اجتماعی

بی‌اعتمادی برخی مردم به واکسن ایرانی ریشه در کدام تجربه دارد؟

به گزارش سلام آنلاین پس از انتشار خبرگزاری سلام آنلاین در مورد دلایل بی اعتمادی برخی از مردم دنیا و ایران به واکسن کرونا، بسیاری از کاربران در مورد این موضوع نظر داده اند.

برخی از کاربران می گویند به دلیل شایعات بی اساس در این مورد ، برخی از افراد نسبت به واکسن بدبین هستند. یکی از کاربران در این باره نوشت: در سال 2006 ، فرودگاه امام هنوز در دست ساخت بود و تمام پروازهای خارجی از فرودگاه مهابات انجام می شد ، ممکن است فرودگاه امام یک فرودگاه غیر دائمی باشد. دنیا دو ساعت فاصله دارد و باور کردن این کلمات چقدر آسان است. این داستان است وگرنه همه این داروهای ایرانی تولید و استفاده می شود. ما فقط گمان می کنیم که واکسن کرونا ایرانی واقعا شرم آور است.

یکی از کاربران ، حسنعلی ، معتقد است: “من فکر می کنم ما باید به پزشکان و متخصصان کشور اعتماد کنیم که طی دو سال گذشته با کرونا مبارزه کرده اند و اکنون در مراحل نهایی اقدامات را انجام داده اند. سلامتی با واکسیناسیون صلح آمیز. تلاش.

کاربر دیگری که خود را صادق می خواند با مخالفت با این س questionال نوشت: کدام اعتماد؟ آیا اطلاعاتی در این مورد وجود دارد که مردم بتوانند به آن اعتماد کنند؟ قبل از اعتماد سازی ، آنها همچنین باید شفاف باشند. مردم همچنین به تاریخچه و اقدامات مقامات در مورد افرادی که مبارزه می کنند نگاه می کنند؟ همه به بیمارستان رفتند و درگذشتند. بقیه که خدا نمی خواهد بمیرد .. به وجدان مردم احترام بگذارید. متأسفانه این مقامات عادت دارند از بالا به مردم نگاه کنند و مردم همیشه باید با چشم صحبت کنند.

کاربر دیگری مسئولیت بی اعتمادی را علت روانی افراد دانست و نوشت: “چگونه می توان به واکسنی اعتماد کرد که کشوری بارها و بارها به آن دروغ گفته است و بنیانگذاران آن بارها و بارها به او دروغ گفته اند.” خواستار حمله هواپیمای بدون سرنشین به یک مرکز تولید واکسن.

ماساسا یک راه حل خوب ارائه داد و گفت: “به نظر می رسد آنها در مورد واکسن Sputnik در مورد همان صحبت می کنند و به آن اعتماد ندارند ، اما به محض اینکه چاتا ، یک مجله علمی شناخته شده ، مقاله و تحقیق را تأیید کرد. و مردم اعتماد دارند اکنون باید با واکسن ایرانی نیز همین کار را انجام دهید. “هنرمندان را در صف بیاورید و واکسن بزنید تا مردم به آنها اعتماد کنند.

235231

دکمه بازگشت به بالا