اجتماعی

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران

برای ادامه اقدامات مربوط به رفع کمبود خط سوم تهران در سال جاری، بخش دیگری از تجهیزات جدید، ورودی و ورودی این خط تکمیل و در اختیار مردم قرار می گیرد تا کیفیت خدمات ارائه شود. در ایستگاه مترو 3.

به گزارش سلام آنلاین، مهندس آزاد اکبری، مجری خط 3 مترو تهران، در خصوص برنامه سال جاری برای رفع هر چه بیشتر نواقص خط مذکور، اظهار کرد: امسال نیز مانند دو سال تلاش خواهیم کرد تا کاهش یابد کمبود معلولیت در ردیف سوم قرار دارد و اگر تا زمان تامین آن به منابع مالی نیاز باشد، اتفاقات خوبی می افتد.

در این راستا با اولویت در نظر داریم در سال جاری ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین ورودی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را افتتاح کنیم. تکمیل و بهره برداری از سیستم تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه تهویه مطبوع ایستگاه هروی نیز در دستور کار قرار دارد و در صورت امکان اقدام به احداث سیستم زهکشی در محدوده ایستگاه قدوسی خواهیم کرد.

به گزارش شهر، مجری خط 3 مترو تهران در ادامه سخنان خود گفت: در دو سال گذشته 12 مورد کمبود خط 3 مترو رفع شده و مابقی خط تامین شده و تا سال 1404 تکمیل می شود. “یک نقص موجود را برطرف کرد و پرونده را بست.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا