گلایه مردم لامرد فارس از قطعی مکرر برق در گرمای بیش از ۵۰ درجه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استان ها: محمود صابری زاده: قطعی های پی در پی برق در لامرد فارس و در دمای بیش از 50 درجه موجب نگرانی شدید مردم این شهرستان شده است.

مردم لامرد فارس از قطعی مکرر برق در دمای بالای 50 درجه گلایه دارند

قطع مکرر برق می تواند باعث سوختن افراد و اختلال در برنامه ها شود. کوچک شهروندان روزانه منطقه.

خاموشی در لامرد به درمانگاه ها و بیمارستان ها نیز رسید.

موضوعی که باعث شد تا امام جمعه هفته ها در پشت تریبون نماز جمعه بر حل بحران برق شهر متمرکز شود و از مسئولان استانی و شهری بخواهد که به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

قطعی برق جان مردم لامرد و آنلاین را گرفت

سید موسوی نماینده لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مردم لامرد و آنلاین نیز مانند سایر شهرها در طول روز و شب با افزایش دما شاهد قطعی برق بوده اند.

وی گفت: موضوع جلوگیری از قطعی برق در آنلاین و لامرد را در جلسات مختلف با وزیر نیرو، توانیر کیشور و مدیرعامل توزیع برق فارس مطرح کرده‌ام و با قطع برق موافقت کردند. 50 درصد تخفیف. اما علیرغم همه نظارت ها هنوز این وعده محقق نشده و مردم به دلیل گرمای هوا جان خود را از دست داده اند.

ما نگرانی مردم در مورد برق را درک می کنیم

برای بررسی بیشتر به احمد مراجعه کنید خسی پیش فرماندار لامرد رفتیم.

وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: با وجود همه پیگیری ها. من می بینم در سطوح شهرداری، استانی و مرکزی به نتایج مطلوب نرسیده ایم. من نگرانی مردم را درک می کنم و از مردم لامرد بابت کمبود عذرخواهی می کنم.

مردم لامرد فارس از قطعی مکرر برق در دمای بالای 50 درجه گلایه دارند

مشکل از تولید برق و کاهش سهم است نارضایتی است

شرکت توزیع نیروی برق لامرد یکی از نهادهای حساس در این زمینه است.

مجتبی شیری رئیس توزیع برق لامرد در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: مشکل اصلی از سمت تولیدکنندگان و کاهش سهم و نارضایتی بین مصرف و تولید ساخته می شود.

وی افزود: شرکت توزیع نقش توزیع برق مشترکین یا به عبارت ساده برق تولیدی و انتقالی از شرکت برق به مردم را دارد.

شیری گفت: قطعی برق در لامرد و آنلاین با کمک مسئولان شهری 50 درصد کاهش یافته است.

مدیریت برق شهرستان اعلام کرد که برخی از قطعی های برق یک امر اضطراری توسط شرکت های برق محلی در شرایط اضطراری و خاص و برای مدتی برای تثبیت و جلوگیری از خرابی شبکه در ایستگاه ها و شبکه ها انجام شده است.

وی افزود: نوع سوم قطعی برق ناشی از حوادث و حوادث شبکه توزیع است.

آقای سری با بیان اینکه همه کارمندان کشور تلاش می کنند و صدای مردم را تا حد امکان به سطوح بالا می برند و تلاش های زیادی در این زمینه انجام داده اند و ادامه می دهد: با توجه به شرایط و چالش های ملی در این شهر رخ داده است صنعت برق جا دارد، اجازه دهید کمک کنیم و همه باید در این شرایط به یکدیگر کمک کنیم تا از این بحران عبور کنیم.

مردم لامرد فارس از قطعی مکرر برق در دمای بالای 50 درجه گلایه دارند

افزایش 8 درصدی برق در لامرد

وی گفت: مدیریت اضطراری برنامه ریزی نشده و برای جلوگیری از فروپاشی شبکه است. انتقال ملی چون حلقه شبکه ذخیره سازی در نقطه ای قطع می شود.

وی افزود: این متغیر مهم و مربوط به دما و مصرف است و ناخواسته رخ می دهد و جدول خاموشی وجود ندارد.

وی بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق در گذشته تاکید کرد و گفت: در کشاورزی، صنعتی و اداری قانون تعیین تکلیف کرده است و در تجارت و خانگی باید تغییر در الگوی مصرف رعایت شود. متأسفانه با توجه به افزایش 8 درصدی بخش مصرف برق، نیاز به پیگیری بیشتر افراد در دو بخش خانگی و تجاری وجود دارد.

شیری با بیان اینکه قطعی برق از سمت شهری نبوده، شیری مربوط به مدیریت اضطراری بار و شبکه سراسری است که در سراسر کشور قطعی برق داریم، گفت: حداکثر ظرفیت ذخیره سازی لامرد 199 مگاوات است.

دکمه بازگشت به بالا