عمومی

مهلت یک ماهه به آب منطقه‌ای برای تعیین تکلیف پساب تصفیه‌خانه یزد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محسن صادقیان در جلسه شورای اسلامی شهر یزد عصر امروز ، بر اهمیت سلامت جمعیت تأکید کرد و افزود: این منطقه ایجاد شده است تا شرکت های آب و فاضلاب شناسایی شوند. آیا این توانایی را دارد که بتواند یک منطقه از نفوذ را تأمین کند و سلامت مردم را تأمین کند و در غیر این صورت آن را به بخش خصوصی واگذار کند.

صادقیان افزود: “اگرچه این مجموعه میراث برخی از تصمیمات است.” گرفتن سالها گذشته است و آرزو می کنم 10 سال پیش ایده ای وجود داشته باشد که طرحی برای آب خالص وجود داشته باشد ، اما اکنون باید به راه هایی برای حل این مشکل فکر کرد.

معاون هماهنگ کننده امور عمران یزدار با اشاره به موضوع انتقال برای منطقه صدف یزید گفت: حذف این دریاچه در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر نیست و ما انتقال دریاچه ها و گردشگری را نتیجه نمی گیریم. این مجموعه فعلی است ، نه انتقال ، که مسئولان محلی آب و فاضلاب باید تصمیم های قاطعی بگیرند ، یا مجموعه را مدیریت کنند و مشکلات را بپذیرند ، یا آن را برای برنامه ریزی به بخش خصوصی واگذار کنند.

معاون امور عمرانی یزدار گفت: ارسال فاضلاب به مجتمع حدود 276 لیتر در ثانیه بود اما بیش از 330 لیتر در ثانیه پیش فروش که باعث تعهد شد اما مردم نباید رنج بکشند. هیچ نتیجه ای از این تعهد ندارد.

صادقیان افزود: مجموعه کوثر تنها مجموعه ای است که وظیفه خود را در این زمینه انجام داده است و پس از آن یک منبع طبیعی بود که برای فضای سبز 30 لیتر در ثانیه استفاده می کرد ، اما سایرین این کار را نمی کردند. وظیفه خود را انجام دهند. ” و.

وی گفت: “قراردادهایی که اکنون به امضا می رسند باید کوتاهتر و کمتر از 5 سال و 10 سال باشد. آب یواد ارزشمند است. ما حامی صنعت و تولید هستیم اما دوستان در این زمینه هستیم. اینها باید هزینه آب بپردازند. “

صادقیان افزود: علی رغم همه مشکلات در طی سالیان متمادی ، استاندار یزد و دستگاه های مسئول تلاش کرده اند تا تصفیه خانه آب را برای مردم تأثیر نگذارد و حتی امسال مشکل کمتری داشته باشد. این روند ادامه دارد.

وی بر برنامه تأکید کرد کم اهمیت آقای جام گفت: “آژانس دولتی حق ندارد مقصر این امر باشد.” وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی باید برنامه گسترده تری داشته باشد و کار موقت انجام نشود و وظیفه ما به عنوان دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت در دریاچه و مناطق دیگر است. ما قصد داریم به خصوص در یک مرکز جمعیتی تولید کثیف داشته باشیم.

یزد گفت: ما یک ماه به آب منطقه می دهیم تا درخواست شهرداری یزد را برای اشغال فاضلاب تصفیه خانه بررسی کنیم و یک برنامه کامل را برای آن تهیه کنیم ، اما به طور کلی با واگذاری کلیه بخش دولتی که قابل انتقال به بخش خصوصی است. آره. بله ، ما موافقیم

دکمه بازگشت به بالا