عمومی

همتی: نقدینگی کنترل شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا.

عبدالناسر همتی در برنامه تیتر امشب شبکه کابالا ضمن تشکر از توجه و توجه و پشتیبانی مدیریت ارشد از بانک مرکزی ، افزود: “افزایش پایه های پولی و افزایش نقدینگی نشانگر کنترل و کاهش تورم است.”

همتی گفت: “ما کارهای بزرگ و بزرگی را برای مدیریت معاملات و چک ها آغاز کرده ایم و به تدریج عملیات توسط بانک مرکزی کنترل می شود.” ما روزانه 200 میلیون معاملات انجام می دهیم و حجم این مشاغل را مدیریت و کنترل می کنیم و در پایان هفت سال سیستم جدیدی برای نظارت و کنترل خدمات بانکی راه اندازی می کنیم که در برابر سفته بازی ها ، پولشویی و کلاهبرداری محافظت می کند. فرار مالیاتی

وی گفت: در بازار ارز علی رغم قیمت های غیر منطقی و غیرقابل قبول ، یکی از موفقیت های ما کنترل نرخ ارز بوده است زیرا احتمالاً اوضاع بدتر می شود.

وی گفت: مهمترین کار بانک مرکزی کنترل تورم و تثبیت بازار ارز و ارز است.

رئیس بانک مرکزی در رابطه با حفظ ارزش پول ملی گفت: “حفظ ارزش پول ملی به تولید ملی و رشد اقتصادی کشور باز خواهد گشت و وقتی اقتصاد کشور تقویت شود ، پول تقویت می شود.” رشد صادرات و کنترل واردات باعث تقویت پول ملی می شود. مهمتر از همه ، ما همه اینها را از تورم می بینیم و اگر نتوانیم تورم را کنترل کنیم ، نمی توانیم ارزش پول ملی را حفظ کنیم.

همتی گفت: تورم می تواند به پول ملی صدمه بزند و به اقدامات خطرناک و غیرمولد منجر شود. ما باید برای کنترل تورم و کنترل تورم به سیاست های بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی برگردیم.

وی همچنین گفت: بانک مرکزی هیچ تغییری اساسی در نرخ سود بانکی ایجاد نکرده و آنها را کاهش نداده است. اکنون رشد سپرده های بانکی را داریم و هیچ سپرده خارج از بانکی وجود ندارد ، فقط سپرده ها می توانند متفاوت حرکت کنند.

وی ادامه داد: در ابتدا من مخالف ارز 4200 تومانی بودم اما باید از سیاست های دولت پیروی کنم و دولت نیت های خوبی دارد و می خواهد کالاهای اساسی را با قیمت مناسب به مردم بدهد ، اما من معتقدم که اگر بتوانیم مشکلات توزیع را حل می کنیم و کلاس های پایین را از هم متمایز می کنیم ، نتایج مطلوب تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه 250 نفر را که پول خود را به دادگاه نداده اند ، عنوان کرده است: “بیشتر آنها معلول هستند و مورد سوء استفاده و سوء استفاده قرار گرفته اند. آنها حتی یک دلار هم نگرفتند.” “و نه تولیدکنندگان ، و آنها 70 سال سن دارند.” برخی از این 250 نفر به بسیاری از افراد متصل هستند.

همتی تصریح کرد: مجوزهای تجاری باید مطابق با قوانین و مقررات صادر شود و صادرکنندگان باید دارای یک نام تجاری و آدرس باشند. حتی آنهایی که یک میلیون دلار افزایش یافته اند ، 20 میلیارد دلار ارز هم هنوز برنگشته اند.

ویدئوی کامل از گفتگوی استاندار فدرال در نمایش عنوان امشب:

دکمه بازگشت به بالا