عمومی

بدل‌های اینستاگرامی قیصر – سلام آنلاین

“سیزده سال پیش ، روزی ، سیا امین فو درگذشت. وی ادامه داد: “از 13 سال گذشته علاوه بر توصیفات توهین آمیز شعرهای وی ، بازار نسبت دادن شعرهای جعلی به وی نیز داغ بوده است.”

به گزارش سلام آنلاین جامجم وی نوشت: “سال گذشته ، وقتی شعری به نقل از كاسیا آرماندو در یكی از كتابهای درسی منتشر شده توسط جیدن كوكران منتشر شد ، من با كورساسانی صحبت كردم كه روانشناسی که به هنر و ادبیات علاقه مند است و بسیاری از آثار داستانی را ترجمه می کند تا از ملت دلیل آن را بپرسد. انجام می دهند. خوب ، این داستان از دنیای اینترنت فراتر رفته است و صفات تقلید از شعر به حدی رسیده است که در کتاب های درسی منتشر می شود ، که به طور کلی تعداد زیادی منتشر می شود. ساسانیان در آن روز دو انگیزه برای جعل کنندگان ذکر کردند: یکی ، مسائل اقتصادی و جعل کنندگان که می خواهند پول در بیاورند: «رسانه های اجتماعی میل و رضایت کاربرانشان را تقویت کرده است. این امر از نظر اقتصادی نیز قابل بررسی است. آنها لایک و فالوور می گیرند تا بعداً در صفحه خود تبلیغ کنند و به اندازه نیاز خود درآمد کسب کنند. “کسانی که از طرف دیگران متون یا شعرها را جعل می کنند ، می توانند به همان شیوه و با همان انگیزه عمل کنند و طرفداران خود را جمع کنند.”

اما دلیل دیگری که وی مشاهده کرد چه بود؟ آنها می خواهند دیده شوند: “گاهی اوقات افراد در شبکه های اجتماعی می توانند عکس این کار را انجام دهند. یعنی ابتدا چیزی بنویسید و آن را به عنوان یک شاعر بزرگ منتشر کنید و بعد از مدتی خوب بنویسید. در شبکه های اجتماعی پست بگذارید و با آن همراه شوید و ادعا کنید که مقاله توسط آنها نوشته شده و از طرف دیگران به این طریق منتشر شده است ، ابتدا با در نظر گرفتن مقاله ای که برای شاعر نوشتند از مشروعیت برخوردار می شوند معروف هستند و سپس ادعا می کنند که این نوشتار مربوط به خودشان است. “این انگیزه ، برخلاف مورد اول ، که به نظر می رسد از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است ، مبتنی بر تمایل افراد به دیده شدن بیشتر است زیاد. “

کایسا امین پور از شاعران محبوب شماست. در شبکه های اجتماعی ، به ویژه فیس بوک ، این جریان چندین بار به عنوان شعر او منتشر شده و دوباره توزیع شده است. او در این بحران تنها نیست و حسین پاهی و سیمین به بهانی و بسیاری دیگر از شاعران از محبوب ترین ها هستند. البته ، ما گفته ایم كه شاهنشاه فاجعه دیگری را تجربه كرد و شعری فرض كرد كه وی در یك كتاب درسی آمده است. خوب ، وقتی می بینیم که تأثیر رسانه های اجتماعی و حتی روزنامه نگاران و محققان از داده های معروف منتشر شده در شبکه های اجتماعی بدون اعتبار سنجی استفاده می کنند ، نویسنده کتاب انتظار آن را نداشت. و این واقعیت پایان داستان سزار در اینستاگرام نیست.

معروف ترین شعری که سزار ننوشت!

از میان بسیاری از مقالاتی که به نظر می رسد سزار در شبکه های اجتماعی است ، 5 مقاله بیش از هر مقاله دیگری دیده می شود که بدن شاعر را در مقبره لرزاند.

اکنون ، اگر به سایت یا شبکه تلگرامی کمپین مبارزه با گسترش تقلب بروید ، این پنج شعر را پیدا خواهید کرد. ما قبلاً در مورد مبارزه با گسترش تقلب اطلاعاتی کسب کرده ایم. این کمپین توسط اساتید دانشگاه ، دانشجویان ادبیات و تاریخ و خانواده های بسیاری از شاعران مبتلا به زوال عقل حمایت مالی می شود. بهار مشیری ، آنا پناهی ، علی بهبهانی ، زرتشت اخوان ثالث و آیه امین پور ، دختر قیصر اعضای این جنبش هستند.

بیایید نگاهی به این 5 مقاله جعلی بیندازیم:

در ستایش سرگردان

“یک عصر سرد را به یاد می آورم.

او راه ما را طی کرد

او فریاد زد: من عتیقه می خرم ، کالای دست دوم خوبی می خرم

من شیشه و گلدان گل می خرم

“اگر شما ندارید ، من یک لیوان خالی می خرم” و غیره.

در پایان داستان ، آنها همچنین نوشتند: “شعری در مورد زندگی کاسا امین پور. “دوست عزیز ، من این پست را گذاشتم بنابراین هنگام خرید ED شما کسانی که بیکار هستند را به یاد می آورید ، البته کمی …”

تراکم شعر

“در زندگی شما افرادی وجود دارند

من نمی گویم خوب یا بد …

تراکم وجود آنها زیاد است …

ایده ها

صحبت کردن

نگرش

عشق آنها

و هر بخشی از وجود آنها امضا شده است …

تو به خاطر نمیاری

هسته اصلی آنها …

کافی است که حضور آنها پررنگ باشد

آنها این رد پاها را بر قلب و روح شما حک می کنند …

کافی است بدانید …

شما باید قدر این افراد را بدانید …

در غیر این صورت ، جهان پر از آن است.

امضاهای با شیب منحنی حضور همیشه ثابت هستند …

بعضی از افراد ترجمه می شوند

برخی کپی برداری از دیگران هستند

برخی از افراد با چند درصد تخفیف به فروش می رسند.

برخی فقط میز و سرگرمی دارند

بعضی از افراد سیم دارند

ما باید بعضی از افراد را بارها بخوانیم تا معنی آن را بفهمیم.

برخی باید خوانده نشوند

بعضی ها باید مشق شب بنویسند

“خوب بعضی ها !!!

و غیره. و آن را به عنوان شعری زیبا از قیصر امین پور امضا کردند! ما شعر را از صفحه فن یکی از بازیگران فیلم ایرانی حذف کرده ایم و البته در طول ده ها صفحه چندین بار منتشر شده است. قیصر همچنین یک متخصص تشخیص است. تو نمی دانی!

گاهی این اتفاق می افتد

“بعضی اوقات شما اینطور فکر نمی کنید ، اما بهتر است.

بعضی اوقات نمی تواند اینگونه نباشد که نمی تواند باشد

گاهی اوقات او در تجارت است

بعضی اوقات به ترتیب زمانی چیده می شود.

اگر متناسب باشد ، قبلاً هرگز نبوده است.

با دویست دستورالعمل ناجور است

گاه هزار دعا بی جواب می ماند

بعضی اوقات زیاد صحبت نکردن به نام شما است

گاهی التماس و شانس با شما نیست

بعضی اوقات کل شهر التماس می کند

گاهی دلم برای خندیدن تنگ می شود

گاهی قلبم سنگ می شود.

و غیره. اسماعیل امینی ، شاعر و نویسنده ، همان مقاله را به عنوان جعلی نقل می کند که قرار است کازا امین پور باشد.

برای نوروز؛ قربانی: Kayasa Amipu!

“مدتهاست که از خودم دور نیستم!

“شاید من قصد دارم امروز صبح خودم را ملاقات کنم.”

در زیر آن نوشته شده است: “تلاوت قیصر امین پور برای نوروز. این دو مجموعه جعلی یکی از محبوب ترین تقلیدها ، ظاهرا آمپور کساما است ، و مخصوصاً همیشه همراه با تصاویر آب و حرکات خون آشام مرگ دختران و پسران.

کایاس با تالار شهر شیراز همکاری کنید!

“من پاییز را اسپری می کنم

زمستان را هل می دهم

ما در تابستان می شویم

برای همیشه بهار داشتن

من رفتم

خورشید و آب و باد

آنها همکاران من هستند

اما امیدوارم بتوانم

“من قلب مردم را سیراب خواهم کرد …”

“آنها همچنین در پایین کپشن نوشتند که این شعر از قیصر امین پورا است و آنها بی دلیل با عکسی از تلاش پارک بین در یکی از محله های سیرازو ترکیب شده اند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا