عمومی

چرا کوروش کمپانی؟ – سلام آنلاین

این روزها ماجرای کوروش که تا چندی پیش مرکز تحقق رویاهای عاشقان آیفون بود، لو رفته است. شرکتی که ادعا می کند این گوشی محبوب اما گران قیمت را به مشتریان و مصرف کنندگان تحویل می دهد، اکنون فرار کرده و صاحب آن متواری شده است.

به گزارش سلام آنلاین، مشکل کلاهبرداری های اینترنتی و شرکت هایی که قول می دهند مشتریان را رنگ آمیزی کرده و مدتی میدان را رها می کنند، سپس بدون اینکه مسئولیتی داشته باشد، پول زیادی به دست می آورند و تعداد زیادی کلاهبردار را به مراجع قضایی می فرستند، موضوع جدیدی است. اینطور نیست و تقریباً همیشه نام یکی از این شرکت ها ذکر می شود.

این شرکت ها با توسل به “کلاهبرداری های پونزی” و با دادن وعده های عجیب و شیرین، جملات تشویقی درباره قانون جذب، افشای یک زندگی مجلل و دعوت از افراد مشهور سعی می کنند به مشتریان خود ثابت کنند که قابل اعتماد هستند.افراد مشهور مانند خواننده، بازیگر و یا بازیکنان فوتبال، مصرف کنندگان می توانند به راحتی زیر قیمت خرید کنند.

یکی از این شرکت ها شرکت کوروش است که کلاهبرداری و فرار صاحب آن به خبر داغ رسانه ها تبدیل شده و تقریباً هیچ کانال و رسانه ای وجود ندارد که اطلاعاتی در این زمینه مشاهده نکنید.

این شرکت مدعی است آیفون های بین 35 تا 40 میلیون تومانی معامله شده در بازار به قیمت 20 میلیون تومان بین مصرف کنندگان توزیع می شود و دلیل آن حذف دلالان است. پس از دریافت پول از مردم، مدیریت شرکت قول داد تا یک ماه آینده گوشی هایشان را تحویل بگیرند و حتی در صورت وجود قرارداد به صورت رایگان تنظیم کردند.تاخیر در تحویل. کالاها اما اخیراً بسیاری از خریداران متوجه شده اند که این فروشگاه رویایی چیزی جز یک معجزه نیست و از 20 میلیون گوشی محبوب خبری نیست!

چرا شرکت کوروش؟

چرا شرکت کوروش؟

اگر از کاربران همیشگی شبکه های مجازی و شبکه های تلگرامی باشید حتما اطلاعات و تصاویر مربوط به درآمد و سود هنگفت این شرکت از معامله گوشی های زیر قیمت اپل را مشاهده خواهید کرد، برای مثال در یکی از این موارد. یک کانال ویدیویی منتشر شد که “اگر سوالی دارید” کروش در 10 ماه چند نفر را جذب کرد؟ »

چرا شرکت کوروش؟

همان‌طور که ایرنا می‌نویسد، همزمان برخی ناظران بازار هشدار داده‌اند که فروش تلفن همراه نصف ارزش بازار است و این شبهه را به وجود آورده که این شرکت می‌گوید «طرح پونزی» را اتخاذ کرده است. به این ترتیب با سرمایه کلان فعالیت خود را راه اندازی می کنند و با دریافت پول از مردم به وعده های قبلی خود عمل می کنند و این رویکرد را تا زمانی که با کمبود ورودی از سوی مردم مواجه می شوند ادامه می دهند.

این سوال پیش می آید که چرا این شرکت می تواند تا این حد بر مردم تاثیر بگذارد و اعتماد مشتریان را جلب کند؟

جواب در تبلیغات است. تبلیغات همیشه یکی از موثرترین ابزارها برای فروش است و بسیاری از تولیدکنندگان از برندهای معروف دنیا گرفته تا کوچکترین شرکت ها برای افزایش فروش خود نباید از این ابزار غافل شوند.

اما نحوه تبلیغات و ابزارهای آن نقش زیادی در جذب مشتری برای شرکت دارد. کوروش از آن دست شرکت هایی است که در زمینه تبلیغات و چرایی تخصص دارد و می تواند با ادعاهایی به دور از منطق، تعداد زیادی از مشتریان را جذب کند. این شرکت در اقدامی هوشمندانه با استفاده از افراد مشهور دنیای واقعی و مجازی از بازیگران و ورزشکاران گرفته تا افراد مشهور و وبلاگ نویس، سعی دارد مشتریان خود را متقاعد کند که شرکتی قابل اعتماد و قابل اعتماد است. تصادفی و عادی! برای مراجعه و تصمیم گیری عکسی به یادگار گرفتند.

حالا چند روز پیش مشخص شد که این شرکت به مردم بدهکار است و خبری از صاحبان آن نیست و چیزی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفت انتشار همزمان لیستی از افراد مشهوری بود که برای این شرکت تبلیغ شده بود.

با انتشار این لیست در فضای مجازی فشار زیادی به این افراد وارد می شود تا اینکه برخی از آنها نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهند. این واکنش ها از عذرخواهی و ابراز پشیمانی تا التماس و سر تکان دادن را شامل می شود. مثلاً یکی از بازیگران گفت که او هم تقلب کرده و داستان را دنبال می‌کند و از طرف دیگر ستاره دیگری سرش را به خاطر داستان تکان می‌دهد و می‌گوید این به من ربطی ندارد و در حال حاضر فقط مردم با یک داستان رفته‌اند. زن و شوهر رویای خرید یک گوشی، حالا قاب آیفون در دست پلیس و مقامات قضایی بالا و پایین است، به امید بازپرداخت آنها.

چه کار باید بکنیم؟

کوروش قطعا آخرین شرکت پونزی نیست. اگرچه شرکت ها و شرکت های معروفی در فضای مجازی و واقعی وجود دارند که مشهور هستند و واقعاً به وعده های خود عمل می کنند، اما آنچه منطقی به نظر می رسد این است که علاوه بر وظایف مراجع مسئول و پلیس فتا بر محتویات فضای مجازی خود نظارت داشته باشند. . مردم نیز باید با آگاهی بخشی به قوانین خرید و کلاهبرداری هر کاری را انجام دهند، شرکت ها مراقب باشند فریب این گونه تبلیغات و حضور چهره ها و شخصیت های خاص را نخورند تا فریب کلاهبرداران را نخورند.

علاوه بر این مشاهیر و سلبریتی ها باید مواظب شهرت خود به عنوان یک دارایی ارزشمند نیز باشند و قبل از دریافت هر گونه تبلیغاتی مراقب باشند و مراقب باشند که هر کلمه ای که می گویند مانند یک تمبر باشد. بازی با اعتماد مردم مهم است. که سالهاست طرفدارشان بوده و به خاطر همین افراد محبوب و مشهور شده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا