اجتماعی

توزیع ۶ هزار واکسن آنفلوآنزا در کهگیلویه و بویراحمد/توزیع در داروخانه ها نداریم

سلام آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از توزیع 6000 واکسن آنفلوانزا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

پرویز یزدان پناه روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه 11000 دوز واکسن آنفلوانزا سهمیه اولیه استان کهگیلویه و بویراحمد است ، افزود: 6000 دوز واکسن آنفلوانزا تأمین شده است. به دانشگاه و امروز ، دوشنبه ، 27 اکتبر آغاز می شود. اولویت باید به قربانیان جنگ شیمیایی ، زنان باردار ، بیماران خاص ، کارکنان مراکز بهداشتی ، مراکز بهزیستی سالمندان و زندانیان داده شود و در مرحله بعد برای سایرین در دسترس خواهد بود.

وی گفت: ما واکسن آنفولانزا را به داروخانه های استان توزیع نمی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به نیروی جذب شده در دانشگاه اظهار داشت: ما 290 شرکت ، قرارداد و قرارداد جذب کرده ایم که 70 درصد آنها نیروهای بهداشتی و پزشکی هستند و بیشتر آنها پرستار هستند. .
وی گفت: “در سال گذشته 24 پروژه عمرانی در دانشگاه شناسایی شده است و ما در تلاش هستیم تعدادی پروژه از جمله بیمارستان باما ، بیمارستان غزه ساران و کلینیک تخصصی دسیس را تا دهه آینده افتتاح کنیم.”
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یکی از دانشگاههای برجسته در لیست شاخصهای شهید رجایی به دلیل رشد دانشگاه طی سال گذشته است. در کار پزشکان 24 ماه تأخیر وجود دارد که به 10 ماه رسیده است و در بخش بهداشت ، مدت تمدید به 8 ماه رسیده است.
یزدان پناه با تأیید اینکه 11000 دوز واکسن آنفلوانزا سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد است ، تأیید کرد که 6000 دوز واکسن آنفلوانزا به دانشگاه ارائه شده است و امروز ، دوشنبه 27 آنلاین آغاز می شود. قربانیان جنگ شیمیایی ، زنان باردار و بیماران خاص را در اولویت قرار دهید. کارکنان مرکز بهداشت ، مراکز رفاهی سالمندان و زندانیان ، و در مرحله بعد افراد دیگر را فراهم می کنند.
وی گفت: “در این مدت 55 متخصص استخدام کردیم که تعدادی از آنها به شهرستان و برخی دیگر نیز برای رفع کمبود کارشناسان اعزام شده اند.”
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که به بدهی دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره دارد ، گفت: بدهی بیمارستان های شهید جلیل و باشت بالغ بر 22 میلیارد تومان است که به 16 میلیارد کاهش یافته است. این وزارتخانه با 8 میلیارد دلار بدهی خود را به 8 میلیارد دلار کاهش داده است. پیدا کردن.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا