فرهنگ و هنر

اقتصاد گردشگری در آذربایجان شرقی ایجاد شده است

سلام آنلاین / آذربایجان شرقی وزیر میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه اقتصاد گردشگری در آذربایجان شرقی تأسیس شد ، گفت: “آذربایجان شرقی یکی از مهمترین استانها با قابلیت های غنی در زمینه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی است. این در اخیر سالها پیشرفت چشمگیری در ظرفیت وجود داشته است. “ما

علی اصغر مونسان روز دوشنبه در نشست با قانونگذار استان در شورای اسلامی با بیان اینکه تنوع محصولات گردشگری در آذربایجان شرقی باعث شکوه بخشیدن به منطقه شده است ، گفت: با توسعه گردشگری بوم گردی ، گردشگری کشاورزی و بوم گردی ، گردشگران یکی هستند از جاذبه های استان ، و تپسی به مقصد تعداد زیادی از گردشگران خارجی تبدیل شده است “.

وی با بیان اینکه انتقال حق استفاده از بناهای تاریخی استان اقتصاد جدیدی را در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری استان ایجاد کرده است اضافه کرد: یکی از اقدامات اصلی وزارت میراث فرهنگی تأمین سرمایه گذاری در بخش خصوصی است. فرصت در بنای تاریخی ضمن بازگرداندن کار بخش خصوصی با محدود کردن استفاده از فرهنگ ، رونق اقتصادی صنعت در استان فراهم می شود.

وزیر میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی افزود: ثبت جهانی جنگل عربستان یکی از مهمترین خواسته های مردم استان در دستور کار این وزارتخانه است. با تنظیمات لازم در این مورد و پیشرفتی که در پرونده Hirannan حاصل شد ، بخشی از جنگل ارساران را به ثبت جهانی خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه ارتقا goals اهداف توسعه و حفاظت از محوطه تاریخی راسمدی در اولویت برنامه وزارت میراث فرهنگی است ، اظهار داشت: ارزش ها و اهمیت سایت تاریخی راسمی ، توسعه و پیشرفت را در نظر بگیرید. از اهداف کاوش و باستان شناسی در دستور کار هستند. ما تاکنون 25 میلیارد دلار وام برای اکتشاف و تملک اراضی اطراف در نظر گرفته ایم که در این صورت تملک بخشهای اصلی آن انجام شده است و برای ادامه کار بودجه ویژه ای اختصاص خواهیم داد. برای ادامه کاوش .

مونسون گفت: “متأسفانه در سامات به این هنر توجه کافی نمی شود و تأکید ما بر بازگشت فرش زیر نظر وزارت میراث فرهنگی است که واقعاً در اولویت سازمان است. ما”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا