عمومی

کارت هواداری ورزش‌های همگانی رونمایی شد

به گزارش رسانه های محلی

مراسم اهدای کارت هواداران ورزش همگانی با حضور حسین رحمتی معاون بانک گردشگری و افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در مراسم امضای تفاهم نامه برگزار شد.

قائم مقام بانک گردشگری در مراسم رونمایی از کارت های هواداران ورزش های همگانی گفت: ورزش همگانی در کشور به سطحی از ارتقا و رشد رسیده است که با زندگی مردم ادغام می شود و به حرکت رو به جلو ادامه می دهد.

حسین رحمتی با اشاره به اینکه ورزش همگانی در سال‌های اخیر در حوزه فناوری و علم تغییر کرده است، افزود: امروزه ورزش‌های همگانی یک پیاده روی ساده نیست و منجر به ورزش گروهی شده است، بنابراین همه باید روی این مهم تمرکز کنند.

وی گفت: بانک گردشگری در ورزش، والیبال و فوتبال (پرسپولیس) کارآمدی خود را نشان داده و حمایت و مساعدت لازم را دارد. در حال حاضر هدف ما این است که از توانمندی های بانک برای کمک به تامین سلامت مردم استفاده کنیم.

قائم مقام بانک گردشگری گفت: به دنبال تعامل و همکاری دوجانبه هستیم تا بتوانیم 20 میلیون نفر از ظرفیت ورزش همگانی کشور را جذب کنیم و شرایط را برای ارتقای ورزش همگانی در بین مردم فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با تاکید بر اهمیت توسعه ورزش همگانی در کشور، از همکاری و حمایت بانک گردشگری قدردانی کرد و گفت: هر اقدامی که فدراسیون ورزش های همگانی و بانک گردشگری برای ساخت و ساز انجام خواهند داد. آینده ای روشن برای مردم.» این ایران است که می توانیم با هم در جهت توسعه پایدار ورزش همگانی در کشور تلاش کنیم.

وی گفت: تمرکز رسانه ها بر قهرمانی است و سلامت مردم باید در اولویت باشد.

وی گفت: اتحاد فدراسیون ورزش های همگانی و بانک گردشگری به نفع مردم ایران است و با این پتانسیل که هر دو نهاد داشته باشند، اتفاقات خوبی برای سلامت مردم رخ خواهد داد. این تفاهم نامه نقطه عطفی در تعامل فدراسیون با بانک گردشگری خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در این راستا اقدام موثری انجام دهیم.

دکمه بازگشت به بالا