اجتماعی

روز قدس نشان از بصیرت مردم در دشمن‌شناسی است

سلام آنلاین/ اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: روز قدس روز همبستگی جهانی بین مسلمانان و غیرمسلمانان برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و افزایش آگاهی مردم نسبت به دشمن است.

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در بیست و یکمین روز گذشته گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز قدس در استان گفت: فروردین 1358 در پیامی به مسلمانان ایران و جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دلیل دشمنان اسلام و ایران و حتی بشریت آن را روز قدس نامگذاری کردند خشم و خشم از این اقدام مهم. حضرت امام خمینی. (RA) که به یک رویداد جهانی تبدیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه که ناشی از سیاست های تهاجمی رژیم صهیونیستی است، گفت: انقلاب و مردم استان اردبیل را جهت دهی کردند و این مهم ثابت خواهد شد فوق العاده حماسه قدس امسال.

وی افزود: در چهار دهه اخیر که روز قدس نامگذاری شده است، مردم ایران همواره با حضور خود حماسه ساز بوده و آگاهی خود را در شناخت دشمن و جهت نشان داده اند.حق حرکت کشور.

قاسمیان روز قدس را روز همبستگی جهانی مسلمانان و سایر مومنان برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که منجر به نابودی این رژیم و آزادسازی قدس و سرزمین‌های اشغالی می‌شود، عنوان کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا