اقتصادی

کنترل و پایش خطوط تولید با نرم‌افزارهای بومی مبتنی بر هوش مصنوعی

محققان یک شرکت دانش بنیان نرم افزار و سخت افزار مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مدیریت و کنترل خطوط تولید منتشر کرده اند.

محمدحسین سکوت، قائم مقام مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با سلام آنلاینوی حوزه تحقیقاتی شرکت را در حوزه دارویی عنوان کرد و گفت: بخشی از فعالیت های شرکت مربوط به ارائه خدمات فنی و مهندسی است و در این بخش بر روی ساخت هر دو ایستگاه خط تولید تمرکز داریم که همه بر اساس اصول اولیه هوشمند شوند. در مورد فناوری هوش مصنوعی و پردازش تصویر.

وی گفت: برای این منظور سخت افزار و نرم افزار نظارت بر خط تولید را طراحی و پیاده سازی کرده ایم و اجرای این محصولات سخت افزاری و نرم افزاری را مبتنی بر اینترنت اشیا در نظر گرفته ایم.

سکوت گفت: خدمات مهندسی ما برای مدیریت کابل در صنعت در سه بخش شامل بازرسی و کنترل ماشین آلات خط تولید یا خود مدیریتی، بازرسی و کنترل ارائه می شود. بررسی محصول و کنترل بازرسی و کنترل ورودی و دستگاه های خروجی “. “محصولات”.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بر اساس این دانش توضیح داد: به عنوان مثال شرکتی است که در صنعت داروسازی سخت افزار می سازد و هر شرکت 200 قطعه دارد که ما در خط تولید خود از سخت افزار و نرم افزار استفاده می کنیم شرکت قطعات ساخته شده را در ابعاد و ماهیت بررسی کرده و در صورت وجود نقص در قطعه تولیدی به اپراتور گزارش می شود.

وی گفت: در حال حاضر این سرویس در یکی از کارخانه های صنعت دارو نصب شده است و داروهای تولیدی این شرکت را در سه مرحله به صورت آنلاین مدیریت و کنترل می کنیم.

انتهای پیام/

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا