حوادث

حریق گسترده در یک سوله در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از آتش سوزی بزرگ در یک کارگاه دکوراسیون خودرو خبر داده است.

سید جلال ملکی در مصاحبه با سلام آنلاین اظهار داشت: ساعت 7.30 صبح امروز ، آتش سوزی بزرگ در یک کارگاه تزئین ماشین در جاده آزادگان در جاده غفاری به سامانه 25 اعلام شد. سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران. .

وی افزود: محل حادثه حوض 40 متری سه طبقه بود ، البته در خارج از منطقه حفاظت شده سازمان آتش نشانی تهران بود اما سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. با ماشین های فرسوده و آب. تانکر سوخت.

ملکی گفت: “کارگاه تزئین ماشین بیشتر در منطقه نشیمن کار می کند و چهار وسیله نقلیه آفرود در طبقه همکف و برخی قطعات یدکی در محل وجود دارد.” در طبقه دوم چندین صندلی وجود دارد.

وی گفت: “تا رسیدن نیرو ، هر سه طبقه ساختمان کاملاً در آتش شعله ور شده بود.” این ترس وجود دارد که در اثر گرما سقف ریخته شده آسیب ببیند و هنوز هم ممکن است قسمت هایی از سقف تخریب شود.

ملکی افزود: “آتش نشانان عملیات خود را آغاز کرده و در مرحله اول از سرایت آتش به کارگاه های اطراف جلوگیری کرده و آتش را خاموش کردند.”

وی گفت: “تاکنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده است زیرا آتش سوزی خاموش شده و اولین آتش سوزی در واقع آغاز شده است.” متجاوزان در حال ایمن سازی منطقه هستند.

وی گفت: “روشن است که این حادثه خسارات زیادی به بار آورد.” پس از عمل ، محل تحویل به یک سازمان اجرای قانون تبدیل می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا