تازه های کسب و کارعمومی

آیا پیراشکی یک غذای سالم است

چرا می خواهید به یک رژیم غذایی پایبند باشید یا بهتر از آن بپرسید “هدف تناسب اندام شما چیست؟” وقتی صحبت از این مسائل می شود، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید، و همچنین ممکن است با خوردن نان خانگی احساس راحتی کنید یا بخواهید بدانید که چگونه به راحتی کالری از دست بدهید.

پیراشکی معمولا یکی از سالم ترین غذاهایی است که حاوی مواد مغذی زیادی است.اگرچه درشت مغذی های پیراشکی شامل کربوهیدرات و چربی است. بنابراین اگر به فکر یک رژیم کاهش وزن اولیه برای به دست آوردن وزن مورد نیاز خود هستید، نمی توانید روی کاهش کالری حساب کنید. اما به طور کلی، این یک غذای خوشمزه است، اگر تعادل را حفظ کنید!

در این مقاله از پارت نیوز ابتدا در مورد کالری پیراشکی صحبت می کنیم و در قسمت های بعدی نکات بیشتری را در مورد نحوه مصرف این غذای خوشمزه با توجه به اهداف تناسب اندام به شما خواهیم داد.

در هر وعده غذایی چند دانه می توانم بخورم؟

با دانستن محتوای کالری کوفته ها، حالا وقت آن است که رژیم کالری شماری را به یاد بیاورید و ببینید چقدر از این خوشمزه و وسوسه انگیز می توانید در هر غذا بخورید.

همانطور که می دانید برای تناسب اندام در هر رژیمی باید همیشه یک اصل  آشپزی را در نظر داشته باشید و آن «تعادل» است. در این قسمت از مقاله می خواهیم به اصل تعادل بپردایم.


در یک وعده چند کوفته می توانم بخورم؟

با دانستن کالری یک پیراشکی، وقت آن رسیده است که کالری شماری خود را به خاطر بسپارید و ببینید چه تعداد از این افراد خوشمزه و وسوسه انگیز را می توانید در هر وعده غذایی بخورید.

همانطور که می دانید برای تناسب اندام در هر رژیمی باید یک اصل را همیشه در نظر گرفت و آن «تعادل» است. در این قسمت از مقاله می خواهیم به اصل تعادل بپردازیم.

تفاوت کالری پیراشکی سرخ شده با سایر روش های پخت

اگر می خواهید پیراشکی را در رژیم غذایی خود بگنجانید، لطفا توجه داشته باشید که کوفته سرخ شده را توصیه نمی کنیم. در عوض می توانید آن را در فر یا با کمی روغن بپزید.

کالری دریافتی روزانه خود را پیدا کنید

شاید بهتر باشد وارد جزئیات شوید تا بتوانید کالری دریافتی روزانه خود را بدانید و در نتیجه به اهداف تناسب اندام خود برسید. در این مورد باید به مرحله تعادل انرژی اشاره کنیم.

تعادل انرژی تعیین می کند که چه مقدار کالری برای حفظ وزن، افزایش یا کاهش چربی بدن نیاز دارید. برای این کار می توانید از روش آزمون و خطا (برآورد ریاضی برای رسیدن به مقدار مشخصی پس از چندین بار آزمون و خطا) استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا