توقیف یک شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک نفتکش قاچاق توسط سپاه در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین، مجتبی گرهمانی اعلام کرد: با هماهنگی رئیس کل دادگستری شهرستان پارسیان و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت برای حمله به پایگاه مالی قاچاقچیان، رزمندگان دلیر. از یگان های 412 ذوالفقار لشکر 4 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شناسایی شناورهای حامل نفت قاچاق در آب های خلیج فارس و سواحل غربی استان، آن را توقیف می کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستگیری 5 نفر در این پرونده خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با صدور قرار کیفری برای تکمیل تحقیقات و در جریان رسیدگی قرار گرفتند.

وی گفت: در بازرسی انجام شده بیش از 70 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: طبق روال قانونی، سوخت کشف شده در کشتی طبق روال قانونی به شرکت توزیع و پخش نفت تحویل و وارد چرخه توزیع قانونی می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه پیشگیری و مبارزه با قاچاق نفت در استان با استفاده از تمامی توانمندی های موجود در سواحل و دریا ادامه دارد، اظهار داشت: در سایه اقتدار ارتش، نیروی دریایی انقلاب اسلامی. سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرجه و مرزبانی، سواحل و آبهای خلیج فارس و دریای عمان مکان امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا