تازه های کسب و کارعلمی و پزشکی

چربی سوز خارجی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا برخی افراد به دنبال بهترین قرص چربی سوز هستند؟ آیا دچار اضافه وزن و چاقی هستید و به این فکر افتاده اید که به میزان زیادی از وزن خود بکاهید؟ یکی از مشکلاتی که دنیای مدرن امروزی با خود به همراه آورده، اضافه وزن است.تا زمانی که تکنولوژی وجود نداشت، انسان، خود مجبور بود تمام کارهایش را انجام دهد اما از زمانی که ماشین‌ها پای خود را به زندگی ما باز کردند، کم تحرکی شیوع زیادی پیدا کرد و موجب اضافه وزن در اغلب افرادی که ورزش در برنامه روزانه آنها جایی ندارد، شد.

قیمت و خرید چربی سوز کاتس تری عرشیا | CUTS 3 عرشیا مکمل | داروخانه کوروش

داشتن یک وزن و اندام ایده آل فکر بسیار خوبی است، اما متاسفانه ماجرا به نداشتن یک اندام متناسب ختم نشده و اضافه وزن موجب به وجود آمدن بیماری‌هایی می شود که حتی ممکن است جان انسان را به خطر اندازد. این نمونه از شکم بند لاغری زنانه با جمع کردن شکم و پهلوها، یک الی دو سایز از سایز بدن می کاهند

به همین علت اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید تا سالیان دراز و طولانی در کنار عزیزان خود زندگی کنید سعی کنید زندگی سالمی را در پیش گرفته و به روش‌هایی که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند، توجه داشته باشید.

تناسب اندام و داشتن اندامی بدون چربی اضافی، یکی از خواسته‌های اغلب ما است. به باور اغلب ما داشتن چربی‌های اضافی زیبا نیست، اما چاقی و اضافه وزن علاوه بر اثرات زیبایی، زمینه ابتلا به بیماری‌های مختلف را نیز فراهم می‌کند. شکم و پهلو یکی از اصلی‌ترین محل‌های تجمع چربی‌های بدن هستند.

ورزش و داشتن یک رژیم غذایی اصولی، روشی مناسب برای از بین بردن چربی‌ها است. اما در کنار آن می‌توان از انواع قرص چربی سوز شکم و پهلو نیز استفاده کرد. اکنون این سوال پیش می‌آید که کدام قرص چربی سوز پهلو یا شکم، مناسب و قابل اطمینان بوده و بیشترین تاثیر را دارد؟

علت ایجاد چربی شکم و پهلو

پیش از آنکه به دنبال قرص و یا روشی برای از بین بردن چربی‌ها باشید، ابتلا باید علت ایجاد چربی‌های شکم و پهلو را بدانید. چربی شکم و پهلو به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود و در بیشتر مواقع در پی سبک زندگی ناسالم به وجود می‌آید. در ادامه این بخش با علل چربی شکم و پهلو آشنا می‌شوید.

پرخوری و رژیم غذایی ناسالم

غذا خوردن و مصرف گروه‌های مختلف غذایی برای بدن لازم و ضروری است تا از یک سو انرژی موردنیاز تامین شده و از سوی دیگر ویتامین‌ها و مواد غذایی در دسترس بدن قرار گیرند. درواقع چربی‌ها به طور کلی بد نیستند، اما زمانی که میزان آن‌ها از نیاز بدن بیشتر شود، در اندام‌هایی مانند شکم و پهلو تجمع می‌کنند. پس پرخوری و یا مصرف مواد غذایی بیش از نیاز بدن، از جمله عوامل چاقی است.

از سوی دیگر گاهی اوقات علت تجمع چربی‌ها، پرخوری نبوده و دلیل آن داشتن یک رژیم غذایی ناسالم است. خوردن غذاهای فست‌فود، چربی‌های اشباع و غذاهای سرخ شده، از عوامل اصلی ایجاد چربی هستند. رژیم غذایی شما باید متعادل بوده و در آن از مواد غذایی سالم‌تر استفاده شود.

