تازه های کسب و کارعمومی

شکم بند سیکس پک

سیکس پک شکم چیست؟

فارسیِ این واژه می‌شود شکم شش تکه یعنی نهایت تناسب اندام و فیت بودن! وقتی از معیارهای فیت‌بودن حرف می‌زنیم حتما باید به شکم‌های عضلانی نمایان شده هم اشاره کنیم. عضلات راست شکمی گروهی از عضلات دوتایی (جفتی) هستند که به‌صورت عمودی در هر طرف دیواره قدامی شکم انسان وجود دارند. وقتی این عضلات به قدر کافی پرورش یافته باشند برجسته می‌شوند و وقتی زیر پوست بدن انسان چربی اضافه‌ای نباشد شکم‌ شش تکه هم نمایان می‌شود. به زبان ساده‌تر، همه ما عضلات سیکس پک را داریم (همان‌طورکه همه عضلات جلوبازو یا سرشانه را داریم)؛ اما این عضلات ضعیف و پرورش نیافته هستند.

چگونه سیکس پک برجسته داشته باشیم؟

داشتن شکم شش تکه و تخت، یک رویا نیست و حتما به‌دست می‌آید. هرچند که ساده نیست! با آن که حالا هر طرف سر بچرخانید مقاله یا یک ویدیو درباره «ساخت شکم شش تکه در یک هفته یا یک ماه» را می‌بینید. ما به شما حقیقت را می‌گوییم. هیچ راه معجزه واری وجود ندارد که یک شبه بتوانید شش تکه شدن شکمتان را به چشم ببینید! ورزش منظم و رژیم غذایی سالم و اصولی و بستن گن ساعت شنی آرتان تنها راهی هست که می‌تواند شما را در مسیر ساخت شکم سیکس پک قرار دهد. بنابراین فریب تبلیغات و روش‌های غیراصولی را نخورید.

شما باید برای ساخت سیکس پک، یک برنامه تمرینی مشخص برای شکم داشته باشید. لازم است که برنامه ورزشی‌تان، شاملِ انواع تمرینات ورزش بدنسازی شود و عضلات مختلف راست شکمی، مورب شکمی و زیر شکم را هدف قرار دهد. خرید گن اسلیپ آرتان نیز از واجبات است که برای داشتن سیکس پک باید به آن اهمیت بدهید. همچنین عضلات شکم شما هم مانند دیگر عضلات به پروتئین احتیاج دارند. برای دیدن نتیجه عضلات ساخته شده شکم شاید لازم باشد چربی بسوزنید. بنابراین حتما به یک رژیم غذایی ورزشی اختصاصی احتیاج دارید.

ماساژور سیکس پک ساز شکمی اصل بهترین دستگاه عضله ساز شکم

این ماساژور سیکس پک ساز شکمی دارای تکنولوژی تحریک الکتریکی عضله یا EMS می باشد. به این صورت که این فرکانس های ملایم به صورت ریتمیک و ملایم و با سیگنال های نزدیک به سیگنال مغز بطور مستقیم وارد ماهیچه شده و به آن قسمت از بدن که نصب کرده اید دستور چربی سوزی و فعالیت ماهیچه و عضله سازی را می دهد. بنابراین ماهیچه ابتدا چربی سوزی کرده و سپس شروع به ساخت عضله و تمرین بدن سازی میکند.

مزایای استفاده از ماساژور سیکس پک ساز چیست؟

این دستگاه ۶ برنامه مختلف ماساژ دارد که به نسبت مناطق مختلف بدن و هدف شما از ماساژ می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. این دستگاه بسیار سبک و کوچک و قابل حمل بوده و به همین علت گستردگی استفاده و کاربرد بیشتری دارد چرا که می توانید آن را با خود هر جا برده و استفاده کنید. این دستگاه حرفه ای در همه جای جهان توسط ورزشکاران در باشگاه ها استفاده می شود. همچنین به علت راحتی پوشش شما میتوانید آن را حتی در محیط کار و خانه ی خود استفاده کنید.

جنس پد صفحه ای دستگاه سیکس پک از چیست؟

این دستگاه شامل یک پدصفحه ای برای استفاده بر روی شکم و ساخت سیکس پک میباشد که ساخته شده از مواد پلیمری نرم با بالاترین کیفیت برای احساس خوب و ملایم بر روی پوست شما و مواد pvc سخت که دارای  چسبندگی عالی بوده و از محلی که آن را نصب کردید تا زمان برداشتن پد توسط خود شما در مکان خود باقی میمانند.

ویژگی های منحصربفرد ماساژور سیکس پک ساز

  • شبیه ساز ورزش شکم
  • تحریک عضلات چربی سوز شکم و ساخت عضله
  • دارای فرکانس های نزدیک به فرکانس های بدن
  • اثر ساخت سیکس پک در طولانی مدت
  • بدون هیچ گونه آسیب رسانی به بدن
  • موارد منع و احتیاط مصرف:
  • برای کسانی که در بدن خود دارای وسایل اکتریکی پزشکی نظیر باتری قلب ،ضربان ساز و .. می باشند.
  • کسانی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند.

اشخاص مبتلا به سرع یا تشنج. ماساژور الکتریکی تناسب اندام سیکس پک ساز EMS موبابل جیم از طریق تحریک عضلات با فرستادن همزمان دستور از طریق مغز و الکترودها به عضلات، موجب عضله سازی می شود.

طراحی بدنه ماساژور الکتریکی موبابل جیم

این پک ماساژور دارای یک پد شکی و دو عدد پد بازو است که برای ران و پهلو ها هم قابل استفاده است. بر روی این پد های شکمی و بازو یک کنترل قرار دارد، بر روی این کنترل ها 6 برنامه قابل تنظیم دارد که تا 10 حالت مختلف قدرت را می توان تغییر داد. پک ماساژور دارای یک کنترل از راه دور می باشد که راحتتر می توانید کنترل کنید. در قسمت این پدها پلاستیک های نرمی قرار دارند که به بدن می چسبند و ایستادگی پیدا می کنند.

هر کدام از این پدهای شکمی و بازو دارای موتورهای مغناطیسی با بدنه ایی مقاوم و محکم هستند. هر کدام از این موتورهای مغناطیسی با 2 باتری نیم قلمی کار می کند. پک ماساژور الکتریکی بسیار کم حجم و سبک بوده که به همین علت می توانید در همه جا اعم از منزل، باشکاه، سفر و یا در حال استراحت و دیدن تلویزیون و … استفاده کنید و بدن خود را مجبور به چربی سوزی و عضله سازی کنید. با استفاده درست و نگهداری با احتیاط از این ماساژور تا 200 بار می توانید استفاده نمایید.

ماساژور سیکس پک ساز برای چه افرادی مناسب است؟

  1.  افرادی که در رشته های بدنسازی و وزنه برداری کار می کنند.
  2. افرادی که می خواهند حجم عضلات خود را افزایش دهند.
  3. افرادی که می خواهند چربی های اضافه پهلو و ران را از بین ببرند.
  4. افرادی که می خواهند ار شکم بی چربی خود سیکس پک بسازند.

چه کسانی نمی توانند از این محصول استفاده نمایند؟

  1. افراد دارای ضربان ساز مصنوعی هستند یا ایمپلنت الکتریکی دارند
  2. افرادی که بیماری ام اس یا پارکینسون دارند.
  3. افرادی که کم خونی شدیدی دارند.
  4. بیماران سرطانی
  5. بانوان باردار و افراد زیر 18 سال

ویژگی محصول

  • استفاده از باتری نیم قلمی
  • سایز نوار بازویی : 19.5×5cm
  • دارای 6 حالت برنامه ریزی
  • 10 حالت مختلف مقاومتی
  • استفاده تا 200 بار
  • یک عدد پد شکمی
  • دو عدد پد بازویی
  • قابل استفاده برای ران و پهلو
  • مناسب چربی سوزی
  • مناسب عضله سازی
  • سیکس پک ساز
  • در مورد خانمهای باردار و اشخاص دچار حساسیت های پوستی احتیاط شود.
  • در حین رانندگی استفاده نشود.

شما می توانید پس از 6 الی 8 هفته استفاده ی مداوم ( 5 بار در هفته روزی 20 دقیقه) ماهیچه های خود را تقویت کرده و به اندام دلخواه خود برسید.

