عمومی

کشتارگاه صنعتی دام ایلام در چارچوب قانون تعیین تکلیف می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جلسه کمیته اقدام مشترک کشتارگاه صنعتی ایلام گفت: حفظ حقوق مردم یک تکلیف شرعی و قانونی است و امروز با وجود فرصتی که برای اداره کشتارگاه صنعتی ایلام فراهم شده است. . علاقه ای به ادامه فعالیت ندارد.

وی با بیان اینکه اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است، گفت: هیچ اقدامی صورت نگرفت و امروز آخرین روز برای تحقق وعده است.

استاندار اسلام با تاکید بر اینکه چرخه اقتصادی استان باید بازگردد، افزود: تسامح اسلامی در نهایت به مدیر کشتارگاه واگذار شد و کشتارگاه در سال 1396 در قالب واگذاری به مدیر فعلی واگذار شد و به بخش خصوصی واگذار شد.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: همه اعضا بر عدم توانایی مدیریت فعلی کشتارگاه اتفاق نظر دارند اما با توجه به مهلت داده شده از سال 1397 و جنبه کمک به ادامه فعالیت، اقدامی از سوی مدیریت صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه منافع مردم قابل مذاکره نیست و ما به آنها اجازه این کار را نمی دهیم، گفت: نباید حقوق شهروندی تضییع شود و در صورت نیاز مستقیماً در مرکز این موضوع را رصد می کنم. .

استاندار ایلام از معاون هماهنگی اقتصادی استانداری ایلام خواست تا با در نظر گرفتن موارد فنی، تخصصی و قانونی در این خصوص، گزارش چارچوب جامعی را تهیه و به شورای داوری سازمان خصوصی سازی ارسال و نسخه آن را ارسال کند. از آن به سازمان خصوصی سازی. وظایف به زودی تعیین می شود.

وی در ادامه سخنان خود از مدیریت دامپزشکی استان خواست اقدامات لازم و عاجل در چارچوب قانون برای جمع آوری کشتارهای غیرقانونی انجام دهد و تاکید کرد که نباید از منافع 600 هزار نفر برای تخریب منافع ملی استفاده شود. از برخی افراد و منافع مردم. راضی

دکمه بازگشت به بالا