اجتماعی

نشست هم اندیشی طرح «سلامت خانواده» با حضور وزیر بهداشت و رییس فرهنگستان علوم پزشکی

جلسه مشاوره طرح «سلامت خانواده» با حضور وزیر و معاون وزیر بهداشت و رئیس جمهور و اعضای شورای ملی در وزارت بهداشت برگزار شد. فرهنگستان علوم پزشکی.

به گزارش سلام آنلاین، دکتر بهرام عین اللهی در نشستی با حضور دکتر سید علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان ملی علوم پزشکی و با موضوع برنامه ریزی سلامت خانواده: اجرای جریان ها، بهبود شاخص ها، سلامت، مشاهدات اقتصادی سخنرانی کرد. و اقتصاد سلامت، بهبود تدریجی سیستم‌ها و شبکه‌های سلامت، اولویت‌بندی حوزه‌هایی که کمبود نیروی انسانی مؤثر وجود دارد، اطلاعات جامع سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با هزینه مقرون به صرفه، طرح مؤثر سلامت خانواده. گام هایی هم در برنامه ریزی و هم در اجرا برداشته می شود.

در ادامه دکتر علیرضا مرندی رئیس آکادمی ملی علوم پزشکی گفت: ارتقای آموزش بهداشت و تقویت شبکه بهداشت و درمان کشور، مردم را به سمت پیشگیری و مراقبت از بیماری ها به عنوان مراکزی سوق می دهد، از یک سو باعث کاهش بیماری می شود. هزینه درمان و از طرفی سو کیفیت زندگی و سلامت افراد جامعه را بهبود می بخشد.

در ابتدای این جلسه دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشریح اقدامات تکمیل و اجرای برنامه سلامت خانواده، اهداف طرح عدالت و تعالی را برشمرد. از جمله اهداف عبارتند از: تقویت بازسازی و توسعه شبکه بهداشت و درمان کشور، نسل جوان و نسل و افزایش آگاهی و سطح سواد سلامت. از جامعه.

در همین حال دکتر بهرام عین اللهی – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با هفته سلامت با اهدای لوح سپاس از زحمات دکتر سید علیرضا مرندی رئیس ادغام آکادمی ملی علوم پزشکی کشور قدردانی کرد. آموزش پزشکی به سیستم مراقبت های بهداشتی و همچنین ارتقای شبکه بهداشت و درمان این کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا