تازه های کسب و کارعمومی

روش های تمیز کردن روکش صندلی ساینا که نمیدانید؟

شستشوی خودرو تنها به ظاهر خودرو مربوط نمی شود، بلکه خوب است با تمیزکردن آن به زیبایی و زیبایی فضای داخلی خودرو نیز فکر کنید. بالشتک صندلی ماشین بخش مهمی از فضای داخلی است. در این مقاله سعی می کنیم تا شما را راهنمایی کنیم که چگونه روکش صندلی خود را از آلودگی های محیطی تمیز نگه دارید و در صورت بروز مشکل چگونه دوباره روکش صندلی خود را تمیز کنید.

تمیز کردن روکش صندلی ماشین ساینا چگونه است؟

قبل از پاک کردن لکه، بهتر است سطح مبلمان را با مواد شوینده تمیز کنید تا گرد و غبار به طور کامل از بین برود. از یک پاک کننده مخصوص برای پاک کردن گرد و غبار از تمام سطوح و پرچ های صندلی استفاده کنید. این کار لکه ها را بهتر نشان می دهد و می توانید در مرحله بعد آنها را کاملا تمیز کنید.

به طور کلی اگر هفته ای یکبار سطح صندلی های میز ماشین خود را تمیز کنید و ذرات گرد و غبار را با جاروبرقی پاک کنید، عمر روکش را افزایش می دهید و کارایی آن را از دست نمی دهید.

پاک کننده های پارچه ای صندلی ماشین

بطری دارو

مایع شستشو

سوئر

آب گرم

دستگاه نظافت

حوله های نخی را تمیز کنید

توجه: برس انتخابی شما نباید خیلی سفت باشد تا به موقعیت صندلی توالت آسیبی وارد نشود.

دستورالعمل های مراقبت از روکش صندلی ساینا

حالا نوبت پاک کردن لکه هاست. برای از بین بردن لکه های روکش صندلی هایکو، بهتر است مقداری نانو شوینده مخصوص را با کمی آب مخلوط کنید و مقداری از محلول را روی لکه یا با پارچه بمالید.

اگر لکه لکه قهوه یا چای است، می توانید لکه را با مخلوط سرکه سفید و آب پاک کنید.

این معمولاً به دلیل غذای روی در یا دستان چرب کودکان در حین رانندگی ایجاد می شود. برای از بین بردن لکه های چربی می توان مقدار کمی ماده شوینده ظرفشویی را در آب رقیق کرد و کف حاصل را با اسفنج یا پارچه روی لکه بمالید.

اما اگر می خواهید از مواد طبیعی برای از بین بردن لکه های چرب استفاده کنید، مخلوط نمک و وایت اسپریت را امتحان کنید. ایزوپروپیل الکل و کمی نمک به اسفنج اضافه کنید تا لکه کاملا پاک شود. اگر پارچه حاوی الکل است، آن را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید.

سخت ترین لکه های روغن را می توان با جوش شیرین و پودر ماشین لباسشویی پاک کرد. برای این کار ابتدا با پارچه آغشته به جوش شیرین لکه را فشار دهید تا لکه با جوش شیرین پوشانده شود. سپس پودر ماشین لباسشویی را به آب اضافه کنید و از کف به دست آمده برای تمیز کردن لکه استفاده کنید. در این مرحله، زیر پارچه را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید. اثری از جای زخم باقی نمانده است.

ماشین خود را با آخرین تکنولوژی بشویید

شستشوی خودرو با استفاده از راهکار جدید فناوری نانو، صرفه جویی در زمان و مصرف آب، به روشی بسیار کارآمد انجام می شود. برای شست و شوی خودرو با فناوری نانو بدون آب از اسپری نانو کارواش با خاصیت آنتی استاتیک استفاده می کنید و با این ترکیب تمام کثیفی ها از روکش جدا می شود و باعث کثیف شدن کاور می شود.

بنابراین فناوری نانو چگونه کار می کند و چه فوایدی برای شما دارد؟

مواد شوینده نانوتکنولوژیک به سطوحی با ابعاد نانومتری بسیار کوچک نفوذ کرده و در هنگام شستشوی روکش به الیاف پارچه نفوذ کرده و رشته های به هم پیوسته را تشکیل می دهند. بنابراین، توده های بسیار کوچک و نامرئی در مقیاس نانومتری از سطح حذف می شوند. علاوه بر این، این مواد با تشکیل لایه ای با چسبندگی بالا پس از فرآیند تمیز کردن، سطح را محافظت می کنند.

بخارشوی بهترین گزینه برای ماشین شماست

ماشین شما بدون استفاده از آب در کمترین زمان و با کیفیت عالی با بخار شسته می شود. هایکو کارواش در محل با کارواش بخار و بدون آب ارائه می دهد. یکی از ویژگی های کارواش جدید استفاده از روش و فناوری نانو جدید برای شستشوی داخل خودرو با بخار است. و انواع چربی ها به سرعت و به آرامی شسته می شوند.

استفاده از بخار آب هنگام شستن ماشین برای از بین بردن بوی نامطبوع ماشین و از بین بردن میکروب ها از هر گونه آلودگی بسیار آسان است. هنگامی که همه چیز به طور کامل تمیز شد، برای خود یک خوشبو کننده هوا درست کنید و آن را در ماشین خود قرار دهید تا بوی آن تمیز بماند. سه چهارم فنجان جوش شیرین را در ظرف تمیزی بریزید و 5 قطره از ادویه های مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید. آنها را با هم مخلوط کنید و یک پارچه مرطوب روی فنجان قرار دهید.

تعویض

گاهی اوقات روکش به قدری کثیف است که با تمیز کردن و شستن روکش قابل جدا شدن نیست و یا ممکن است روکش پوسیده و قدیمی شده باشد که در این صورت روکش صندلی ها نیاز به تعویض دارند. در این موارد، شما فقط یک گزینه دارید:

خودتان این کار را انجام دهید و روکش خودرو را تعویض کنید به سایت بهنیکان مراجعه کنید

دکمه بازگشت به بالا