استان ها

تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای در فارس

سلام آنلاین/ فارس استاندار فارس اعلام کرده است که به استاندار استان ابلاغ شده است که کاهش نرخ تصادفات در دستور کار فصلی قرار گیرد.

محمدهادی ایمانیه در نشست راهبردی تصادفات فارس با بیان اینکه امیدواریم با همفکری بتوانیم آمار تلفات و جراحات ناشی از تصادفات در نوروز را به حداکثر برسانیم، گفت: قانون خدمات اورژانس، راهداری، میراث فرهنگی، صدا و سیما، شهر و رسانه استانداران و تدابیر اندیشیده شده».

به گزارش سلام آنلاین به نقل از استانداری فارس، ایمانیه گفت: فارس یکی از استان‌هایی است که بیشترین آمار فوتی را دارد. وی گفت: طی چند ماه گذشته جلسات مختلفی برگزار و تصمیماتی برای کاهش فوتی ها و جراحات ناشی از تصادفات اتخاذ شده است. در استان.

وی با بیان اینکه امروز شاهد کاهش تصادفات در برخی محورها بوده ایم، به طوری که برخی از محورها 40 درصد کاهش داشته است، گفت: در آستانه کریسمس هستیم و امیدواریم شاهد بیماری عروق کرونا ویروس بین استانی و استانی باشیم. سفر افزایش می یابد..

وی گفت: در صورت بدتر شدن وضعیت کرونا در هنگام استقبال از مسافران، باید مراقب باشیم مسافران فارس در تصادفات مجروح یا کشته نشوند. رسانه صدا و سیما و شهر میراث و شهردار امیدوارند در نوروز شاهد کاهش حداکثری مرگ و میر و جراحات ناشی از تصادفات باشیم.

ایمانیه با اشاره به اقداماتی که در این راستا باید انجام شود، گفت: پاکسازی ورودی شهر مربوط به مسائلی است که منجر به سد معبر، ساماندهی دستفروشان و متقاضیان اجاره و بارگیری مسافر و مدیریت دوربین ها و رفع مشکلات شده است. شکستگی احتمالی آنها در این فاصله در بین فعالیت هایی هستند که باید انجام شود.

نماینده ارشد دولت در استان فارس با اشاره به دیگر اقداماتی که برای نوروز باید انجام شود، افزود: مشکل آنتن دهی موبایل در نقاط ضعیف باید برطرف شود. بنابراین می توانیم مشکل را حل کنیم.

ایمانیه تصریح کرد: به تمامی استانداران تصمیم گرفته شده است که با همکاری ادارات مستقر در هر شهرستان از زمستان امسال تا پایان زمستان 1401 از آمار کشته شدگان بکاهیم، ​​گفت: در جاده ها هر فصل 10 درصد به تصادفات.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا