فرهنگ و هنر

«نمونه‌هایی از شعر فارسی در آغاز سده بیست و یکم میلادی»

کتاب “نمونه هایی از شعر فارسی در اوایل قرن 21” توسط کامیار عابدی منتشر شد.

این محقق و منتقد ادبیات درباره انتشار کتاب جدید خود ، که توسط کیت بای باهار منتشر شده است ، به سلام آنلاین گفت: “این کتاب یک ادبی یا مجموعه شعر فارسی است”. من چند سال پیش تصمیم گرفتم که روی موضوعات علمی و علمی کار کنم و این کتاب از اولین تحقیقاتی است که انجام داده ام. در سال های 2007 و 2008 ، این شعرها را از میان کتاب شعر منتشر شده بین سال های 2001 و 2008 انتخاب کردم. در طی این دو سال ، تصمیم گرفتم به کتاب شعرهایی که آن زمان می خواندم ، نگاه کنم و 268 اثر شعر را انتخاب کنم. در واقع ، این کتاب شامل نمونه هایی از شعرهای 268 نویسنده است.

وی افزود: “طی دو سال گذشته ، من از اندیشه و هنر خواسته ام که شعرهای منتخب خود را در قالب دو مجله منتشر شده منتشر کند ، و در آن زمان نادر بود.” در سال 1986 و 1987 ، هنگامی که هر دو مجله منتشر شد ، آسانژ یاسر این اشعار را تجزیه و تحلیل کرد که در آن سال منتشر شد و در کتاب گنجانده شد. در واقع ، این کتاب دو مجله یکسان است که دارای چاپ های جدید و معرفی های جدید است.

کامیار عابدی همچنین به کتابهای دیگر خود ، “Fifty Spidsara؛ انتخاب و تحلیل آثار Fifty Speedsara از احمد سامجو تا سال 1370 در 266 صفحه در مروارید منتشر می شود. من اخیراً کتاب دیگری به نام موروارد با عنوان “صد سال شعر زنان ایرانی” منتشر کردم که در آن 300 شعر زن از دوره مشروطه تا دهه 1990 انتخاب شد. نمنای و سیدث.

“مهدی حمیدی شیرازی: شعر و عشق” ، نمادی از زندگی ، شعر ، نظر و بحث ادبی حمیدی شیرازی ، کتاب دیگری است از کامیار عابدی که در 528 صفحه در موسسه فرهنگ و هنرهای زیبا جهان کتاب منتشر می شود. . در ماه فوریه سال جاری. او می گوید که دو کتاب دیگر در دست تهیه دارد که احتمالاً سال آینده منتشر خواهد شد: “کلاغ و کلاغ” ، یک تحلیل و طعم در مورد حضور کلاغ ها و کلاغ ها. در ادبیات شرقی و غربی (ادبیات تطبیقی). ناشران این کتاب “انتشارات کلاغ” و “شعرهایی برای شعر فارسی” هستند ، که تحقیق و تجزیه و تحلیل ریشه ها و جنبه های مثالها و روندهای مختلف شعر سفید در ایران از آغاز پیدایش آن تا اواخر دهه 1970. ناشر این کتاب “موسسه فرهنگی هنری جهان کتاب” است.

در نوشته پشت جلد کتاب “نمونه هایی از شعر فارسی در اوایل قرن 22 قرن. سفید. ”در 633 صفحه و کاغذ با هزینه 160،000 دلار در نسخه بهار در دسترس بازدید کنندگان است. کامیار عابدی ، پژوهشگر و منتقد شعر معاصر از سال 1387 تا 1387 ، سعی کرد شعرهایی از طیف وسیعی از گرایش های ادبی و فکری را از میان صدها کتاب شعر منتشر شده در ایران در سال های 1380-1387 انتخاب کند. یعنی اولین سال قرن 21 مجموعه فعلی ، که در همان دوره در دو مجله “اندیشه و هنر” به چاپ رسیده است ، چاپ جدیدی است و با توجه به این انتخاب ها اصلاح شده است. پروفسور اسن یاسر (1299-1999) نیز تحلیلی انتقادی درباره این مجموعه شعر 2008 ، نقل شده در مقاله حاضر نوشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا