عمومی

شاخ‌یاب‌ها در حال تکثیرند – سلام آنلاین

در سال های اخیر اینستاگرام محبوبیت بیشتری در جامعه ایران پیدا کرده است و به دلیل محبوبیت مخاطبان ایرانی ، هر روز شاهد ایجاد و ورود مشاغل جدید و ساعت سازی هستیم. آنچه من در عنوان این مقاله “شاخه یاب” می نامم حرفه ای است که به طور مداوم در حال پیشرفت است. در حال حاضر ، من آن را بیکاری می نامم ، اما می توانم بسیار بدبین باشم که می دانم این یک شغل است. اما چگونه یک شعبه پیدا می کنید؟

شعب می دانند که امروزه حتی برای افراد عادی نیز می تواند مشهور شود. به عبارت دیگر ، با مکانیسم های ساده ، افراد عادی می توانند در معرض دید همه قرار بگیرند و مشهور شوند. او می داند که فقط کمی جذابیت ، فقط کمی شیرینی ، فقط کمی شوخی ، فقط کمی شوخی ، کمی عجیب ، کمی عجیب ، کمی هیجان انگیز ، کمی سرگرم کننده. کثیفی ، فقط کمی فحاشی ، فقط کمی فحاشی می تواند نقطه شروع افراد عادی برای رسیدن به شهرت باشد. البته نکته این است که ، متقاضیان شعبه دیدگاه مشترکی نسبت به مسئله دارند. وقتی فرد مسلح شخصی را با مشخصات فوق الذکر می بیند ، با تمرکز بیشتر بر توجه و توجه مشتری ، به موضوع نگاه می کند ، سپس چانه خود را می خاراند ، ارزیابی می کند و نگاه می کند. امکان درآمدزایی از این موضوع را مشاهده کنید. اگر به این نتیجه برسد که سوژه توانایی درستی برای درآمدزایی دارد ، کلید اقدامات وی خواهد بود.

مهمترین ابزار تجاری عکاس ، تلفن همراه مجهز به دوربین مناسب و نکات ساده برای شرکت کنندگان است. به عنوان مثال ، به سوژه آموزش داده می شود که جلوی دوربین به روشی کم و خاص برقصد. از ادویه قدیمی خواسته می شود تا ترامپ را تجزیه و تحلیل کند ، به کودکان خردسال گفته می شود که مانند یک بزرگسال صحبت کنند ، به شخصی که به طور تصادفی در مصاحبه ای می گوید “معتادان تاج نمی گیرند” گفته می شود حرفی غیرمرتبط بزند. در شرایط مختلف هدف اصلی همه این فعالیت ها بدست آوردن صفحه تجارت یا فروش پس از جذب تعداد زیادی فالوور است. تیرانداز برای بدست آوردن چند درصد تبلیغات همیشه با موضوع خود سرو کار دارد.

شاخه ها به سرعت در حال رشد هستند. آنها همه جا اینجا هستند. شاخ یاب زندگی روزمره ما را به یک مشکل اقتصادی تبدیل می کند. شعب کالا را برای فروش ایجاد می کنند و در طول زندگی مذاکره می کنند. آنها فکر می کنند که همه مردم عادی توانایی مشهور شدن و کسب درآمد را دارند ، فقط باید آنچه را که تیرانداز می گوید انجام دهند. شعب “تولیدکننده” معمولی مردم عادی امروز در دنیای اینترنت ما هستند. آنها مبتنی بر آزمون و خطا هستند و حداقل سواد رسانه ای را ندارند.
موضوع تیرانداز به صورت مقطعی و شکننده است. بسیاری از سوژه های آنها به سرعت ناپدید شدند و بسیاری از ستاره های خوش شانس آنها به سرعت محو شدند. به همین دلیل ، شعب یاب تاجر و دلال حرفه ای هستند زیرا آنها به خوبی می دانند که شهرت باد با باد ارتباط دارد. بعضی از افراد هر روز توصیه های شاخ را دنبال می کنند و رفتاری خنده دار و شوخ طبعانه انجام می دهند تا شاید چند روز دیگر در این زمینه بمانند. شهرت شیرین است و خداحافظی می کند و تلخ است. آنچه واضح است این است که بخشی از رفتارهای دیوانه کننده یا مضحک وابستگان اینستاگرام همیشه نتیجه مشاوره احمقانه وابسته است. در همه جا شاخه ها در حال رشد هستند. در پایان ، نباید نگران رقصیدن شاخه با هر ساز شعبه ای باشید و در نهایت از شهرت عبوری رنج خواهید برد.

* عضو گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان

دکمه بازگشت به بالا