تازه های کسب و کارعمومی

بخش فید شبکه اجتماعی تردز چگونه کار می‌کند؟

تردز اینستاگرام چیست؟

برنامه تردز در واقع یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی مجزا از اینستاگرام است که شباهت زیادی به توییتر دارد. اگر تاکنون از توییتر استفاده کرده باشید می‌دانید این شبکه اجتماعی متن‌محور است اما امکان قرار دادن تصویر و ویدئو نیز در آن وجود دارد. کاربران در تردز می‌توانند یک متن کوتاه به اشتراک بگذارند، پست‌های دیگران را لایک و یا بازنشر کنند و یا حتی یک ترد را در بخش استوری یا پست اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

آموزش عضویت در Threads

عضویت در تردز بسیار ساده است. کافیست ابتدا اپلیکیشن Threads را از پلی استور برای اندروید و یا اپ استور برای آیفون دانلود کنید. آیکن این اپلیکیشن شبیه به حرف @ است که در آدرس ایمیل استفاده می‌شود.

برنامه threads اینستاگرام چیست

اینستاگرام تردز یک اپلیکیشن متن محور جدید است که در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۴ تیر ۱۴۰۲) توسط شرکت متا، مالک اپلیکیشن‌های اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ معرفی شد. شما می‌توانید تردز را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.
تردز در نگاه اول شباهت زیادی به توییتر دارد. فید کاربران در هر دو پلتفرم با پست‌های متنی پر می‌شود و کاربران با استفاده از این مطالب می‌توانند در جریان تازه‌ترین رویدادهای جهان قرار بگیرند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. وقتی وارد تردز می‌شوید، فید صفحه شما با مطالب افرادی که آنها را دنبال کرده‌اید و همچنین مطالب سایر کاربران تردز پر می‌شود. این کاربران، اشخاصی هستند که بر اساس الگوریتم تردز، احتمالا به مطالب یا ترد (thread) آنها علاقه‌مند خواهید شد.
گفتنی‌‌است که اینستاگرام اولین بار در سال 2019 اپلیکیشنی به نام Threads را منتشر کرده‌ بود. این اپلیکیشن طبق توضیحات اینستاگرام «یک اپلیکیشن پیام‌رسان دوربین محور بود که به کاربران امکان می‌داد با دوستان نزدیک خود در ارتباط باشند.» اما نسخه 2023 تردز، به طور کامل جایگزین این نسخه قدیمی‌تر شد.
به گفته شرکت متا، پست‌هایی که در تردز منتشر می‌کنید محدود به ۵۰۰ کاراکتر هستند. در تردز هم مثل توییتر می‌توانید به مطالب منتشر شده توسط سایر کاربران پاسخ دهید، آنها را دوباره منتشر کرده و از آنها نقل قول کنید. اما این اپلیکیشن در مجموع سیستم پیمایش و زیبایی شناسایی فعلی اینستاگرام را ترکیب کرده و به شما امکان می‌دهد که مطالب تردز را مستقیما در استوری‌های اینستاگرام منتشر کنید.
حساب‌های تردز هم مثل اینستاگرام می‌توانند عمومی یا خصوصی باشند. حساب‌های تایید شده اینستاگرام به صورت خودکار در تردز هم تایید می‌شوند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در مطلبی که در شبکه اجتماعی تردز منتشر کرده، می‌گوید: «هدف تردز، ایجاد یک گزینه جدید و فضای عمومی دوستانه برای گفتگو و برقراری تعامل است. امیدواریم که بتوانیم بر اساس قابلیت‌های اینستاگرام یک تجربه جدید بر مبنای متن، ایده‌ها و گفتگو درباره آنچه در ذهن‌تان می‌گذرد، ایجاد کنیم.»
در اولین ساعت‌های شروع به کار تردز، برخی کاربران هر از گاهی با مشکلات و ایرادهای جزئی روبرو می‌شدند؛ اما زمانی که میلیون‌ها کاربر به یک اپلیکیشن ملحق شوند و همزمان از آن استفاده ‌کنند، چنین مشکلاتی طبیعی است. قطعا در آینده آپدیت‌های جدیدی منتشر می‌شوند که نه‌تنها مشکلات را برطرف می‌کنند، بلکه قابلیت‌های جدیدی را هم ارائه خواهند کرد

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز threads

از آن‌جایی که اپلیکیشن تردز نسخه متن محور اپلیکیشن اینستاگرام می‌باشد، رابط کاربری آن کاملا شبیه به محیط اینستاگرام بوده که همین امر سبب می‌شود افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند در حین کار با اپلیکیشن تردز با مشکلی مواجه نشوند. محیط اپلیکیشن تردز شامل بخش‌های متعددی اعم از بخش Home، بخش Search، بخش New Threads، بخش Activity و بخش Profile بوده که به بررسی مختصر هر یک از این بخش‌ها می‌پردازیم.

بخش Home یا خانه | اینستاگرام threads

در بخش Home کاربر با پست‌هایی مواجه می‌شود که شامل یک عکس یا ویدیو و یک متن است. در واقع بخش Home دربرگیرنده‌ جدیدترین تردزهایی بوده که فالویینگ‌های کاربر و دیگر کاربران تردز به اشتراک گذاشته‌اند.

در این بخش در قسمت زیرین هر پست علائمی مشاهده می‌شود که کاملا شبیه به علائم مشاهده شده در زیر پست‌های اینستاگرام می‌باشد. این علائم شامل یک علامت قلب برای لایک کردن پست، یک علامت کامنت برای نوشتن نظر، یک علامت بازنشر پست‌ها در پیج تردز خود که در توییتر تحت عنوان ریتوئیت شناخته می‌شود و یک علامت Share یا به اشتراک‌گذاری پست با دوستان می‌شود. لازم به ذکر است که در قسمت Share کاربر با چندین گزینه مواجه می‌شود که از جمله این گزینه‌ها می‌توان به گزینه‌ Add to Story برای استوری کردن پست تردز در اینستاگرام، Post to Feed برای پست کردن مطلب مورد نظر در اینستاگرام، Tweet برای پست کردن پست تردز در توییتر، Copy Link برای کپی کردن لینک پست و Share Via برای اشتراک‌گذاری پست در سایر اپلیکیشن‌ها مانند تلگرام اشاره کرد.

بخش Search جستجو

دومین بخش موجود در فضای تردز بخش Search یا جستجو بوده که با یک علامت ذره‌بین نشان داده می‌شود. در بخش جستجو کاربران می‌توانند نسبت به پیدا کردن نام کاربری افراد یا همان Username آن‌ها اقدام کنند.

بخش New Threads تردز جدید |اینستاگرام threads

سومین بخش موجود در فضای تردز بخش New Threads بوده که جهت به اشتراک‌گذاری متن و پست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بخش لوگویی به شکل یک قلم بر روی یک صفحه داشته که با لمس آن کاربر با گزینه‌های New thread و Start thread مواجه می‌شود. در این بخش کاربر می‌تواند متن مورد نظر خود را تایپ کرده و سپس عکس و فیلم مورد نظر خود برای انتشار را انتخاب کرده و به اشتراک بگذارد.

بخش Activity فعالیت‌ها

چهارمین بخش موجود در فضای تردز بخش فعالیت یا Activity بوده که مانند برنامه‌ اینستاگرام با یک علامت قلب نشان داده می‌شود. این گزینه نشان‌دهنده‌ فعالیت‌های رخ داده در پیج تردز شما اعم از لایک، کامنت، فالو کردن، منشن، قبول درخواست فالو، Reply و… می‌باشد.

با خرید فالوور تردز در عرض چند دقیقه فالوور های خود در تردز اینستاگرام به صورت انبوه افزایش دهید. دانلود تردز عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای ارتباط آسان تر با کلوز فرندز در اینستاگرام می باشد

منبع: threads.com

دکمه بازگشت به بالا