بهترین مواد غذایی برای سیکس پک یک‌ماهه | بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای

شکم شش تکه و سیکس پک چیست همان که باید به جز تمرین تغذیه ورزشی مناسب با این هدف را داشته باشید. برای نمایان شدنِ عضلات تفکیک شده شکم، چربی بدن باید در سطح پایینی باشد. این یعنی صرف انجام تمرینات شکم کافی نیست و حتما پیروی از یک برنامه غذایی مناسب هم ضروری است. استفاده از شکم بند آرتان و پوشیدن مداوم آن میتواند در این روند به شما کمک شایانی داشته باشد. برنامه غذایی بدنسازانی که قصد شش تکه کردن شکمشان را دارند، حتما باید شامل پروتئین کافی و چربی کنترل‌شده باشد. در ادامه نکات غذایی مهم را برایتان نام می‌بریم.

پروتئین زیادی بخورید!

حتما باید منابع پروتئین فراوان در رژیم غذایی ورزشی بدنساز وجود داشته باشد. چراکه پروتئین به عضله سازی شکم و کل بدن کمک می‌کند. منابع پروتئینی مناسب مثل مرغ، ماهی، تخم مرغ و حبوبات. از گوشت قرمز و لبنیات هم می‌توان برای دریافت پروتئین کافی بهره برد. ولی بهتر است دقت کنید که کم چرب آن را استفاده کنید. مقدار مناسب پروتئین در روز به سن، جنسیت و سطح فعالیت شما بستگی دارد. به‌طور کلی، حداقل یک گرم پروتئین در روز به ازای هر کیلوگرم وزن بدن لازم است. گاهی اوقات شاید نیاز باشد که بدنسازان حرفه‌ای تا ۲.۵ گرم پروتئین روزانه به ازای هر کیلوگرم وزن بدن خود دریافت کنند.

شیرینی‌جات و فست فود را حذف کنید!

مصرف شیرینی‌جات (به خصوص مواردی که قند مصنوعی دارد) و غذاهای فرآوری شده را قطع کنید. اگر عادت به خوردن فست فود و نوشابه و بستنی دارید باید به شما بگوییم به این زودی‌ها رنگ سیکس پک را نخواهید دید. مهم است کالری دریافتی شما کالری باارزش باشد نه کالری‌های بسیار ناسالمی مثل غذاهای چرب. نکته کمکی: خوراکی‌هایی مثل کیک و شیرینی، بستنی و سایر تنقلات ناسالم را با کره بادام زمینی، ماست یونانی و میوه جایگزین کنید.

حواس‌تان به کربوهیدرات‌ها باشد!

در حین تلاش برای ساختن سیکس پک، از کربوهیدرات‌های پیچیده سالم صرف‌ِنظر نکنید. خیلی اوقات ورزشکاران فکر می‌کنند کربوهیدرات برای کم کردن چربی بدن ممنوع است، اما این‌طور نیست و کربوهیدرات به‌خصوص انواع پیچیده آن، نقش مهمی در دوره‌های بدنسازی دارند.

فیبر کافی دریافت کنید!

غلات سرشار از فیبر هستند و برای عضلات شما مانند سوخت عمل می‌کنند. بنابراین در رژیم خود حتما نان سبوس‌دار، انواع ماکارونی، کینوا و برنج قهوه ای قرار دهید. شما می‌توانید روزی حدود ۱۷۰ گرم کربوهیدرات مصرف کنید که نیمی از این مقدار باید غلات کامل باشد.

از نوشیدن آب غافل نشوید!

به جای مصرف نوشیدنی‌های پر کالری، مقدار زیادی آب بنوشید. هیدراته ماندن برای سلامت کلی شما مهم است، به‌خصوص اگر ورزش حرفه‌ای انجام می‌دهید. علاوه‌بر این، به جای آبمیوه، نوشابه و سایر نوشیدنی‌های پر کالری، آب بنوشید تا به کاهش چربی‌های بدن و نمایان شدن بیشتر پک‌های شکم‌تان کمک می‌کند. به‌عنوان یک قاعده کلی، حداقل ۸ فنجان (۱۹۰۰ میلی لیتر) آب در روز مصرف کنید. به‌خاطر داشته باشید وقتی هوا گرم است و یا این‌که زیاد تمرین می‌کنید ، برای جبران تعریق، باید آب بیشتری بنوشید.

دکمه بازگشت به بالا