عمومی

برخورد قاطع با فتنه گران و مخلان امنیت در آذربایجان غربی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، ناصر عتباتی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: فتنه تلفیقی که امروز در کشور مشاهده می شود، ترفند دشمن برای هدف قرار دادن ایران قدرتمند، مستقل و تأثیرگذار است و ایران قدرتمند، امید است ظالمان بازتاب دنیا نیست و برخی نگرش های ذهنی باعث فریبکاری در کشور و استان شده است.

وی افزود: با تلاش نیروهای عملیاتی به ویژه نیروی انتظامی و علاوه بر آن با حضور پررنگ مردم غیور و آگاه به ملت، فتنه ها خاموش شده است.

رئیس شورای قضایی آذربایجان غربی افزود: با کسانی که وارد موج دشمنان می شوند و امنیت مردم استان را بر هم می زنند و تحریک و تخریب اموال عمومی و خصوصی و حمله کنندگان باید برخورد جدی شود. توقع، انتظار. از مردم و نیروهای نظامی و انتظامی قاطع و مانع خواهند بود.

عتباتی با تقدیر از نیروی انتظامی برای برخورد عادلانه و عادلانه با خاطیان گفت: امنیت استان هم اکنون امن و پایدار است با تشکر از همه عزیزان.

وی با احترام به شهدای مظلوم حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) گفت: این ترور ناجوانمردانه نشان دهنده مظلومیت کشور اسلامی ما در این برهه زمانی است فقط ضعف و ناتوانی دشمنان نالایق. مقابله با نیروهای نظامی و غیرنظامیان و مردم. در صف نماز و زیارت به مردم عادی حمله کرد و آنها را به شهادت رساند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی این حادثه تلخ را تسلیت گفت و گفت: از عاملان این جنایت شنیع انتقام خواهیم گرفت.

وی گفت: سرقت جرمی است که مستلزم اقدامات پیشگیرانه منظم است و هم شهروندان باید در صورت لزوم از اموال خود مراقبت کنند و هم مسئولان امر پیشگیری را در برنامه های پیشگیری خود در اولویت قرار دهند و به ویژه اداراتی مانند شرکت برق باید مراقب و احتیاط باشند. در حفاظت از اموال خود از تعرض و مزاحمت.

عتباتی گفت: این استان سی و یکمین استان در جهان است که در زمینه سرقت اقدام می کند و این بدان معناست که سرقت در آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استان های امید در پایین ترین سطح خود قرار دارد، اما این کافی نیست و باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود. همیشه. فعال و تقویت شود

وی با بیان اینکه تعدادی از عوامل مرتبط با وقوع سرقت است، گفت: یکی از نکاتی که در این زمان نیاز به نظارت بیشتری دارد، نبود پارکینگ در بسیاری از ساختمان ها و آپارتمان هاست که به معنای توقف ناگزیر خودروها در معابر و پیاده روها است. فرصت خوبی برای ارتکاب جنایت، دزدها در اختیار آنها قرار می گیرد. بنابراین مدیریت شهرداری باید ساخت و سازهای درون شهری را به شدت کنترل کند.

عتباتی افزود: هر فرصتی برای ارتکاب جرم باید از مجرمان گرفته شود و هزینه ارتکاب جرم برای آنها افزایش یابد تا احتمال ارتکاب جرم بیشتر نشود و این امر مستلزم همکاری است و هماهنگی همه نهادها و سازمان ها و سازمان های عالی رتبه بندی خود افراد در نگهداری اموال و اموال شخصی.

دکمه بازگشت به بالا