اجتماعی

مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می‌شود

سلام آنلاین / FAS وزیر بهداشت ، آموزش پزشکی و آموزش پزشکی تأکید کرد که خواسته های مدافعان سلامت را موجه می داند و به آنها از طریق برنامه ها و سازمان های بودجه پاسخ خواهد داد.

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا قلب در ماه های اخیر کشور را تحت تأثیر قرار داده است ، گفت: ما روزانه 700 نفر مرگ و میر داریم.

وی خاطرنشان کرد که در این بیماری همه گیر ، بسیاری از فعالیت ها ، به ویژه در بخش اقتصادی مختل شد و واکسیناسیون راه حل اصلی برای مبارزه با این بیماری در نظر گرفته شد.

وزیر بهداشت تعداد واکسن های تزریق شده در کشور تا ژوئیه 1400 را 5 میلیون دوز اعلام کرد و اعلام کرد که به 68 میلیون دوز افزایش می یابد و گفت: “این موفقیت در اجرای طرح ملی واکسیناسیون گواهی بر کلمه است شعار “ما می توانیم” می توانیم “با مشارکت مردم و مردم ما نشان دادند که می توانند هر کاری را انجام دهند.

عین اللهی در پاسخ به درخواست کادر پزشکی مبنی بر تغییر وضعیت نیروی غیر رسمی ، گفت: ما به درستی به خواسته های نگهبانان و کادر پزشکی توجه می کنیم و به دستیابی به برنامه و بودجه ادامه می دهیم. ”

به گزارش سلام آنلاین ، در این نشست ، محمد پیشاهنگ سرپرست فرمانداری لامرد و سیدمحمد موسوی فرماندار آنلاین با تاکید مجدد بر قابلیت های صنعتی این دو شهر خواستار برآوردن مطالبات مردم این مناطق شدند. و ایجاد زیرساخت های بهداشتی و مرزبندی دو شهر ، توسعه گردشگری در میر و حق اعمال آلودگی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا