تازه های کسب و کارعمومی

برنامه های کاربردی کامپیوتر که باید یاد بگیریم

CRM چیست ؟

برای پاسخ به سوال CRM چیست باید بگوییم که CRM که مخفف Customer Relationship Management که ما اون رو بیشتر با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری می‌شناسیم.

ما ۳۰ نرم افزار بسیار مفید و ضروری برای ویندوز را در این مقاله معرفی کرده ایم که باید در کامپیوتر خود نصب کنید. این لیست شامل برنامه های رایگان ضروری برای هر کاربر ویندوز می باشد.

ویندوز یکی از سیستم عامل های عالی برای کاربران کامپیوتر است. ويندوز داراي ويژگی هاي زيادي است ، در اين پست ما بهترين نرم افزارهای رايگان کاربردی  را براي ويندوز معرفی مي کنيم. لیست نرم افزارها برای هر کاربری بسیار ضروری هستند. اگر شما یک کاربر عادی یا یک متخصص هستید ، باید این ابزارها را در سیستم خود داشته باشید.

لیست نرم افزار های ضروری ویندوز ۱۱ و ۱۰ و نسخه های دیگر

این لیست شامل دانلود مجموعه نرم افزار های کاربردی ویندوز ۷ ، ۸ ، ۱۰ و ۱۱ میباشد. لینک دانلود هریک از  برنامه ها بصورت رایگان ذکر شده است.

۱. مرورگر Google Chrome

۴. مدیر دانلود رایگان

۵. ۷Zip

بایگانی کننده پرونده و نرم افزار باز کردن فایل های فشرده در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایلهای فشرده شده را در یک سیستم استخراج کنید. همچنین می توانید فایل ها و تصاویر را در قالب های مختلفی فشرده سازی کنید. این مهمترین و ضروری ترین نرم افزار برای هر کاربر ویندوز و کامپیوتر است.

اگر می خواهید سرعت دانلود خود را بالا ببرید ، این نرم افزار برای شما جای تعجب خواهد داشت. IDM بهترین مدیر دانلود در حال حاضر است که در دسترس می باشد. اگر اغلب فایلهای بزرگ را از اینترنت دانلود کنید ، این نرم افزار ضروری را بر روی ویندوز خود باید داشته باشید.

۱۳. آنتی ویروس خوب

۱۴. Nero

۱۵. مایکروسافت آفیس

اگر در مورد کسب و کار صحبت کنیم ، نام مجموعه نرم افزاری آفیس سر زبان ها است. حتی یک دانشجو برای انجام پروژه های مختلف به Office احتیاج دارد. MS Office نیز رایگان نیست اما هیچ کس از نسخه پرداخت شده استفاده نمی کند زیرا نسخه کرک خور به راحتی در اینترنت موجود است. بنابراین ، این  یکی نرم افزار های مورد نیاز و ضروری در ویندوز شما است.

۱۶. Dropbox

خوب ، ذخیره کردن اطلاعات مفید در “ابر” یک اتفاق روزمره است. پنج  گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان را فراهم می کند که می توانید با معرفی آن به دوستان ، آن را افزایش دهید. بهترین قسمت در مورد Dropbox این است که برنامه ای را برای هر دستگاه اصلی ارائه می دهد ، بنابراین می توانید به فایل های خودر در هر مکانی دسترسی داشته باشید.

خوب ، باید اعتراف کنیم که حداقل از یک سرویس پیام رسانی استفاده می کنیم تا با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشیم. با این حال ، امروزه گزینه های زیادی از جمله واتس اپ ، مسنجر ، تلگرام ، اسکایپ و موارد دیگر وجود دارد.

قبلاً در مورد آنتی ویروس گفته ایم. اما ، در مقایسه با راه حل های امنیتی دیگر کمی متفاوت است. این ابزار به صورت رایگان ارائه می شود ، اما می تواند به شما کمک کند حتی در صورت غیرقابل استفاده بودن رایانه ، پرونده های مخرب و آلوده را حذف کنید. این برنامه همچنین می تواند عملکرد رایانه شما را بهینه کند.

۲۰. Folder Lock

خوب ، به نقل از zoho.com فولدر لوک بهترین نرم افزاری است که همه باید در رایانه ویندوز خود داشته باشند. این ابزار با مخفی کردن تمام پرونده های مهم شما کار بزرگی انجام می دهد. این مینی ابزار اساساً یک طاق محافظت شده با رمز عبور را در اختیارتان قرار می دهد که می توانید مهمترین فایل ها و پوشه های خود را ذخیره کنید.

۲۱. مرورگر قدرتمند Firefox

مرورگر Firefox نیز شایسته قرار گرفتن در این لیست است و بدون شک جزو نرم افزار های ضروری ویندوز  می باشد. این روباه دوست داشتنی اغلب دست کم گرفته می شود ، اما می تواند تجربه مرور شما را به سطح بالایی برساند. مرور فایرفاکس دارای بسیاری از ویژگی های داخلی است که می تواند باعث بهتر شدن وبگردی شما شود. نکته جالب در مورد Firefox این است که مجهز به یک ماینر تبلیغاتی داخلی و رمزنگاری است.

۲۲. Thunderbird

Thunderbird در واقع یک سرویس گیرنده ایمیل است که دارای بسیاری از ویژگی های جالب است. خوب ، این یک سرویس گیرنده ایمیل است که برای آسانتر کردن ایمیل ساخته شده است. این ابزار برای تنظیم و سفارشی سازی بسیار آسان است و دارای بسیاری از ویژگی های خارق العاده است.

۲۳. BitTorrent

استفاده از سایت های تورنت به آرامی از اینترنت کم می شود. با این وجود افراد زیادی هستند که هنوز از خدمات تورنت استفاده می کنند. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا پرونده های رسانه ای بزرگ را دانلود  کنند و به آنها امکان می دهد از پهنای باند خود استفاده کنند تا به دیگران در بارگیری این فایلها کمک کنند.

۲۴. Keynote

این یکی از بهترین ابزارهای یادداشت برداری است که می توانید از طریق رایانه خود استفاده کنید. Keynote به کاربران اجازه می دهد تا یادداشت ها را یادداشت کرده و آنها را سازماندهی کنید. بنابراین ، اگر شما چند کار دارید ، پس حتماً به Keynote احتیاج خواهید داشت. این یکی از بهترین ابزارهای کاربردی است که همه باید روی کامپیوتر خود داشته باشند.

۲۵. TrueCrypt

یکی از بهترین ابزارهای امنیتی است که همه باید در کامپیوتر ویندوز خود داشته باشند. این ابزار برای رمزگذاری دستگاه ذخیره سازی داده ها شناخته شده است. این به این معنی است که می توانید از پوشه یا درایو محافظت کنید. با TrueCrypt می توانید داده های شخصی خود را بدون نگرانی در مورد از دست دادن آن ذخیره کنید.

۲۶. Spotify

۲۹. f.lux

f.lux یکی از بهترین ابزارهای ویندوز ۱۰ است که می توانید برای تنظیم رنگ صفحه نمایش خود استفاده کنید. این بیشتر شبیه به یک برنامه فیلتر چراغ آبی است که به ویژه در شب فشار چشم شما را کاهش می دهد. بهترین چیز در مورد F.lux این است که به طور خودکار گرمای صفحه نمایش شما را در هنگام غروب آفتاب تنظیم کرده و در نور روز به حالت عادی باز می گردد. بنابراین ، f.lux یکی دیگر از بهترین ابزارهای ویندوز است که باید در کامپیوتر خود داشته باشید.

۳۰. Preme

Preme یکی دیگر از ابزارهای جالب ویندوز است که به شما کمک می کند با سهولت مدیریت و جابجایی بین برنامه ها را انجام دهید. ابزار ویندوز به کاربران امکان می دهد “گوشه های صفحه” را تنظیم کنند که به کاربران امکان می دهد دستورات مختلفی را برای هر گوشه صفحه اختصاص دهند. سپس میانبرها می آیند ، برای مثال ، می توانید از چرخ ماوس برای بستن یک پنجره استفاده کنید ، از کلیک راست استفاده کنید تا یک پنجره را به حداقل برسانید و غیره ،  Preme ابزاری جالب برای ویندوز است که همه دوست دارند از آن استفاده کنند.

این موارد بهترین نرم افزار های رایگان و کاربردی و ضروری برای همه کامپیوتر های ویندوز هستند. این نرم افزارها را دانلود کنید  و سیستم خود را مانند یک همه  فن حریف  اجرا کنید.

منبع : youtube.com

دکمه بازگشت به بالا