اجتماعی

مطالبات خیران مدرسه‌ساز را با جدیت در استان پیگیری می کنیم

سلام آنلاین/ کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کم با بیان اینکه ساخت مدرسه مهمترین و ارزشمندترین کار خیریه است، تصریح کرد: از خیریه ساخت مدارس به طور جدی.

رضا رضایی در مراسم افتتاح مدرسه خیریه سوم کلاسه وفاق سبز علوی در روستای بوئینگ رودبار جنوبی ضمن تشکر از مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه خیریه وفاق سبز علوی، از ظرفیت ها استفاده کرد. از سوی خیران، ساخت مدرسه و مدرسه یکی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش کرمان است.

او گفت: «به شهرستان رودبار جنوب رسیدم و سه کلاس مدرسه سخاوتمندانه وفاق سبز علوی را افتتاح کردم تا به مسلمانان ایرانی به ویژه کرمان بگویم که حاضرم جانم را فدا کنم.» بهای من. و در کارهای آماده سازی من زیاده روی نکنید. در بهبود کیفیت فعالیت های آموزشی تردیدی نخواهم داشت.

رضایی افزود: وقتی دیدم بزرگواری آمد تا در یک فرسخی تهران، دورافتاده ترین نقطه استان، مدرسه ای بسازد و جان و مال خود را خرج کند، همه برنامه ها و فعالیت ها در این زمینه را لغو کرد و اظهار احترام کرد. برای ساختن مدرسه در شهر بوئینگ به یک موسسه خیریه بروید. آمدم جنوب رودبار.

کرمان گفت: از ناحیه مدارس جنوب سرافراز کرمان آمده ام تا بگویم از این پس دست به دست نیکوکاران خواهم زد و به کسانی که این همه عمر ساخته اند ادای احترام می کنم. با اموال خود بسازند.

رضا با اشاره به نقش موثر مدارس ایمن در تسهیل فرآیند آموزش و یادگیری خاطرنشان کرد: خیران مدرسه می سازند، با اهدای ثروت خود مدرسه می سازند تا با جهل و جهل مبارزه کنند، تاریخ جاودانه خواهد ماند. در خدمت آنها، هر زمان و هر کجا که چیزی دارند.

وی گفت: آینده متعلق به دانش آموزانی است و هر کشوری که بخواهد رشد کند چاره ای جز تمرکز بر نیروی انسانی خود ندارد. استان ها رسالت اصلی ما در حوزه آموزش هستند.

رضایی از ساخت دو مدرسه بزرگ در شهرستان رودبار جنوب توسط یک خیریه در قالب پویش کرمان دانا با همکاری اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی کرمان خبر داد.

بر اساس این گزارش، مدرسه سه طبقه وفاق سبز علوی با زیربنای 135 متر مربع و اعتبار 700 میلیون تومان در روستای بوئینگ رودبار جنوبی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز این مدرسه. . در استان راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا