تازه های کسب و کارعمومی

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فضای اینترنت، داشتن وب سایت برای هر شغل و شخصی ضروری تلقی می شود. بسیاری از شرکت های طراحی سایت در حال تلاش برای حل این مشکل هستند. از طرفی بسیاری از افراد آشنا به طراحی وب سایت برای شرکت ها و سازمان ها نیز طراحی می کنند. کاربران با مشکل انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت مواجه هستند. زیرا اکثر مردم دانش زیادی برای تشخیص یک طراح وب خوب یا بد ندارند. با این پست می خواهیم اطلاعات واضح و قابل فهمی را ارائه دهیم تا کاربران بتوانند قبل از شروع به ایجاد وب سایت، انتخاب درستی داشته باشند.

شرکت طراحی سایت چیست؟

یک شرکت طراحی وب سایت، آژانسی است که در ایجاد و نگهداری وب سایت های حرفه ای برای برندها به منظور دستیابی به مخاطبان هدف خود و سرعت بخشیدن به رشد آنلاین آنها تخصص دارد. آنها عملیات مختلفی را انجام می دهند، تجسم می کنند، برنامه ریزی می کنند و مجموعه ای از فایل های الکترونیکی ایجاد می کنند که تمام عناصر بصری سایت شما را کنترل می کند تا تجربه کاربری قانع کننده ای را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند. به عبارت دیگر، این شرکت ها عناصر زیر را برای سایت شما طراحی می کنند:

چیدمان سایت

گرافیک

عکس ها و تصاویر

ساختار سایت

رنگ

سبک متن

محتوا

وظیفه آنها این است که با اطمینان از تعاملی بودن، آسان برای پیمایش و سازگاری با دستگاه های مختلف، از وب سایت شما نهایت استفاده را ببرند.

شرکت طراحی سایت یا طراح سایت؟

هنگامی که اکثر کارفرمایان می خواهند یک وب سایت توسعه دهند، این دو گزینه را انتخاب می کنند و این سوال را از خود می پرسند:

آیا یک طراح سایت یا شرکت طراحی سایت می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند؟

برای پاسخ به این سوال، ارزش دارد که ببینیم کارفرما از طراح وب چه انتظاری دارد. به عنوان مثال: هزینه طراحی وب سایت، سرعت کار، کیفیت طراحی وب، خدمات پشتیبانی طراحی وب، به روز رسانی وب، سفارشات جدید کارفرما و غیره. . .

وقتی صحبت از طراحی وب می شود، اولین سوالی که با آن مواجه می شویم این است که آیا این کار برای یک فرد است یا یک شرکت؟

شاید این نکته به شما کمک کند بین یک شخص یا یک شرکت انتخاب کنید. ممکن است زود بیایید، اما با یک تیم قوی می توانید قله های بلندتری را صعود کنید. خوب بهتر است بررسی کنیم که هر کدام چه مزایا و معایبی دارند؟

مزایا و معایب طراحی سایت توسط شخص

شما برای تمامی سوالات فقط با یک نفر در تماس مستقیم هستید که این امر سرعت انجام پروژه را افزایش می دهد. از طرفی فرد به دلایلی مانند; جابجایی یا هر دلیل دیگری برای در دسترس نبودن. همچنین اگر توسعه وب سایت یک پروژه بلندمدت باشد که پس از ایجاد وب سایت باید ادامه یابد، هیچ تعهد حقوقی و اعتباری بلندمدتی ندارد. در نتیجه اگر از محدوده خارج شود، باید زمان و هزینه زیادی را صرف انتقال اطلاعات و میزبانی کنید. ضمن اینکه یک نفر نمی تواند در همه زمینه ها تخصص داشته باشد در نتیجه ممکن است کیفیت کار پایین بیاید.

مزایا و معایب طراحی سایت توسط شرکت

برخلاف کار با یک فرد، کار با یک شرکت ممکن است با سرعت بالایی پیش نرود، بنابراین کندی روند کار یکی از معایب کار با یک شرکت است. اما مزیت طراحی سایت با شرکت این است که تمامی قسمت های کارتونی مانند تصاویر سایت، پلان های جلو و عقب، سئو سایت و به طور کلی همه کارها توسط متخصصین سایت انجام می شود. بله، تیم پشتیبانی در شرکت طراحی وب سایت شما را در تمام مراحل پشتیبانی خواهد کرد.

هزینه طراحی سایت

هزینه ها در طراحی سایت توسط یک نفر کمتر است.

زیرا:

تمام مراحل توسط یک نفر انجام می شود.

برای کار نیاز به محیط خاصی ندارد و می توانید آن را در خانه انجام دهید.

بدون خدمات پشتیبانی و به روز رسانی.

در طراحی وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت انجام می شود، هزینه آن در مقایسه با فردی بالاست دلیل:

تمامی مراحل توسط کارشناسان مربوطه انجام می شود و یک کار گروهی محسوب می شود.

داشتن یک دفتر و محل کار مناسب که افراد بتوانند در آن کار کنند و به جای شرکت با کارفرمایان خود ملاقات کنند، هزینه بیشتری دارد.

با توجه به قرارداد رسمی، خدمات پشتیبانی به صورت کامل ارائه می شود.

سرعت و کیفیت کار بهترین شرکت طراحی سایت:

در طراحی سایت های کوچک سرعت کار یک فرد بسیار بالاست چون تمام مراحل مربوط به خودش است، پروژه ها را به صورت تکی انجام می دهد و نیازی به انجام آن پروژه ها ندارد. هنگام طراحی پروژه های بزرگ، سرعت کار شرکت های طراحی سایت بسیار سریع است، زیرا مراحل به همین صورت توسط تیم طراحی سایت متخصص در هر قسمت انجام می شود و بهبود پروژه زمان زیادی نمی برد. . یک سوال. اما مهمترین جنبه طراحی سایت کیفیت کار است که به دلیل طراحی منحصر به فرد وب سایت انجام کلیه مراحل توسط کارشناسان مربوطه ضروری است و هر مرحله با تست نهایی و تایید فنی به پایان می رسد. بنابراین تیم و کارفرما معقول است که برای انجام هر پروژه ای به یک شرکت طراحی سایت مراجعه کنند.

پشتیبانی شرکت طراحی سایت:

پس از نهایی شدن طراحی سایت، امکان بروز مشکلات وجود دارد، سایت نیاز به پشتیبانی دارد. در صورتی که شخصی سایتی را طراحی کند، به دلیل غیر رسمی بودن قرارداد یا شرایط ناپایدار کاری فرد، نگهداری سایت عمدتا با مشکل مواجه می شود. ممکن است این مشکل را از افراد زیادی شنیده باشید یا برای شما هم پیش آمده باشد که شخصی که وب سایت را توسعه می دهد به کشور دیگری نقل مکان کرده باشد یا دیگر وب سایت را توسعه نمی دهد یا شخصی که وب سایت را توسعه می دهد دیگر نیست. موجود است و ممکن است پاسخ ندهد. عدم وجود خدمات پشتیبانی مناسب باعث کندی سایت توسعه یافته و عدم استفاده لازم می شود.

پشتیبانی از طراحی سایت عامل مهمی برای قوی بودن یک شرکت طراحی سایت است. این کار بسیار خطرناک را جدی بگیرید.

به روز رسانی وب سایت:

به خصوص در سایت هایی که توسط افراد طراحی شده است، پس از اتمام طراحی هیچ به روز رسانی انجام نمی شود و سایت به صورت پکیج فروخته می شود و خدمات اضافی ارائه نخواهد شد.

در رایان وب تلاش زیادی برای انطباق سایت با تکنولوژی روز انجام شده است. به طوری که وب سایت شما همیشه از نظر فنی به روز می شود. بنابراین کارفرما شاهد رشد بالای وب سایت خود خواهد بود زیرا در صورت نیاز به تنظیم مجدد سایت قطعا کاهش قابل توجهی خواهید داشت حتی اگر تمام نقاط انتقال را رعایت کنید.

چه زمانی به خدمات بهترین شرکت طراحی سایت نیاز دارید؟

داشتن یک وب سایت دیگر کافی نیست! رقابت آنلاین شدید است، بنابراین تنها راه برجسته شدن این است که سایتی داشته باشید که توجه را جلب کند و تجربه کاربری دقیقی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

در اینجا مواردی وجود دارد که در آن شما قطعاً باید هزینه خدمات یک شرکت طراحی وب حرفه ای را بپردازید:

شما یک طراحی سایت قدیمی دارید: داشتن یک سایت قدیمی می تواند به سئو آسیب برساند و پیدا کردن یا استفاده از آن را برای کاربران سخت تر کند. شرکت های حرفه ای طراحی وب همیشه با آخرین روندها به روز هستند و بهترین شیوه هایی را که می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد، درک می کنند. آنها می توانند ظاهری تازه به سایت شما بدهند و آن را به درستی نگهداری کنند.

شما خیلی عقب تر از رقابت هستید. شرکت های طراحی وب به ابزارهای پیشرفته و گران قیمتی دسترسی دارند که داده های معناداری در مورد برند، مخاطبان و نحوه عملکرد رقابت شما به شما می دهد. بنابراین، بر اساس این گزارش های تحلیلی، می توانید یک استراتژی موثر طراحی کنید و یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید.

شما فروش مورد انتظار را به دست نمی آورید: شرکت های طراحی وب دارای مهارت های نوآورانه، دانش فنی و تجربه هستند و زمینه های تخصصی منحصر به فرد و اثبات شده ای را در توسعه وب سایت ارائه می دهند. بنابراین می توانند نتایج دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورند و انتظارات شما را برآورده کنند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در نیاوران تهران

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

با توجه به تقاضای زیاد در بازار طراحی وب، شرکت های توسعه دهنده وب زیادی مشغول به کار هستند. بسیاری از کارفرمایان در انتخاب شرکت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند. نکاتی که قبل از انتخاب یک شرکت توسعه وب سایت باید در نظر بگیرید:

چگونگی انجام کار:

شرکت هایی را انتخاب کنید که سایت را کدنویسی می کنند و بدون استفاده از ابزار آن را تولید می کنند. با توجه به استفاده از ابزارهای آماده تولید وب سایت، عدم شناخت قرارداد کاری تا هسته ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که یکی از ویژگی های اصلی ابزار می باشد. ابزار، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت منجر به وقفه در توسعه سایت می شود.

در حال حاضر، تیم وب رایان از آخرین نسخه معماری mvc در c# asp.net و موتور نمایش Microsoft Razer استفاده می کند که قدرتمندترین در علوم کامپیوتر است. با توجه به اینکه ویژوال بیسیک asp.net توسط شرکت های بسیار کمی استفاده می شود و در نسخه 6. نت نیز منتقل شده است، در اینجا بررسی نمی شود.

فرآیند طراحی سایت:

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در فرآیند طراحی وب سایت به وجود می آید، نبود اطلاعات کافی از سوی کارفرمایان و عدم تعریف دقیق پروژه است. این مشکل سرعت پروژه شما را کاهش می دهد و کیفیت کار شما را کاهش می دهد. برای مطالعه کامل مراحل طراحی سایت اینجا کلیک کنید.

مرور و مقایسه نمونه کارها:

بر اساس بررسی و مقایسه نمونه های طراحی وب سایت در زمینه گرافیک و نحوه کار آنها، وب سایت توسط شرکت طراحی سایت برای شما پیاده سازی می شود، وب سایت از پروژه های قبلی آن شرکت قوی تر و ضعیف تر نخواهد بود. پس با بررسی نمونه کارهای گذشته می توانید کیفیت کار آن شرکت را از نظر گرافیکی و برنامه ای بسنجید. از طرفی با مقایسه نمونه شرکت ها می توان به نقاط قوت و ضعف هر یک از شرکت های وبسایت که معمولا در زیر وبسایت قرار می گیرد پی برد.

در مورد خدمات پشتیبانی شرکت طراحی سایت تحقیق کنید:

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین مواردی است که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید به آن توجه کرد. هنگام گشت و گذار در اینترنت، حتما سایت هایی با ساختار و اطلاعات ناقص و قسمت هایی از سایت را دیده اید که به شکل غیرعادی کنار هم قرار گرفته اند. مشکل تعداد زیادی از این وب سایت ها این است که پشتیبانی مناسبی ندارند و به خصوص پس از تحویل سایت، هیچ گونه خدمات و پشتیبانی اضافی از سوی شرکت یا شخصی که سایت را طراحی کرده، دریافت نکرده اند.

ارائه وب سایت پایان کار نیست، بلکه آغاز مسئولیت وب سایت است. شاید مشکل اصلی در اجرای پروژه ها برای یک خانواده یا کسب و کار عدم پشتیبانی مناسب چه در نرم افزار و ابزار و چه در سئو باشد. به این ترتیب بسیاری از ایده های شرکت ها در وب هتل هرگز آنطور که باید اجرا نمی شوند.

طراحی سایت فروشگاهی

هیچ وب سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نمی شود و مطمئناً اگر تولید و طراحی وب سایت مهم باشد، پشتیبانی از آن و ارائه خدمات به مشتریان یک مسئله بزرگ است. در واقع مشتریان با استفاده از خدمات پشتیبانی می توانند مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

حال قبل از امضای قرارداد، چگونه متوجه می شوید که یک شرکت توسعه وب سایت خدمات پشتیبانی خوب و کافی را ارائه می دهد؟

این امن ترین و راحت ترین راه برای صحبت با مشتریان قبلی شرکت طراحی وب است. زیرا فرآیندی که شما طی خواهید کرد قبلا برای آنها انجام شده و مراحل طراحی وب سایت سفارشی و همچنین خدمات پشتیبانی را انجام داده اند. برای مشاهده بیشتر طراحی های وب سایت رایان، این صفحه را بررسی کنید.

رعایت کردن اصول سئو و بهینه سازی سایت

یک شرکت طراحی سایت معتبر می تواند به خوبی عمل کند، اصول سئو را به طور کامل در طراحی خود پیاده کند، بنابراین باید به این نکته توجه کنید تا بهترین شرکت طراحی سایت معتبر را پیدا کنید که می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. زمانی که دستورالعمل ها و قوانین سئو در وب سایت شما با کمک مشاور سئو به خوبی و درستی رعایت شود، به عنوان اولین نتیجه جستجو در موتور جستجوی گوگل ظاهر می شود و کاربران ممکن است ابتدا به وب سایت بیایند. بنابراین، اگر برای شما بسیار مهم است، در مورد مشاوره و خدمات سئو با شرکت مورد نظر خود صحبت کنید تا ضمانت کامل رعایت آن را دریافت کنید. برای اینکه شما اصول سئو سایت را بدانید، آموزش سئو می تواند انتخاب خوبی باشد.

هزینه طراحی سایت

پس از اینکه شرکت طراحی سایت معتبر خود را بر اساس معیارهای ذکر شده انتخاب کردید و از ویژگی های آن آگاهی کامل داشتید، باید در مورد هزینه های دریافتی آن شرکت نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید. در برخی موارد ممکن است دو شرکت با قابلیت ها و مشخصات یکسان پیدا کنید که هزینه خدمات آنها پایین است، بنابراین می توانید شرکتی را با کمترین هزینه برای سفارش انتخاب کنید. شرکت تحویل

چرا استخدام یک شرکت طراحی وب سایت مهم است؟

امروزه متخصصان فناوری اطلاعات از وب سایت یک شرکت انتظارات زیادی دارند. یک وب سایت خوب باید استفاده آسان، انعطاف پذیر، از نظر بصری جذاب و سرگرم کننده باشد. مردم می خواهند ببینند که وب سایت شما در همه دستگاه ها و مرورگرهای موجود چگونه کار می کند. وب سایت یک شرکت به یک کانال بازاریابی اصلی تبدیل شده است که باید به خوبی عمل کند و به عنوان یک نقطه کلیدی برای قرار گرفتن در معرض نام تجاری عمل کند. طراحی وب به تجربه کاربری تبدیل شده است که برای حدود 50 درصد از صاحبان مشاغل از اهمیت بالایی برخوردار است. یک وب سایت اولین تاثیر مهمی از کسب و کار شما ایجاد می کند. این یک ماشین پول ساز است که رضایت نهایی کاربر و در نتیجه مشتریان وفادار را فراهم می کند. به همین دلیل است که باید با کمک شرکت های طراحی وب سایت خود را طراحی کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت حرفه ای چه خدماتی را ارائه می دهد؟

به غیر از توسعه وب سایت، وظایف دیگری نیز وجود دارد که بسیاری از شرکت های حرفه ای طراحی سایت انجام می دهند. در اینجا برخی از خدمات اولیه طراحی وب سایت وجود دارد که همیشه باید در نظر داشته باشید.

طراحی وب سایت سفارشی

یک طراح وب حرفه ای می داند که هر وب سایتی به رویکرد و روش های طراحی متفاوتی نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که آنها موردی ایجاد می کنند که با اهداف، تصویر برند و دستورالعمل های شرکت شما همسو باشد. وب سایتی که برند شما را به طور دقیق نشان می دهد و پیام شما را به طور موثر به مخاطبان هدف شما منتقل می کند، همیشه با مشتریان بالقوه درگیر خواهد شد و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری را به همراه خواهد داشت.

