ورزشی

ارتقای آمادگی جسمانی و توسعه علمی ورزش اولویت تربیت بدنی ارتش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در دیدار با مسئولان سازمان آمادگی جسمانی ارتش ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، کارکنان باید دارای آمادگی جسمانی، چابک و چابک باشند. از لحاظ فیزیکی متناسب بودن. ” و می توانند ماموریت های نظامی خود را در شرایط سخت محیطی به بهترین نحو انجام دهند و یکی از عواملی که بر این تناسب اندام تاثیر می گذارد ورزش است.

وی گفت: ورزش همگانی و جهانی برای همه پرسنل جمهوری اسلامی ایران لازم و ضروری است زیرا علاوه بر تامین سلامت و ارتقای آمادگی جسمانی و رزمی، مفید و موثر است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز جنبه علمی و اصولی ورزش در سطح یگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروها و سازمان های آن وجود دارد، افزود: ورزش در سطح یگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروها و سازمان های آن جنبه علمی و اصولی دارد.

وی گفت: ما همیشه در بازی های نظامی جهانی (SIZM) بسیار فعال بوده ایم و بهترین ورزشکاران و قهرمانان را به جامعه ورزش کشور تقدیم کرده ایم و با کسب جوایز معتبر. عنوان مسابقات SIZM سال گذشته. همچنین در سال گذشته نتایج خوبی در عرصه جهانی به دست آوردیم که تداوم این روند و کسب نتایج عالی با تلاش و برنامه ریزی مناسب سازمان آموزش آمادگی جسمانی ارتش مورد انتظار است.

در ادامه این نشست، سپهبد امیر حسین امیدی رئیس سازمان آمادگی جسمانی ارتش گزارشی از مهم ترین فعالیت های این سازمان و برنامه تربیت بدنی آجا برای کسب نتایج برجسته برای ورزشکاران ارتش در این مسابقات ارائه کرد. بخش (SIZM).

دکمه بازگشت به بالا