تازه های کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین برند های تزریق ژل در سال 1402 چه مارک ها و مدل هایی هستن؟

معیار های انتخاب بهترین ژل تزریقی به صورت

با توجه به شرایط کنونی و هزینه‌ بالای عمل‌های زیبایی، تزریق ژل یکی از درمان‌های زیبایی و پوستی خواهد بود که هزینه‌ کمتری در مقایسه با عمل‌های زیبایی داشته و نتایج فوری و قابل قبولی برای متقاضیان آن خواهد داشت. اکثر برند‌هایی که اینگونه محصولات را ارائه می‌دهند در راستای حذف و از بین بردن سریع و فوری چین و چروک‌های صورت قدم برداشته و برای هر چه بهتر کردن نتایج آن تلاش می‌کنند. از جمله ناحیه‌هایی که تزریق ژل در آن انجام می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پیشانی
  2. بینی
  3. گونه‌ها
  4. لب‌ها
  5. چانه‌ها
  6. خط خنده و خط اخم

 

همچنین در مواردی می‌توان از تزریق فیلر در نقاطی مانند گردن و دست‌ها نیز استفاده کرد. اما اگر بخواهیم یک پرکننده پوستی برای تزریق ژل را مورد ارزیابی قرار دهیم باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  1. بادوام بوده و ماندگاری بالا داشته باشد.
  2. نتایج حاصل از این تزریق ژل طبیعی بوده و ظاهر نرمالی داشته باشد.
  3. ایمن و بی‌خطر باشد تا برای فرد مشکلی به وجود نیاورد.
  4. کم هزینه و مقرون به صرفه باشد.
  5. از کیفیت عالی و بالایی برخوردار باشد.
  6. متخصصان باتجربه کمک بگیرید. انواع پرکننده‌های پوستی شامل موادی می‌باشند که برخی از این مواد مانند کلاژن اسید هیالورونیک به صورت طبیعی در بدن موجود بوده و برخی مانند پلی متیل متاکریلات در آزمایشگاه‌ها تولید خواهند شد. بیشتر پزشکان به استفاده از پرکننده‌های حاوی هیالورونیک اسید تاکید می‌کنند. از انواع مارک‌های تزریق ژل می‌توان برند‌های زیر را نام برد:
    1. Juvederm
    2. Restylane
    3. Revolax
    4. Aquashine
    5. Dermalax
    6. Monalisa
    7. Rejeunesse
    8. Zishel

    تعدادی از این برند‌های تزریق ژل سالیان سال است که در این عرصه حضور داشته و بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده کرده‌اند اما تعدادی از آن‌ها نیز تازه پا به این عرصه گذاشته و قابلیت بهتر شدن نتایج را خواهند داشت.

    بهترین ژل تزریقی به صورت
    معیارهای انتخاب بهترین ژل
    1. بادوام بودن و ماندگاری بالا
    2. طبیعی بودن نتایج
    3. ایمن و بی‌خطر بودن
    4. مقرون به صرفه بودن
    5. دارای کیفیت بالا
    بهترین مارک ژل
    1. ژل پرفکتا
    2. ژل تئوسیال
    3. ژل استایلج
    4. ژل بلترو
    5. ژل رووفیل
    دوام تزریق ژل
    1.  واکنش بدن به فیلر
    2.  ترکیبات موجود در فیلر
    3.  نوع برند ژل
    4.  نحوه مراقبت از تزریق
    5.  عملکرد متخصص
    مزایای بهترین فیلر
    1. داشتن نتایج فوری
    2. ماندگاری و دوام بالا
    3. طبیعی بودن نتایج حاصل
    4. افزایش کلاژن پوست
    5. افزایش حجم لب‌ها
    6. مناسب برای جای زخم‌ها
    7. مدلینگ صورت

     

    بهترین مارک برای تزریق ژل به صورت

    • ژل پرفکتا (Perfecta)

    ژل پرفکتا با ترکیب طبیعی که دارد در دسته بهترین ژل تزریقی صورت قرار دارد. مبدا اصلی تولید‌کننده این ژل، کشور فرانسه بوده و ترکیبات آن بر پایه هیالورونیک اسید است. پرفکتا علاوه بر ایجاد حالت پرکنندگی صورت، سبب کاهش چروک‌های ایجاد شده نیز می‌گردد.

نحوه تزریق ژل به لب

پزشک معالج باید اولا” شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد. ثانیا به تکنیک این روش که شامل محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی است کاملا آشنا باشد.

اندازه ژل تزریقی و عمقی که ژل در آن تزریق می شود به نوع ماده مورد استفاده ، نتایج مورد نظر و نیز عمق و محل چین ناحیه مورد نظر بستگی دارد.
به دلیل اینکه ترکیبات هیالورونیک اسید مقدار زیادی آب در اطراف خود جذب می کند، به میزان کمی ژل برای اصلاح چین و چروک و فرورفتگی ها نیاز است. زیرا جذب آب توسط این ماده ، خود سبب افزایش حجم می شود.

کلینیک ایران با بیش از 20 سال سابقه و مجوز رسمی وزارت بهداشت و درمان با کادری با تجربه در زمینه زیبایی، پوست، کاشت مو و ابرو، جراحی، لیزر، لاغری با جدیدترین متد خدمت شما عزیزان می باشد

دکمه بازگشت به بالا