عمومی

۵۹ هزار نفر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ارسلان شکری عصر دوشنبه در اولین جلسه اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی از افزایش ۲۵ درصدی تردد در شبکه راه های استان و همزمان با اجرای نوروزی خبر داد. پروژه و اضافه: مردم از ایستگاه مرزی استان تردد کردند.

وی ادامه داد: بازار رازی. تمرچینسرو و پلدشت رتبه های اول تا پنجم را دارند، بنابراین تردد روزانه مسافران در پایانه مرزی بازرگان به 5 تا 6 هزار و در مرز رازی به 3 هزار و 500 تا 4 هزار مسافر می رسد.

شکری افزود: تلاش ستاد مشترک در ایستگاه مرزی برای ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد تعادل، آرامش و کاهش تردد مسافران در گذرگاه مرزی رازی از خودروهای تردد مسافری بالای 9 سال و تردید کنید سایر کشورها تا اطلاع ثانوی یک روز ممنوع اعلام شده و تعداد ناوگانی که از کشور خارج می شوند مجاز به پیوستن به ناوگان مقابل هستند.

وی در خصوص تصادفات جاده ای در اجرای طرح نوروزی 1401 گفت: اگرچه جاده یکی از عوامل تصادفات و در بیشتر موارد 25 درصد موثر است، اما عوامل انسانی و خودرویی که بیشترین علت تصادفات هستند باید بله. توجه ویژه ای می شود، متأسفانه افراد خاصی در ارتباط با خودروها در استان وجود ندارد که باید از سوی آژانس های تخصصی دعوت به عضویت در کمیسیون و پیگیری راهکارهای پیشنهادی در سراسر کشور شوند.

شکری با توجه به فعالیت شبانه روزی و آنلاین مرکز مدیریت راه های استان و گشت های مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه در محور مواصلاتی در ایام نوروز افزود: حمل و نقل با اولویت ادامه دارد. 580 کیلومتر از جاده های منتهی به پیاده روی و برای از سرگیری بارش برف در برخی از مناطق استان راهداران با آمادگی کامل برای برف. روپیه عمل می کنند.

دعوت به تجمع کرد. بیاورید پلاک سفید مقابل گاراژ شهر ارومیه برای افزایش ایمنی جاده ها و ادامه: فعالیت غیرمجاز این خودروها در حالی که نیروی دریایی در ترمینال بدون مسافر کارت هوشمند دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل زمینی آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل کمیته بازرسی سوانح اذعان داشت: به دلیل اهمیت کمیسیون ایمنی و تصمیم گیری. ها در سطح مدیر کل، حضور مدیر کل سازمان عضو در جلسه ضروری است.

دکمه بازگشت به بالا