عمومی

زیرساخت های پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تکمیل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمد صادق معتمدیان شرکت دانش بنیان استان عصر دوشنبه در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، آذربایجان غربی در زمینه فعالیت فعال و کارآمد است. منابع انسانی. یکی از استان های مستعد در زمینه فعالیت های علمی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد نخبگان نیز در این دیدار به تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان اشاره کرد و گفت: این قانون به دنبال رفع نواقص و مسائل حقوقی و تکیه بر دانش است. و کسب و کار نوآورانه و به نوعی تضمین کننده 20 سال آینده کشور در اقتصاد دانش بنیان است.

وی علاوه بر رفع چالش های فعالان اقتصادی، حمایت از توسعه بازار ماشین آلات و تجهیزات داخلی، اصلاح و تقویت ابزارهای تامین مالی فعالیت های شرکت بر اساس دانش را از برنامه ها و اولویت های زیرمجموعه ها برشمرد. .

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط جناب رئیس جمهور به عنوان «سال تولید دانش، ایجاد اشتغال» گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده حمایت است. برای یک شرکت دانش بنیان، استان آذربایجان غربی است.

همچنین در این جلسه مقرر شد با توجه به ابلاغیه جدید قانون جهش های تولید دانش بنیان به منظور توسعه زیرساخت های لازم برای فعالیت شرکت های مبتنی بر تجهیزات دانش محور، آذر غربی استان حمیدزن حضار شود. قواعد تولید جهشی مبتنی بر دانش و همچنین حمایت از توسعه اکوسیستم ها، فناوری ها و نوآوری ها و تقویت جایگاه صندوق نوآوری و شکوفایی و ایجاد مسکن نوآورانه و نوآورانه باید حداکثر شود. پشتیبانی.

در این نشست بهشتی رئیس مرکز فناوری راهبردی و کرمی رئیس روابط عمومی و دبیر ستاد فناوری نرم و نوآورانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.

دکمه بازگشت به بالا