علمی و پزشکی

مقامات کره جنوبی: مرگ‌ومیرهای اخیر ارتباطی با واکسن آنفلوآنزا ندارد

مقامات کره جنوبی می گویند مرگ پسر 17 ساله ای که اندکی پس از دریافت واکسن آنفلوانزا درگذشت هیچ ارتباطی با این واکسن ندارد.

به گزارش سلام آنلاین ، تاکنون 32 نفر در کره جنوبی پس از دریافت واکسن هشدار دهنده آنفولانزا جان خود را از دست داده اند.

بی بی سی گزارش داد که مقامات بهداشتی کره جنوبی می گویند تاکنون 13 میلیون نفر واکسینه شده اند و مرگ ها هیچ ارتباطی با آنفولانزا ندارند.

دولت کره جنوبی در حال تلاش برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا همزمان با مبارزه با ویروس همزمان با واکسیناسیون در سراسر کشور است.

پسر 17 ساله ای که پس از واکسیناسیون آنفلوآنزا واکسینه شد ، از اولین کسانی بود که جان خود را از دست داد و اکنون سازمان پزشکی قانونی کره جنوبی اعلام کرد که هیچ ارتباطی بین واکسن آنفولانزا و آنفولانزا پیدا نکرده است. مرگ یک نوجوان.

نخست وزیر با ابراز همدردی با خانواده های این افراد ، خواستار تحقیق دقیق برای یافتن علت اصلی مرگ آنها شد ، اما تأکید کرد که واکسیناسیون دلیل مرگ نیست. این هیچ

با این حال هنوز نگرانی بسیاری از مردم در مورد این موضوع برطرف نشده است.

در حالی که انجمن واکسیناسیون کره توصیه کرده است که برنامه واکسن آنفلوانزا ادامه یابد ، انجمن پزشکی کره ، یک اتحادیه صنفی بهداشت ، از دولت خواسته است که به تأخیر انداختن برنامه ملی را بررسی کند.

دولت کره جنوبی قصد دارد جمعیت آسیب پذیر این کشور از جمله افراد مسن را در برابر آنفولانزای فصلی امسال واکسینه کند. طبق آمار رسمی ، سالانه حدود 3000 نفر بر اثر آنفولانزا می میرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا