اجتماعیتازه های کسب و کارعمومی

آباژور چهره موزیکال

کادو و کادو مخصوصا کادو تولد/عروسی و… این یکی از بهترین و صادقانه ترین کارهاست اما انتخاب و انجامش سخت می شود و کادویی متناسب با شخصیت و سن و اخلاق دیگران انتخاب کنید. خلق و خو و غیره و همچنین تکراری نیست. . همه اینها کار بسیار سختی است.

این به انتخاب هدایای شخصی خلاصه می شود، هدایایی که بنا به درخواست فرد ساخته و برای دیگران ارسال می شود.

هدایای شخصی آباژور چهره  همیشه فراتر از هزینه‌های مادی برای هر دو طرف ارزش بیشتری دارد، زیرا هدیه‌دهنده کار آماده‌ای را انتخاب نکرده است، بلکه با سفارش محصولی خاص و مناسب، برای فرد مورد نظر وقت گذاشته است. آن شخص.

از میان مجموعه هدایای شخصی سازی شده می توانید بهترین راه را برای ساخت تولد/عروسی و … منحصر به فرد، هدیه بی نظیر، سورپرایز، هدیه ویژه تولد، هدیه سالگرد ازدواج، هدیه روز مادر، روز مادر، انتخاب کنید. کادو, کادو ولنتاین , کادو ولنتاین, کادو عاشقانه, هدیه ویژه که فقط با ارسال عکس آدرس به شرکت آباژور همان عکس را در طرح و ابعاد و گزینه های مورد نظر شما ساخته و ارسال می کنیم. هدیه ای که در جشن تولد، عروسی و یا هر مناسبت دیگری شما را از بقیه متمایز می کند و تفاوت ایده های منحصر به فرد و زیبای شما را نشان می دهد. با پشتیبانی ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد این محصول در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پک بولینگ اکونومی یلدا (هدیه تولد/عروسی) چیست؟

پکیج بادکنک اقتصادی یلدا (هدیه تولد / عروسی) چراغی شیشه ای است که با پیشرفته ترین دستگاه لیزر تصویر مورد نظر شماست و با قرار دادن آن بر روی پایه اپتیکال تصویر شما عزیزان نمایان می شود. این محصول بهترین افزودنی برای اتاق یا دکوراسیون با نور ملایم و کم است. برای نور روز و فضاهای اداری نیز نمونه های مهمی از این محصول وجود دارد.

پکیج توپ اقتصادی یلدا (هدیه تولد/عروسی) نام انحصاری توپ یا نور سه بعدی می باشد. دو نوع رومیزی و دیواری ساخته می شود.

بادکنک ها از ورقه های اکریلیک یا پلکسی گلاس ساخته می شوند که روی پایه چوبی با مدارهای الکتریکی و نوری قرار می گیرند.

صفحه اکریلیک با دستگاه های لیزری حکاکی می شود و زمانی که صفحه اکریلیک روی پایه نوری قرار می گیرد، شکست نور باعث می شود که تصویر حکاکی شده قابل مشاهده باشد.

انواع پایه مالی یلدا (هدیه تولد/عروسی)

پایه اصلی (تک رنگ)

پایه توپ های اصلی که به صورت رایگان بر روی مجسمه ارائه می شود به انتخاب و سلیقه مشتری دارای رنگ روشن می باشد. چراغ های اصلی برای انتخاب عبارتند از: سفید مهتابی، سفید آفتابی، آبی، فیروزه ای، بنفش، انبه، قرمز و سبز.

پایه 16 رنگ با کنترلر

پایه 16 رنگی با کنترلر همانند پایه اصلی با کنترل دارای 24 دکمه می باشد

یکی از مزیت های اصلی 16 رنگ، حق انتخاب 16 رنگ با کلیک روی دکمه رنگ روی کنترلر است.

یکی دیگر از مزیت های پایه 16 رنگ، قابلیت خاموش و روشن شدن از راه دور، امکان افزایش یا کاهش شدت نور و همچنین 4 حالت سرگرم کننده و جالب رقص نور است که قابلیت کاهش و کاهش نیز دارد. نزول کردن. نزول کردن. افزایش سرعت نور

اساس موسیقی

پایه موزیک آباژور چهره همان پایه اصلی با آپشن مدار پخش است که قابلیت پخش فلش مموری، رم، رادیو و سیگنال صوتی از طریق کابل تلفن و استند موزیک مجسمه سازی چهره روشن و لوکس و بسیار محصول عملی

در تمامی پایه های ارائه شده توسط این شرکت سعی شده است از بهترین قطعات الکترونیکی استفاده شود و Music Base نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید با اطمینان خرید کنید که صدای با کیفیت و کیفیت بالا را برای شما تضمین می کنیم. یک عملکرد کوچک را نگه دارید که صدای زیادی به شما بدهد.

پایه موسیقی معمولا تک رنگ است، بنابراین با احتساب گزینه پایه 16 رنگ، گزینه موسیقی 16 رنگ باید انتخاب شود.

منبع موسیقی بلوتوث

برخی از پایه های موسیقی با پخش کننده یکپارچه شده اند و قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث را دارند که بسیار کاربردی است و می تواند از طریق بلوتوث با گوشی و پایه ارتباط برقرار کند.

پس‌زمینه‌های موسیقی بلوتوث معمولاً تک رنگ هستند، بنابراین برای افزودن پس‌زمینه‌های 16 رنگ، گزینه موسیقی 16 رنگ را انتخاب کنید.

لوکس مبتنی بر گزینه کامل

برخلاف بقیه باس های ساخته شده از چوب گردو یا آنتیک، این بیس علاوه بر چوب با روکش آینه طلایی به سبک مولونی طراحی شده است که زیبایی بسیار خاصی به آن بخشیده است. این استند کامل ترین نوع استند است و شامل تمامی گزینه ها مانند چراغ، تغییر رنگ و موسیقی می باشد و هدیه ای برای افراد خاص محسوب می شود.

کلیه پایگاه های رودخانه دارای یک سال گارانتی تعویض نامحدود بدون هزینه حمل و نقل برای مشتریان می باشند، همچنین از خدمات پس از فروش 10 ساله شرکت برخوردار می باشند، در صورت وجود مشکل با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. دی راوال شریک ماست. تا طعم واقعی دادن کار را به شما نشان دهم.

مشخصات فنی برگه مجسمه سازی صورت نوری

جنس اصلی بادکنک: ورق اکریلیک تایوانی نشکن و درجه یک

ضخامت پلکسی گلاس: 2 میلی متر

مصرف برق کم و ایمن از برق گرفتگی

کیفیت بالای پایه لامپ و استفاده از بهترین مواد اولیه

بسته بندی محصول ویژه و ارسال سریع به سراسر جهان

نوردهی کاملاً توزیع شده، نور نرم، راحت و کنترل شده

امکان تغییر و تنظیم ابعاد، رنگ نور و سایر مشخصات لامپ

لطفا قبل از سفارش نهایی از نمونه طرح چهره مورد نظر دیدن فرمایید

قیمت مناسب و تخفیف ویژه برای سفارشات حجیم مجسمه صورت

کنتراست بالا و انواع مختلف منابع نور (تک رنگ، چند رنگ و موسیقی)

طراحی و ساخت بادکنک های منحصر به فرد، ایمن و با کیفیت بالا

تمام ویژگی های موثر در تعیین کیفیت را دارد

امکان استفاده از کمترین قیمت ممکن برای بلبرینگ به دلیل تولید بسیار بالای روزانه هزاران دستگاه در روز در کادوساز

دکمه بازگشت به بالا