علمی و پزشکی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش روابط عمومی منطقه تاریخی و فرهنگی نائو ساران ، واکسن Covid 19 در ورودی مجتمع توسط شبکه بهداشت شمیرانات و با همکاری مرکز فرهنگی تاریخی نیاوران ساخته شد.

با توجه به تعطیلی موزه در وضعیت فعلی ، نایران کاندم تصمیم گرفت گام موثری در جهت نقش اجتماعی خود به عنوان یک موزه بردارد و بخشهایی از این مجموعه را در اختیار مرکز بهداشتی سیمراتات قرار داد تا یک پایگاه واکسیناسیون CD گسترده ایجاد کند. – 19. .

این کار با توجه به زیربخش فرهنگی معبد نویان ، با هدف همکاری در جلوگیری از شیوع بیماری و موزه سازی عملکردهای اجتماعی منطقه تاریخی و فرهنگی نروژ انجام شد.

این پایگاه در ورودی مجتمع Na Yaran برای خدمات رسانی به مردم واقع شده است و اولین و دومین واکسیناسیون مطابق با اولویت ها و برنامه های واکسیناسیون در کشور با رعایت شرایط و تمهیدات لازم در حال انجام است.

رضا دبیری نژاد ، کیوریتور و مدیر موزه ملک ، اندکی قبل از ایجاد پایگاه واکسیناسیون در محوطه باز موزه دفاع مقدس ، در صفحه اینستاگرام خود پست گذاشت و نوشت: “در مواقع بحرانی ، همه نهادها باید از همان استفاده کنند همانند سایر نهادها ، آنها گاهی از شایستگی های موضوعی و فرهنگی خود برای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه و گاهی توانایی های خود ، که می تواند پایه ای برای بهبود باشد ، استفاده می کنند. این نکته زیبایی است که کاخ نواران و موزه دفاع مقدس ملی با همکاری وزارت بهداشت ، بخشهایی از امکانات خود را به پایگاههای واکسیناسیون تبدیل کرده اند. اکنون افراد مستقر در منطقه دو موزه با امید تازه ای به این موزه ها می روند و بنابراین نقش اجتماعی و همسایگی موزه به شکلی دیگر ظاهر می شود.

موزه از 6 آوریل 1400 با قرمز شدن بیشتر شهرها کاملاً بسته شده است.

دکمه بازگشت به بالا