برنامه ریزی

همانطور که قبلا ذکر کردیم، شروع هر طراحی وب برای یک شرکت توسعه وب حرفه ای با تحقیق و قالب بندی شروع می شود. کاری که شما انجام خواهید داد این است که به ترتیب با تیم های بازاریابی و طراحی همکاری نزدیک داشته باشید تا مطمئن شوید که شریک حرفه ای شما همه جوانب را در نظر می گیرد و برای موفقیت تلاش می کند.

کمپین های سئو

پس از ایجاد و تبلیغ وب سایت شما، هر آژانس طراحی وب سایت حرفه ای باید پشتیبانی پس از راه اندازی، از جمله توسعه کمپین SEO و به روز رسانی های هسته معنایی را برای تمام صفحات فرود خلاقانه شما ارائه دهد.

افزایش نرخ تبدیل

طراحی ها و استراتژی های متمرکز بر تبدیل که بازاریابی وب سایت شما را در اولویت قرار می دهند، اجزای کلیدی هستند که یک آژانس وب حرفه ای می تواند ارائه دهد. چه بخواهید بازدیدکنندگان با یک فرم آنلاین تماس بگیرند یا یک فرم آنلاین را پر کنند، آنها باید تمام CTA ها را انجام دهند.

استراتژی محتوا

محتوای وب سایت شما روح زنده ای است که پیام برند شما را به ذهن مشتریان منتقل می کند. محتوای قوی باعث افزایش تبدیل، جذب کاربران و ایجاد مزیت رقابتی می شود.

سیستم مدیریت محتوا

CMS همچنین یکی از اجزای مهم دیگر خدمات طراحی وب سایت است. تقریباً 50٪ از همه مشاغل کوچک قبلاً یک CMS روی پلت فرم میزبانی خود نصب کرده اند. این نه تنها به معنای مدیریت آسان وب سایت است، بلکه به این معنی است که شما باید وبلاگ خود را ایجاد و مدیریت کنید.

همه اینها توسط شرکت های حرفه ای طراحی وب سایت انجام می شود. با این حال، برخی از شرکت ها ممکن است درگیر کارهای خاص و محدودتری باشند. بنابراین، او به همه این نکات متفاوت برخورد می کند.

10 سوالی که باید قبل از استخدام از یک شرکت طراحی سایت بپرسید

سوالات زیر به شما کمک می کند تا پیشنهادات شرکت های برتر طراحی وب را بهتر درک کنید و به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا آنها برای رشد تجارت آنلاین شما مناسب هستند یا خیر.

چه کسانی روی این پروژه کار خواهند کرد و چه نوع تجربه ای دارند؟

چه طراحی، توسعه یا خدمات دیگری را ارائه می دهید؟

چگونه با آخرین روندها همراهی می کنید؟

آیا می توانید مطالعات موردی و نمونه کار موفق خود را به اشتراک بگذارید؟ چرا آنها موفق هستند؟

آیا تجربه ای در صنعت، بازاریابی یا حل مشکلات تجاری مشابه دارید؟

فرآیند سازمانی پروژه طراحی سایت چگونه است؟

آیا بهینه سازی سئو را در پروژه های وب سایت خود لحاظ می کنید؟ چی؟ آیا شما یک متخصص سئو دارید؟

هر چند وقت یکبار نتایج را اندازه گیری خواهید کرد و از چه معیارهایی استفاده خواهید کرد؟

هزینه خدمات شما چقدر است و آیا باید منتظر هزینه های اضافی باشیم؟

آیا پس از راه اندازی سایت، پشتیبانی و نگهداری طولانی مدت ارائه می دهید؟

معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت:

شرکت طراحی سایت پرتال

شرکت طراحی سایت رایان وب

شرکت طراحی سایت وب 24

شرکت طراحی سایت نوتریکا

شرکت طراحی سایت نونگار

شرکت طراحی سایت سایت کد

شرکت طراحی سایت اینتن

شرکت طراحی سایت زفره

شرکت طراحی سایت وب پردازان

شرکت طراحی سایت دارکوب

شرکت طراحی سایت اطلس وب

دکمه بازگشت به بالا