بین الملل

ویژه‌برنامه انتخاباتی المیادین/ عطریانفر: مهرعلیزاده به سود همتی کنار می‌رود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین سلام آنلاین ، یک کانال خبری المیادین محمد عطریانفر ، عضو کمیته مرکزی حزب سازمان های ساختمانی ، امروز پنجشنبه مراسم ویژه ای را به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی برگزار کرد.

آرتور رافا در پاسخ به س questionsالاتی درباره اینکه آیا حزب کراچی زاران از همتی حمایت می کند ، گفت: “پاسخ کوتاه من درست است.” این حزب از عبدالناصر همتی در انتخابات کنونی حمایت خواهد کرد.

آرتور فارل در پاسخ به سوال المدین ، ​​که به گفته برخی منتقدان هیماتی مسئول اوضاع اقتصادی کنونی ایران است ، گفت که دولت حسن روحانی با حمایت به قدرت رسید. از نظر اصلاح طلبان ، اولین دولت وی بسیار موفق بود. اگر دولت دوم وی شکست بخورد ، این امر به دلیل ناتوانی دولت نخواهد بود ، بلکه به دلیل تأثیر امور خارجه و تحریم های شدیدی است که دولت را تحت فشار قرار می دهد و در نتیجه دولت درآمد نفت را از دست می دهد. شما می دانید ، بودجه ایران بر پایه نفت است و ما در طی چند سال گذشته به دلیل تحریم ها درآمد نفتی خود را از دست داده ایم ، بنابراین روحانی برای اداره کشوری بدون درآمد نفتی و سیاست های خردمندانه ما باید مدال دریافت کند و ما مشکل دیگری نداریم وضعیت امروز همتی دو سال پیش در دولت روحانی حضور داشت و از ابتدا عضوی در دولت نبوده است.

در پاسخ به س questionsالاتی در مورد جنبه های مثبت نامزدی ، مانند همتی ، که حزب طرفداران آرتور رافا گفت: “پس از رد نامزدی محمد جواد ظراف ، گزینه های بیشتری پیدا کردیم که سرانجام شورای حکومتی به آنها رسیده است. آنها را رد کنید. و او با آنها موافقت نکرد و ما با وضعیت فعلی روبرو هستیم. در چنین شرایطی چه باید بکنیم؟ ما با تحریم انتخابات موافق نیستیم ، و رهبری بر اهمیت شرکت در انتخابات تأکید کرده اند و ما اصرار داریم که در انتخابات شرکت کنیم … و از کسانی که نزدیکترین دیدگاهها را درباره ما دارند و هم میتی حمایت می کنیم دید بسیار نزدیک داشته باشید. به ما.

المیادین از عطریانفر پرسید ، “چرا شما از محسن مهرعلیزاده حمایت نمی کنید و از همتی حمایت می کنید؟” وی گفت: “مهرعلیزاده و همتی دوستان من هستند و هر دو نگرش اصلاح طلبانه دارند.” اما ما معتقدیم که انتخابات انشعابی منجر به تقسیم انتخابات خواهد شد … ما معتقدیم که همتی و الآزادت با هم سفر می کنند و قبل از پایان هر انتخابات موقعیت بهتری وجود دارد. قبل از برداشتن گام بعدی. رضایت او سیاست ما این است که حتی اگر یک کاندیدا داشته باشیم ، یک نظرسنجی قبل از روز انتخابات انجام می شود و نامزد نهایی همچنان بر اساس آن رقابت می کند … الماساردین پرسید ، آیا فکر می کنید در آخر العازد کناره گیری کند به نفع هممیتی و اتریافرا ، بله گفتن. یکسان. عطریانفر گفت که جبهه اصلاحات از روحانی حمایت کرده و وی یک اصولگرا است ، اما موضع وی تغییر کرده و میانه روتر شده است. در شرایط فعلی ، ما معتقدیم که العازد و همتی اصلاح طلبان واقعی هستند. بنابراین همان سناریویی که در سال 1392 اتفاق افتاد و اصلاح طلبان از روحانی حمایت کردند و او پیروز شد ، چرا اکنون دیگر این کار را انجام نمی دهید؟ اگر این دو کاندیدا را رها کنیم ، ضرر خواهیم کرد.

انتهای پیام / صفحه


دکمه بازگشت به بالا