عمومی

خانه‌های مردم حسینیه‌ای برای اعتلای نام امام حسین (ع) شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری می گویدوگو وی ضمن ابراز تسلیت در روز عزا برای Say Say و Salah Sahin ، به داع گفت: “محرم یک فرصت مهم برای تبلیغ ایده های ناب حسینیه است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.”

وی با اشاره به اینکه جلسه حسینی تعطیل نخواهد بود و اکنون با توجه به شرایط اجتماعی به شکلی متفاوت انجام می شود ، افزود: “در شرایط فعلی ، هر عاشق عبد عبدالله الحسین (ع) Adura Media برای تبلیغ مدرسه امام حسین (ع) است.

امام جمعه بوشهر از نقش مهم رسانه در گسترش و انتشار نام و راه ابا عبدالله الحسین (است.ع) وی گفت: “در گذشته مراسم حسین در مراکز ویژه برگزار می شد ، اما اکنون تحت رهبری مجلس عالی ، بیشتر آنها حسینیه هستند تا نام حسین را تبلیغ کنند.”ع) است.

وی ادعا كرد كه مكتب آدولیادج مكتبی از اسلام ناب است.ص) ادامه داد: قیام امام حسین (ع) این مسیر و شادی انسانیت را به وضوح نشان می دهد و مملو از درس و بینش است که همه باید از آن پیروی کنند.

به گفته آیت الله صفایی بوشهری دلداگی ملت ایران به امام حسین (ع) و البث (ع) تأیید کرده اند که مسلمانان ایرانی دلشان به رنگ حسین (ع) است و نگاهشان به عشق هرات سالولا (ع) است. )

وی در ادامه گفت: عشق علی آلبرت به مردم ایران هرگز فراموش نخواهد شد ، یعنی افزایش دانش و نفرت و انجام تعهدات دینی و احکام خدا و قرآن. جهانی است.

دکمه بازگشت به بالا