بین الملل

امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و به ورزش اول کشور رسیدگی کنند

من هرگز با رقبای قزاقستانم مسابقه نداده ام.

کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کشورمان گفت: امیدواریم مسئولان به آنها توجه کنند و با ورزش اول کشور آن طور که شایسته است برخورد کنند.

امیررضا معصومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، به کارگردانی رضا یزدانی گفت: با بانک تیم شهر قرارداد بسته ام. در جام باشگاه‌های جهان من خاموش بودم و در بازی با گرجستان، صلاح تصمیم گرفت آرنج تیم نباشد، اما در بازی مقابل نمایندگان قزاقستان از اینکه توانستم به برتری واضحی دست پیدا کنم، سپاسگزارم. و امیدوارم بتوانم از این طریق به تلاش های اخیر مربیان برسم.

وی در مورد باخت مقابل حریف قزاقستانی خود در عرض بیست و پنج ثانیه گفت: خدا را شکر با وجود اینکه تا به حال در مسابقه شرکت نکرده ام، اما با نکاتی که کادرفنی ارائه کردند، پیروز شدم. امتیاز کامل در کمتر از سی ثانیه.”

ملی پوش گیلانی در ادامه به بازی هایی که برای ادامه کار باید در آن حضور داشته باشد، گفت: در ابتدای سال جدید باید به مسابقات قهرمانی آسیا بروم و امیدوارم بتوانم به همین روند ادامه دهم. عملکرد و فرم خوبم، من این کار را انجام می دهم و این بازی ها را با دست پر به پایان می برم تا دل مردم کشورم شاد شود. انشاالله در آینده نیز این روند به نحو بهتری ادامه یابد.

معصومی درباره اینکه چه انتظاری از مسئولان ورزش کشور برای موفقیتش دارد، گفت: همیشه می گوییم کشتی ایران در بازی های آسیایی و المپیک است اما متأسفانه در شرایط خوبی برای مقابله با آن نیستیم. رتبه بندی ما داریم. امیدواریم مسئولان به آنها توجه کنند و آنطور که باید و شایسته با ورزش اول کشور برخورد کنند.

در مورد حضور وزیر ورزش روسیه در ایران و غافلگیری از امکانات فدراسیون کشتی کشورمان، آقایی گفت: بله، حق با شماست، از نظر امکانات رئیس فدراسیون خوب درست کردید. او گفت. با شرایط و اراده، در دیدار نهایی مقابل نمایندگان روسیه خوب عمل می کنیم، می توانیم آنها را شکست دهیم و در خانه خودمان قهرمانی را در ایران حفظ کنیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از مردم شهرم گیلان که همیشه به طور مستقیم و تقریباً برای من مایه قوت بوده اند و همچنین خانواده عزیزم که منشأ بوده اند تشکر و قدردانی کنم. قدرت.مهم من برای شرکت در این زمینه. امیدوارم با کسب مدال های رنگارنگ بتوانم بخشی از تلاش آنها را جبران کنم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا