اجتماعی

گرانی و مشکل معیشتی مردم راه‌ حل دارد

مشکل هزینه و معیشت مردم راه حل دارد

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از کاشت دو نهال در روز کاشت ، فرمودند: “هزینه و معیشت مردم راه حل است. ما در این زمینه موارد زیادی را به مسئولان یادآوری کردیم.”

به گزارش سلام آنلاین ، به مناسبت روز درختکاری و منابع طبیعی ، رهبران ارشد انقلاب اسلامی پیش از ظهر (جمعه) دو نهال کاشتند.
حضرت آیت الله خامنه ای سپس گیاهان و فضای سبز را عامل مهمی در زندگی و ایجاد تمدن بشری دانستند و با اشاره به ریشه های دینی و مذهبی که از محیط زیست مراقبت می کنند ، فرمودند: کاشت و کاشت درخت. بر آن تأکید می کند
رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین بر اهمیت محیط زیست در قانون اساسی تأکید کردند: فعالیتهای زیست محیطی مذهبی و انقلابی است و نباید آنها را مجلل و تزئینی دانست.
وی تنوع زیستی و اقلیمی کشور را مجلسی مناسب برای فعالیت مردم و جوانان در زمینه محیط زیست خواند و با ابراز تأسف از تخریب جنگل ها ، منابع طبیعی و آکواریوم ها توسط افراد سودجو با تأکید بر “تخریب محیط زیست” تأکید کرد. فاجعه ، این یک زباله است ، بنابراین همه مقامات و مردم باید با آن مخالفت کنند.
آیا پولا خامنه ای با اشاره به حوادثی مانند آتش سوزی یا خشکسالی در دریاچه ها و تالاب ها گفت: “این حوادث قابل پیشگیری است و مسئولانی که وظایف خود را انجام نمی دهند مقصر هستند.”
رهبر ارشد انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود به مسئله کرونا در آستانه سال نو پرداختند و فرمودند: همه باید توصیه ها را دنبال کنند.
وی گفت: “هر آنچه کرونا اعلام کرده است باید انجام شود.” اگر سفر ممنوع بود ، مردم سفر نمی کردند و من قطعاً مثل سال گذشته سفر نمی کردم.
آیت الله خامنه ای در مورد مشکلات معیشتی مردم صحبت می کند زیرا کرونا گفت ، “اگر کرونا همچنان به مشکلات خود ادامه دهد ، باید هرچه سریعتر با مشارکت همه ریشه کن شود.” “
رهبران انقلاب اسلامی با ابراز نارضایتی از هزینه و شرایط زندگی افزودند: “این وضعیت در آستانه عید غم و اندوه زیادی ایجاد کرده است.” البته کالاهایی مانند میوه به وفور یافت می شود اما قیمت آن بسیار زیاد است ، بنابراین سود این گرانی به جیب باغبانان کوشا نمی رود بلکه به سود افراد سودجو و واسطه ها می رسد و مردم را آزار می دهد.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید به موضوع معیشت و هزینه های زیاد بپردازند ، گفت: این مسائل همه حل شده است و ما بارها در جلسات مختلف این موارد را مطرح کرده ایم و اطلاع داده ایم که این راه حلی است که کارشناسان می خواهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا