اجتماعی

تست پی سی آر و تزریق واکسن از کشورهای مبدا حرکت برای مسافران الزامی است

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی شهردار تهران گفت: وجود تست PCR و ایمن سازی از کشور مبدا برای مسافران الزامی است.

به گزارش سلام آنلاین، علی قشقایی در پایان بازدید خود برای نظارت بر روند آزمایش PCR و ایزوله سازی مسافران خارجی مبتلا به کرونا در فرودگاه امام خمینی (ره)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع این ویروس را در فرودگاه ارزیابی کرد. وی افزود: در صورت مثبت بودن آزمایش PCR مسافران خارجی در هتل فرودگاه امام خمینی (ره) ایزوله می شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران تصمیم گرفته است به همراه تمامی اعضای کمیته، موضوع تست PCR مسافران ورودی را در کمیته امنیتی بررسی کند. ، ناجا و مجموعه «فرودگاه امام خمینی (ره) وارد فرودگاه شدیم و ورود مسافران خارجی را بررسی کردیم.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی شهردار تهران گفت: با توجه به تاکید مسئولان علوم پزشکی بر پیشگیری از ابتلای جدید به کرونا، تدابیری در این زمینه برای جلوگیری از حضور افراد مشکوک در نظر گرفته شده است. افرادی که وارد کشور شده اند و در سلول های انفرادی فرودگاه امام خمینی نگهداری می شوند را مبتلا کرده است.

با توجه به اینکه کشور مبدأ قرار است از ورود بیماران کرونایی به آن کشور جلوگیری کند، وجود آزمایش PCR و واکسیناسیون از مبدا مبدا برای سفر شما الزامی است. بنابراین مسافران باید مدارک خود را در بدو ورود به فرودگاه مقصد به مسئول فرودگاه تحویل دهند.

قشقایی تاکید کرد: هماهنگی کامل بین دانشگاه علوم پزشکی ناجا و مجتمع فرودگاهی امام خمینی (ره) بیش از امروز انجام شده است. با تلاش و پشتکار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی حتی مسافران خارجی نیز می توانند ناقل کرونا باشند.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ورود مسافران برخی از کشورهایی که نوع جدید کرونا در آنها ممنوع شده است را ممنوع اعلام کرده و برای جلوگیری از استان تهران به کشور سرایت کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا