حوادث

آلودگی هوا در راه شیراز و چند شهرستان فارس

اطلاعات تکمیلی:

مسعود حقیقت روز جمعه گفت: این سامانه که با افزایش سطح سموم در خودروها همراه است، برای شهرهای شیراز، زرقان، مرودشت، لامرد و موهر برنامه ریزی شده است.

کاهش ترافیک برای کودکان و بیماران قلبی

مدیرکل هواشناسی فارس با تاکید بر اینکه اثرات خطرناکی مانند افزایش آلایندگی خودروها، افزایش شاخص آلایندگی در مناطق شهری پرترافیک دارد، گفت:

هاگیت افزود: کاهش تردد برای اقشار آسیب پذیر به ویژه سالمندان، کودکان، زنان باردار و دارای سابقه بیماری های قلبی و تنفسی توصیه می شود از ورزش های صبحگاهی، کاهش تردد با خودرو، شخصی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

پیش از این اداره کل هواشناسی فارس در خصوص زرد شدن سطح باران پراکنده و گاهی وزش باد شدید همراه با رعد و برق در مناطق شرقی و میانه غربی از ظهر دوشنبه 27 اردیبهشت ماه تا چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه هشدار داده بود.

وضعیت رنگ اعلان چگونه است؟

وقتی سازمان هواشناسی اخطار زرد می دهد به این معنی است که پدیده های جوی رخ می دهد که می تواند باعث اختلال در رفت و آمد و کار روزانه شود. این اخطار به مردم برای آمادگی در برابر شرایط جوی کمی شدیدتر از حد معمول و همچنین اطلاع مسئولان جهت اندیشیدن تمهیدات لازم صادر شد.

هشدار نارنجی قویتر از هشدار زرد است و در رده نارنجی پیش بینی می شود که پدیده های جوی اثرات مخرب و آسیب های احتمالی داشته باشد. هشدار نارنجی نیز برای راه اندازی دستگاه مسئول مقابله با پدیده آسیب است.

هشدار قرمز بالاترین سطح هشدار هواشناسی است که پیش بینی می شود خسارات قابل توجهی در پی داشته باشد. با صدور هشدار قرمز به دستگاه های مختلف اطلاع داده می شود تا نسبت به به حداقل رساندن خسارت اقدام و اقدام کنند.

زرد، نارنجی و قرمز به ترتیب به معنای درک، سازماندهی و عمل هستند.

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا