تازه های کسب و کارعمومی

مشکل خاموش شدن تلفن پاناسونیک در حین مکالمه

هنگام خاموش شدن تلفن پاناسونیک، قبل از هر کاری، باتری ها را چک کرده و در صورت نیاز، آنها را تعویض نمایید.

عیب یابی تلفن های بیسیم پاناسونیک

اگر گوشی بیسیم شما در حین مکالمه و یا به صورت ناگهانی خاموش شد،به احتمال زیاد باید به فکر خرید باتری جدید برای آن باشید. در نظر داشته باشید که با توجه به تعدد باتری‌های تقلبی در بازار، حتما برای خرید باتری تلفن بیسیم  panasonic، به یک نمایندگی معتبر و رسمی از جمله  شرکت کامتل  مراجعه نمایید.

برق خوردگی

در صورتی که دستگاه پایه تلفن بیسیم را اشتباها به پریز برق وصل نمایید، به دلیل عبور ولتاژ بالا از مدار اصلی آن، تلفن بیسیم شما دچار برق خوردگی شده و از کار می‌افتد.در این شرایط دستگاه پایه خاموش می‌شود و طبیعتاً گوشی بیسیم نیز غیر قابل استفاده می‌شود.البته در این مورد نیز جای نگرانی نیست،زیرا مشکل برق خوردگی با تعویض برخی از قطعات موجود در مدار اصلی دستگاه،قابل رفع است. برخی از کاربران تلفن های خانگی گمان می‌کنند که اگر تلفن بیسیم آن‌ها دچار برق خوردگی شوند،چاره‌ای جز خرید یک تلفن جدید ندارند.در حالی که هرگز اینچنین نیست، زیرا خرابی‌های تلفن بیسیم پاناسونیک در اکثر موارد قابل رفع می‌باشد.

آب خوردگی

در صورتی که گوشی بیسیم شما در مجاورت آب قرار بگیرد و حتی یک قطره آب به داخل آن نفوذ کند،ممکن است باعث خاموشی آن شود.در این مورد نیز همانند برق خوردگی، تلفن بیسیم شما باید تعمیر شود.

مشکلات مربوط به مدار اصلی

در پاره‌ای از مواقع ممکن است یکی از قطعات داخلی تلفن بر اثر افزایش عمر و یا دلایل ناشناخته دچار خرابی شده و از کار بیفتد.در صورتی که هیچکدام از عوامل بالا منجر به خاموش شدن تلفن بیسیم پاناسونیک نشده باشند،به احتمال زیاد شما با سوختن یکی از قطعات داخلی تلفن مواجه هستید.در این مورد نیز تلفن شما باید باز شده و مورد تعمیر قرار بگیرد.

سوختن ال سی دی

این اتفاق سبب خاموشی تلفن شما نخواهد شد،بلکه تنها تصویر آن را بر روی صفحه نمایش مشاهده نخواهید کرد.البته برخی از کاربران از کار افتادن LCD را نیز در ردیف خاموش شدن تلفن محسوب می‌کنند.در صورتی که شما هیچ تصویری بر روی صفحه نمایش تلفن بیسیم مشاهده نمی‌کنید،یا LCD تلفن شما سوخته است و یا رابط بین ال سی دی و مدار اصلی خراب شده است.در این شرایط با تعویض LCD مشکل تلفن بیسیم پاناسونیک شما مرتفع خواهد شد.

تعمیر تلفن بیسیم خاموش شده پاناسونیک

قبل از هرچیز توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان تلفن خود را جهت تعمیرات به مراکز غیر مجاز و نامعتبر واگذار نکنید.زیرا کوچکترین اشتباه در تعمیر این محصولات، ممکن است منجر به از کار افتادن دائمی آن‌ها شود.کلیه امور مرتبط با تعمیر و یا تعویض قطعات تلفن بیسیم پاناسونیک خود را تنها در نمایندگی‌های معتبر و مجاز پاناسونیک انجام دهید.

چرا تلفن بیسیم پاناسونیک خاموش میشود؟

همانطور که گفته شد، این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. واحد تعمیرات شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران به بررسی مشکل خاموش شدن تلفن بیسیم پاناسونیک پرداخته است. در ادامه به مهم‌ترین عواملی که می‌توانند منجر به خاموش شدن تلفن بیسیم شما شوند، اشاره شده است:

باتری

اصلی‌ترین عاملی که منجر به خاموش شدن تلفن بیسیم می‌شود، تمام شدن عمر باتری‌های آن است. همانطور که می‌دانید تلفن بیسیم از یک دستگاه پایه که برق شهری متصل است و یک یا چند گوشی بیسیم که با باتری کار می‌کنند، تشکیل شده است. این باتری‌ها طول عمر مشخصی دارند و بعد از گذشت مدت زمان مشخصی از کار خواهند افتاد.

بنابراین اگر گوشی بیسیم شما در حین مکالمه و یا به صورت ناگهانی خاموش شد، به احتمال زیاد باید به فکر خرید باتری جدید برای آن باشید. در نظر داشته باشید که با توجه به تعدد باتری‌های تقلبی در بازار، حتما برای خرید باتری تلفن بیسیم پاناسونیک، به یک نمایندگی معتبر و رسمی از جمله شرکت ایده آل گستر مراجعه نمایید.

برق خوردگی

در صورتی که دستگاه پایه تلفن بیسیم را اشتباها به پریز برق وصل نمایید، به دلیل عبور ولتاژ بالا از مدار اصلی آن، تلفن بیسیم شما دچار برق خوردگی شده و از کار می‌افتد. در این شرایط دستگاه پایه خاموش می‌شود و طبیعتاً گوشی بیسیم نیز غیر قابل استفاده می‌شود.

البته در این مورد نیز جای نگرانی نیست، زیرا مشکل برق خوردگی با تعویض برخی از قطعات موجود در مدار اصلی دستگاه، قابل رفع است. برخی از کاربران تلفن های خانگی گمان می‌کنند که اگر تلفن بیسیم آن‌ها دچار برق خوردگی شوند، چاره‌ای جز خرید یک تلفن جدید ندارند. در حالی که هرگز اینچنین نیست، زیرا خرابی‌های تلفن بیسیم پاناسونیک در اکثر موارد قابل رفع می‌باشد.

آب خوردگی

در صورتی که گوشی بیسیم شما در مجاورت آب قرار بگیرد و حتی یک قطره آب به داخل آن نفوذ کند، ممکن است باعث خاموشی آن شود. در این مورد نیز همانند برق خوردگی، تلفن بیسیم شما باید تعمیر شود.

مشکلات مربوط به مدار اصلی

در پاره‌ای از مواقع ممکن است یکی از قطعات داخلی تلفن بر اثر افزایش عمر و یا دلایل ناشناخته دچار خرابی شده و از کار بیفتد. در صورتی که هیچکدام از عوامل بالا منجر به خاموش شدن تلفن بیسیم پاناسونیک نشده باشند، به احتمال زیاد شما با سوختن یکی از قطعات داخلی تلفن مواجه هستید. در این مورد نیز تلفن شما باید باز شده و مورد تعمیر قرار بگیرد.

سوختن ال سی دی

این اتفاق سبب خاموشی تلفن شما نخواهد شد، بلکه تنها تصویر آن را بر روی صفحه نمایش مشاهده نخواهید کرد. البته برخی از کاربران از کار افتادن LCD را نیز در ردیف خاموش شدن تلفن محسوب می‌کنند. در صورتی که شما هیچ تصویری بر روی صفحه نمایش تلفن بیسیم مشاهده نمی‌کنید، یا LCD تلفن شما سوخته است و یا رابط بین ال سی دی و مدار اصلی خراب شده است. در این شرایط با تعویض LCD مشکل تلفن بیسیم پاناسونیک شما مرتفع خواهد شد.

تعمیر تلفن بیسیم خاموش شده پاناسونیک

قبل از هرچیز توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان تلفن خود را جهت تعمیرات به مراکز غیر مجاز و نامعتبر واگذار نکنید. زیرا کوچکترین اشتباه در تعمیر این محصولات، ممکن است منجر به از کار افتادن دائمی آن‌ها شود. کلیه امور مرتبط با تعمیر و یا تعویض قطعات تلفن بیسیم پاناسونیک خود را تنها در نمایندگی‌های معتبر و مجاز پاناسونیک انجام دهید.

هنگامی که تلفن بیسیم شما خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود، به این معنیست که باید آن را به یک معتبر و مجاز واگذار نمایید. البته در صورتی که ایراد از باتری تلفن باشد، نیازی به تعمیرات نبوده و تنها با تعویض باتری‌ها مشکل شما حل خواهد شد.

اگر تلفن شما دچار یک ایراد فنی از قبیل آب خوردگی، برق خوردگی، ایرادات مداری و یا سوختن LCD شده باشد، چاره‌ای جز باز کردن و بررسی قطعات داخلی آن نخواهد بود. هر کدام از عوامل یاد شده ممکن است باعث از کار افتادن یک یا چند قطعه بر روی مدار اصلی تلفن شده باشند. این قطعات باید پس از شناسایی، از تلفن خارج شده و با قطعات نو جایگزین شوند. بسیار مهم است که قطعاتی که جایگزین می‌شوند، حتماً اصل و با کیفیت اورجینال شرکت پاناسونیک باشند.

در نهایت و بعد از تعویض قطعات از کار افتاده، تلفن شما تعمیر شده و آماده استفاده مجدد خواهد شد. بنابراین هرگز گمان نکنید که خاموش شدن تلفن بیسیم پاناسونیک، منجر به از کار افتادن دائمی و همیشگی آن خواهد شد.

تلفن بیسیم پاناسونیک خود را کجا تعمیر کنیم؟

حال که پذیرفتیم تلفن بیسیم پاناسونیک را تنها در نمایندگی‌های معتبر این شرکت تعمیر کنیم، وقت آن است که با یکی از نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک در ایران بیشتر آشنا شویم:

شرکت ایده آل گستر از سال 1382 فعالیت خود را به عنوان نمایندگی رسمی پاناسونیک در زمینه محصولات مخابراتی و اداری آغاز نموده است. این شرکت از همان آغاز راه تا به امروز، تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران فعالیت کرده است. به همین دلیل می‌توانیم با خیالی آسوده کلیه امور مرتبط با تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک و سایر محصولات مخابراتی و اداری از قبیل : دستگاه‌های سانترال، دستگاه فکس، ویدئو پروژکتور، تلفن‌های خانگی و اداری و دوربین‌های مدار بسته را به ایده آل گستر بسپاریم.

واحد تعمیرات این شرکت با بهره‌گیری از مهندسینی متخصص و باتجربه، تلفن بیسیم شما در کمترین زمان ممکن بررسی نموده و پس از یافتن قطعات از کار افتاده، آن‌ها را با قطعه‌‌های اصل و باکیفیت پاناسونیک جایگزین می‌نمایند.
بدیهی است از آن‌جایی که ایده آل گستر تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران مشغول فعالیت است، تمامی قطعاتی که در طول دوره تعمیرات در این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند، اصل و با کیفیت اورجینال پاناسونیک می‌باشند

منبع : بلاگ

دکمه بازگشت به بالا