کم تحرکی

شما معمولا در طول روز چقدر فعالیت دارید؟ متاسفانه یکی از دلایل اصلی چاقی در دنیای امروز، کم تحرکی است. با پیشرفت زندگی ماشینی، فعالیت‌های فیزیکی اغلب افراد کاهش یافته و رشد مشاغل پشت میزنشینی هم بر این کم تحرکی افزوده است. در واقع شما به طور مرتب غذا می‌خورید و انرژی جذب می‌کنید، بدون آنکه این کالری‌ها سوزانده شوند و نتیجه آن اضافه وزن و چاقی است.

زمینه‌های ژنتیکی

«حتی وقتی آب می‌خورم، چاق می‌شوم!» احتمالا شما هم تاکنون این جمله را شنیده‌اید که این گفته درباره برخی افراد درست است. درواقع برخی افراد به صورت ژنتیکی راحت‌تر از دیگران چاق می‌شوند و کافی است کمی نکات مربوط به رژیم غذایی را رعایت نکنند.

ابتلا به بیماری‌های مختلف

ابتلا به بعضی از بیماری‌ها نیز موجب اضافه وزن شده و تجمع چربی‌ها در نواحی شکم و پهلو را به دنبال دارد. از جمله بیماری‌های شایع که موجب چاقی می‌شوند، می‌توان به کم‌کاری تیروئید و افزایش ترشح هورمون کورتیزول بر اثر استرس اشاره کرد. همچنین چاقی ممکن است عوارض مصرف برخی از داروها باشد. گن لاغری لباس مجلسی، گنی است که اندام را متناسب با فرم لباسی که دارید تغییر می دهد.

نحوه عملکرد قرص های چربی سوز

  • ، اشتها را کاهش می دهد. این کاهش اشتها به کمک بر هم خوردن تعادل هورمون‌ها صورت گرفته و باعث می شود که مغز، فرمان سیری را زودتر دریافت کند.
  • مشکلی که در برخی افراد باعث افزایش وزن می شود، کم بودن میزان سوخت و ساز در بدن می‌باشد. این قرص‌ها، کمک می‌کنند تا میزان سوخت و ساز افراد به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و میزان بیشتری از اکسیژن وارد بدن شود. در پی این فرآیندها، کالری سوزی اتفاق افتاده و وزن کاهش پیدا می‌کند.
  • بهترین قرص چربی سوز، قادر است چربی‌ها را از بدن و از طریق مدفوع دفع کند. کاهش میزان چربی به صورت مستقیم باعث کاهش وزن فرد می‌شود. پیشنهاد می شود درباره  بخوانید.

همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است، این قرص‌ها برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو مورد استفاده قرار می‌گیرند. احتمالا اکنون این سوال برای شما پیش می‌آید که شیوه تاثیر آن‌ها چگونه است؟ این داروها به گونه‌ای تولید می‌شوند که در ابتدا اشتهای شما را کاهش دهند. با کمتر شدن اشتها، غذای کمتری می‌خورید که نتیجه آن کاهش تجمع چربی‌ها است.

در ادامه برخی از این داروهای چربی سوز، به ویژه قرص‌های حاوی ال کارنیتین، سوخت‌وساز بدن را بیشتر می‌کنند. با افزایش متابولیسم بدن، سرعت تجزیه چربی‌ها بالاتر می‌رود و این همان چربی‌سوزی است که با مصرف دارو به دنبال آن هستید.

برندهای مختلفی، قرص های چربی سوز شکم و پهلو را تولید و روانه بازار می‌کنند که ممکن است هر یک از آن‌ها از نظر فرمولاسیون متفاوت باشند، اما نتیجه نهایی مصرف آن‌ها، کاهش توده چربی تجمع یافته در بدن است. در ادامه این بخش چند نمونه از بهترین داروهای چربی سوز را معرفی کرده‌ایم:

1- کپسول آبستاپ کارن

این کپسول را باید به همراه وعده‌های غذایی و ۳ بار در روز استفاده کرد. مصرف این دارو متابولیسم بدن و اکسیداسیون چربی‌ها را افزایش داده و موجب از بین رفتن چربی‌های پهلو و شکم می‌شود. البته کپسول آبستاپ کارن، اشتهای شما را نیز کنترل می‌کند تا غذای زیادی نخورید.

2- قرص برنینگ فت گلدن لایف

در تولید از ترکیبات گیاهی استفاده شده است و به همین دلیل عوارضی به دنبال ندارد. با مصرف این قرص اشتهای شما به خوردن غذاهای مختلف به ویژه شیرینی‌ها مهار شده و نوعی سیری کاذب ایجاد می‌کند. مصرف این قرص متابولیسم بدن را نیز بالاتر می‌برد و استفاده از آن در کنار ورزش و یک رژیم غذایی مناسب، تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد.

3- کپسول آنتی فت دوبیس نوتریشن

یک چربی سوز در ایران و تحت لیسانس یونیک فارمای استرالیا تولید شده است. افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند از این داروی چربی سوز استفاده کنند. میزان مصرف این کپسول چربی سوز، یک عدد همراه با هر وعده غذایی است. شیوه تاثیر این دارو نیز افزایش سوخت‌وساز بدن و بالا بردن سطح انرژی محسوب می‌شود.

4- کپسول ترمو اسلیم آمیتیس نیک دارو

نیک دارو که در تولید این قرص چربی سوز شکم و پهلو از ترکیبات گیاهی همچون کافئین، عصاره فلفل، برگ درخت کاری، زردچوبه، گارسینیا کامبوجیا و… استفاده شده است تا ضمن اثربخشی برای از بین بردن چربی‌ها، عوارضی برای بدن نداشته باشد. از این کپسول دو بار در روز استفاده کنید و میزان مصرف آن را افزایش ندهید.

5- کپسول لیپوکات پی اند اف فارما

، یکی از دیگر قرص‌های چربی سوز برای از بین بردن چربی‌ها شکم و پهلو است که برندی استرالیایی محسوب می‌شود. این قرص علاوه بر از بین بردن چربي‌ها، به شکل‌گیری عضلات نیز کمک می‌کند. در تولید این قرص چربی سوز ترکیبات طبیعی و گیاهی مورد استفاده قرار گرفته که نتیجه آن یک داروی چربی‌سوز و بدون عوارض است.

بهترین قرص چربی سوز ایرانی کدام است؟

برخی‌ها برای کاهش وزن خود به دنبال خرید بهترین قرص چربی سوز ایرانی هستند. نام برخی از این قرص‌ها در ادامه آورده شده است:

قرص هزال، یک قرص ایرانی است و می‌توان به عنوان بهترین قرص چربی سوز گیاهی نیز از آن یاد کرد. ترکیباتی که در این قرص وجود دارد شامل زنیان، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش و بوره ارمنی است. تاثیرگذاری این قرص با کاهش اشتها، افزایش چربی سوزی و کاهش وزن خواهد بود.

قرص دیگری که آن نیز تاثیر خوبی بر روی کاهش وزن از خود نشان داده، قرص فلوردو است. این قرص نیز از محصولات شرکت داروسازی سینا فرآور است. این قرص نه تنها می تواند باعث کاهش وزن شود بلکه تاثیرات دیگری از جمله تنظیم اخلاط چهارگانه در بدن، بهبود عملکرد خصوصا در دستگاه گوارش، درمان کبد چرب و افزایش قدرت کلیه در پالایش بدن اشاره داشت. با این خواص می‌توان به این قرص، بهترین قرص چربی سوز شکم لقب داد. پیشنهاد می شود درباره بخوانید.

از دیگر قرص‌های لاغری ایرانی می‌توان به اشاره داشت. این قرص توسط شرکت داروسازی قائم تولید و وارد بازار شده و ترکیباتی که در آن به کار گرفته شده است باعث کاهش وزن، کاهش توده بدنی و همچنین کاهش میزان چربی خون می‌شود.گن لاغری اصل ترکیه را با قیمتی مناسب میتوانید از سایت ما سفارش دهید.

از دیگر خواصی که این قرص چربی سوز دارد می‌توان به افزایش میزان کلسترول خوب و کاهش میزان کلسترول بد اشاره کرد. این قرص ترکیبی از گیاهان مختلف مانند تخم کرفس،کاسنی، رازیانه و عصاره زیره سبز می باشد. از این قرص نیز می‌توان به عنوان بهترین قرص چربی سوز ایرانی یاد کرد. پیشنهاد می شود درباره بخوانید.

 

دکمه بازگشت به بالا