عمومی

۴٠هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی احداث می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص فعالیت های دولت سیزدهم در استان اظهار داشت: دولت مردمی تصمیم دارد از تولید 180 هزار مسکن برای استان حمایت کند و تاکنون حدود 170 هزار خانوار اسکان داده شده اند. برای طرح نهضت ملی مسکن استانی.

وی در خصوص طرح های راهسازی و توسعه در آذربایجان غربی گفت: از ابتدای شروع به کار دولت تا کنون 150 کیلومتر بزرگراه و بزرگراه با 20 هزار وام میلیون ریال ساخته و زیرسازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تائید کرد: امسال 202 کیلومتر راه و بزرگراه با اعتبار 30 میلیارد ریال تکمیل می شود و در همه راه های اصلی استان در حال کار هستیم.

وی گفت: هدف ما افزایش چند پله شاخص های استانی در توسعه راه ها و راه های ملی است. بالا.

حمزه لو گفت: با توجه به بازگشایی مرز تمرچین و تردد زائران اربعین امسال حدود 10 کیلومتر از محور نقده – پیرانشهر – تمرچین در حال آماده سازی است و به زودی به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به محدودیت های فصل کاری در تلاش هستیم برنامه کاری جاری در سال جاری و روند توسعه راه های آذربایجان غربی را در روز بعد با دقت اجرا کنیم.

وی گفت: افزایش ظرفیت آذربایجان غربی از جمله بحث افزایش پروازها، استفاده از ظرفیت حمل و نقل راه آهن ارومیه و توسعه راه های آذربایجان غربی از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی است. به دقت اجرا می شود.

دکمه بازگشت به بالا