اجتماعی

واکسیناسیون معلمان علیه کرونا؛ مرداد ماه/وضعیت تزریق واکسن به دانشجویان و دانش‌آموزان

سخنگوی وزارت بهداشت برنامه واکسیناسیون برای اساتید دانشگاه ، دانشجویان و دانش آموختگان را تشریح کرد.

در گفت وگو با سلام آنلاین ، دکتر سیما سادات لاری وی در مورد واکسیناسیون دانشجویان ، معلمان و اساتید در برابر تاج گفت: “اساتید دانشکده های پزشکی واکسینه شده اند و تاکنون برنامه هایی برای واکسیناسیون اساتید سایر دانشگاه ها نیز در نظر گرفته شده است.” معلمان در مرحله سوم واکسیناسیون کرونا قرار دارند و در ماه آگوست واکسینه می شوند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دانشجویان دیگر نیز به تعداد واکسن های موجود بستگی دارد ، افزود: دانشجویان پزشکی نیز در مرحله اول واکسینه می شوند و ممکن است تعداد دیگری نیز به افراد واکسینه شود. بنابراین ، بر اساس تعداد واکسن های وارد شده یا تولید شده در داخل ، برنامه هایی برای واکسیناسیون دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

لاری درباره طرح وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانش آموزان در برابر کرونا گفت: “ما در حال حاضر برای دانشجویان زیر 18 سال در کشور مصونیت مصوب نداریم. هیچ برنامه ای برای واکسیناسیون دانش آموزان وجود ندارد.” در کشورهای دیگر ، کودکان کمتری جمعیت هدف ویروس کرونا هستند. البته در بعضی از کشورها هر واکسنی به کودکان تزریق می شود اما هنوز نتایج آن منتشر نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا