تازه های کسب و کارفرهنگ و هنر

بهترین فیلم های جدید رزمی

اگر شما یکی از تماشاگران بهترین هنرهای رزمی فیلم در تاریخ سینما هستید، پس قطعا دوست دارید بهترین هنرهای رزمی فیلم سال 2023 را بشناسید. در این لیست با ما همراه باشید.

شناخت و انتخاب بهترین جنگنده های فیلم جهان می تواند یکی از گزینه های شما برای تماشای فیلم باشد. آخر هفته را با تماشای کدام دانلود فیلم جدید اکشن فیلم سپری می کنید؟ نام مورد علاقه خود فیلم Martial Arts 2023 را با ما به اشتراک بگذارید. نکته مهم و اساسی در دنیای ورزش های رزمی، شناخت خود، کنترل آن و افزایش عشق و علاقه است. استادان هنرهای رزمی مدام تکرار می کنند که رزمی کاران به هیچ وجه نباید از قدرت خود سوء استفاده کنند. در یک مبارزه حرفه ای فیلم این مشکل مشهود خواهد بود. فیلم را به یاد بیاورید که در فصل جنگیدند!

لیستی از بهترین فیلم های جدید رزمی

پسر جهان را می کشد

هنگامی که خانواده پسر ناشنوا به نام بو به قتل می رسد، او به جنگل می گریزد و از معلمی مرموز آموزش هنرهای رزمی می بیند.Boy Kills World (به انگلیسی: Boy Kills World; also Kills the World) یک ترسناک آمریکایی فیلم در بهترین اکشن فیلم در سال 2023 است. این فیلم توسط سام ریمی و روی لی تهیه شده است و بازیگرانی چون بیل اسکاشگارد، جسیکا راث، یایان روهیان، عیسی مصطفی و اندرو کوجی در آن بازی می کنند. داستان درباره پسری ناشنوا به نام اسکاشگرد است که پس از کشته شدن خانواده اش در جنگل زندگی می کند.

ماه شورشی
Rogue Moon یک ماجراجویی علمی تخیلی فیلم در بهترین اکشن آمریکایی 2023 فیلم به کارگردانی زک اسنایدر است. این فیلم بر اساس داستان “اسنایدر با دومی” ساخته شده است. بازیگران نمادینی از جمله سوفیا بوتل، چارلی هانام، ری فیشر، جایمان هانسو، بائه دونا، ینا مالون، اد اسکرین، کری الوز و کوری استول در آن حضور دارند.

یک مستعمره صلح آمیز در لبه کهکشان توسط ارتش فرمانداری بی رحم به نام بالیساریوس تهدید می شود. غیرنظامیان ناامید دختری را با گذشته ای مرموز می فرستند تا جنگجویان را از سیاره ای نزدیک پیدا کند تا به آنها در مبارزه با نایب السلطنه کمک کند.مشت کندور
مشت کندور (اسپانیایی: El puño del cóndor) یک فیلم هنرهای رزمی شیلیایی فیلم است که توسط ارنستو دیاز اسپینوزا نوشته شده و در سال 2023 منتشر شده است. بازیگرانی مانند مارکو زارور، جینا آگواد و ایال مایر در فیلم مشت کندور، یکی از فیلم‌ها، شرکت کردند. بهترین هنرهای رزمی فیلم 2023. گروهی از رزمی‌کاران از سراسر جهان به دنبال کتاب‌هایی هستند که حاوی اسرار باستانی در مورد چگونگی غلبه بر محدودیت‌های بدن انسان است.

Guardians of the Galaxy Vol

فیلم new fight 2023 Guardians of the Galaxy Part 3 یک قهرمان آمریکایی فیلم از بهترین مبارزه فیلم در جهان در سال 2023 است. داستان آن بر اساس تیم ابرقهرمانی Guardians of the Galaxy از مارول کامیکس است. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو والت دیزنی توزیع شده است، دنباله ای بر Guardians of the Galaxy (2014) و Guardians of the Galaxy Part 2 (2017) است و سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است.

پیتر پن و وندی
پیتر پن و وندی فیلم آمریکایی فانتزی-ماجراجویی بهترین اکشن فیلم در سال 2023 به کارگردانی دیوید لاوری است.در لندن ادواردین، وندی دارلینگ آخرین شب خود را در خانه با والدین و دو برادر کوچکترش، جان و مایکل، قبل از رفتن به مدرسه شبانه روزی می گذراند. او از رفتن خوشحال نیست و احساس می کند که نمی خواهد بزرگ شود. پیتر پن با شنیدن آرزوی وندی می آید تا او را به نورلند ببرد. جایی که او بزرگ نخواهد شد.

قصر
قصر یک کمدی تاریک فیلم به کارگردانی رومن پولانسکی است که نویسندگی فیلم را با Yezhi Skolimovsky انجام داده است. میکی رورک، خواکیم داالمیدا، جان کلیس، الیور مازوچی، فانی اردان، فورتوناتو چرلینو و الکساندر پتروف از جمله شخصیت های اصلی این فیلم هستند. «قصر» یک کمدی سیاه است و داستان آن در سال نوی 1999 در هتلی در سوئیس می گذرد. هتلی که در آن مهمانی های شام اتفاقات شگفت انگیزی را رقم می زند و زندگی کارکنان هتل با مهمانان مختلف در هم تنیده شده است.

در کابین ضربه بزنید
«در کابین ضربه بزنید» یک ترسناک روانشناختی فیلم در بهترین اکشن فیلمs سال 2023، بر اساس رمان «کابین در انتهای جهان» است. فیلم داستان وحشتناک یک خانواده سه نفره را روایت می کند که تعطیلات خود را در یک کلبه دورافتاده می گذرانند.این خانواده توسط چهار فرد ناشناس به گروگان گرفته می شود تا برای جلوگیری از حوادثی که منجر به پایان جهان می شود، فداکاری کنند.

دکمه بازگشت به بالا