علمی و پزشکی

موارد منع تزریق واکسن آنفلوآنزا کدامند؟

ب‌نیوزاب‌ینونیوز:

دکتر سید محمد علوی با اشاره به احتمال ترکیبی سرماخوردگی و بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، گفت: خطر آنفولانزا کمتر از بیماری عروق کرونا ویروس قلب نیست که میزان مرگ و میر بیشتری نیز دارد. هنگام تلفیق دو ویروس ، مرگ و میر افزایش می یابد ، بنابراین باید مراقبت کرد و کسانی که در معرض Covid-19 قرار دارند باید واکسینه شوند.

وی افزود: كودكان 6 ماه تا 6 سال ، افراد بالای 60 سال ، افراد در معرض خطر مانند افرادی كه ایمن سازی می كنند و افرادی كه بیماری هایی مانند بیماری قلبی ، كلیوی و افراد دارند. افراد چاق باید علیه آنفلوانزا واکسینه شوند. »

آویو در مورد ممنوعیت واکسن آنفلوانزا گفت: کودکان زیر 6 ماه که به واکسن آنفلوانزا واکنش نشان می دهند به این معنی است که کسانی که در سال های اخیر علیه آنفلوانزا واکسینه شده اند واکنش آلرژیک دارند. “جدی ، واکسن آنفولانزا نباید تزریق شود.”

وی گفت: افرادی که به تخمک حساسیت دارند نباید واکسینه آنفلوانزا شوند.

واکسن ها در هر کارخانه متفاوت تولید می شوند. به عنوان مثال ، ممکن است واکسن یک کشور برای کودکان زیر 2 سال در دسترس نباشد ، اما واکسن کشور دیگری قابل تزریق است. قبل از مصرف هرگونه دارو باید جزوه ها و موارد منع مصرف را بخوانید و قبل از تزریق با پزشک خود مشورت کنید.

وی گفت: “امسال واكسن آنفلوانزا به طور رایگان در اختیار كاركنان بهداشتی و پرسنل نظامی كه ممكن است در معرض آنفولانزا قرار بگیرند ، افراد مبتلا به HIV ، HIV / AIDS ، ساكنان خانه سالمندان و زنان باردار قرار می گیرد.” به مراقبت از یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی مراجعه کنید. ” . دیگران مجبورند برای واکسیناسیون با هزینه های دولتی به داروخانه ای با مجوز ملی مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا