اقتصادی

صبا فولاد خلیج فارس، امانتدار بازنشستگان است/در روند پیشرفت مشکلی نداریم

سلام آنلاین / هرمزگان معاون اقتصادی وزارت کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیرکل تعاون کار تعاون کار و رفاه اجتماعی هورسن از پروژه توسعه فولاد خلیج فارس صبا بازدید کرد.

حجت الله میرزایی روز گذشته (7 آنلاین) در حاشیه بازدید در مورد حجم تولید این شرکت در برابر اصحاب رسانه ، افزود که با توجه به اینکه در سه ماهه آخر سال ، حجم تولید شرکت در این سال تولید دو برابر شد و به بیش از 80 هزار تن رسید که تا پایان امسال به ظرفیت سالانه 1.5 میلیون تن خواهد رسید.

حجت الله میرزایی همچنین ضمن تمجید از زحمات مدیر سابق صبا فولاد خلیج فارس در هنگام ساخت مجتمع در جلسه با مدیریت شرکت صبا استیل خلیج فارس نیز حضور داشت و افزود: در صنعت فولاد مدیریت در حین ساخت با مدیریت در حین کار متفاوت است. در هر دو مرحله خوب بود.

وی با بیان اینکه شرایط مدیریت ، روشها و تجهیزات مدیریتی ، ترکیبی از منابع انسانی و گروههایی که نتیجه هر مجموعه را تعیین می کنند در همه زمانها متفاوت است ، ادامه داد: نیاز به ارتقا the سطح مدیریتی است که مطلوب است که به تغییر مدیر توجه شود. از دوره پروژه تا دوره بهره برداری.

آقای میرزایی اظهار داشت که طرح توسعه کارخانه فولاد خلیج فارس یک برنامه توسعه مهم در کشور است که برای وزارت تعاون و رفاه اجتماعی مهم است.

این مقام مسئول گفت: حضور سرمایه گذاران بزرگ محلی مانند صندوق فقیران و مشارکت سایر شرکت های بزرگ فولادی ما را با وجود محدودیت های بین المللی در تأمین مالی ، در اجرای پروژه نگه داشته است. اشیا and و دانش فنی. “

معاون اقتصادی وزارت کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طرح توسعه شرکت نفت پربیسابک با هدف تولید زغال سنگ باید زودتر اجرا شود ، گفت: دیگر این که این شرکت 100 سهامدار دارد. ” درصدی به نام بازنشستگی وجود دارد و در واقع این مجموعه مورد اعتماد بازنشستگان است.

مدیرعامل شرکت فولاد صبا خلیج فارس وی گفت ، در حاشیه این بازدید ، با بهره گیری از طرح توسعه فولاد خلیج فارس ، 15000 شغل در بندرعباس ایجاد می شود.

سعیدبزورگی با اشاره به اینکه اتمام اجرای برنامه توسعه این مجتمع ظرف سه سال برآورد می شود ، تأیید کرد: این نیروگاه در دو فاز زغال سنگ داغ و فاز توسعه در زمینی به مساحت 413 هکتار اجرا می شود. .

وی افزود: “محصول نهایی تولید شده در این مجموعه 4.5 میلیون تن است كه شامل 500000 تن بلوك صنعتی ، 1 میلیون تن مقاطع عریض و 3 میلیون تن ورق گرم خواهد بود.”

بزرگی خاطرنشان کرد که با توجه به میزان سرمایه گذاری انجام شده در این ساختمان بزرگ فولادی ، پس از اتمام پروژه و بهره برداری ، 15000 شغل ایجاد خواهد شد. مستقیم و 90،000 غیر مستقیم. میزان سرمایه گذاری در این پروژه به حدود 1.2 میلیارد یورو خواهد رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا