اقتصادیتازه های کسب و کار

با سامانه اونیکس بیشتر آشنا شوید!

مطمئنا تاکنون این اتفاق برای شما هم رخ داده که یک ایده اقتصادی بسیار عالی به ذهنتان خطور کرده، اما به دلیل کمبود بودجه مالی و نداشتن سرمایه کافی، امکان عملی کردن ایده خود را نداشته‌اید! سامانه اونیکس با هدف برطرف کردن چنین مشکلاتی پا به عرصه وجود نهاده و شما می‌توانید به راحتی و متناسب با هزینه‌ای که مورد نظرتان است، در این سامانه هوشمند و کاملا معتبر به دنبال سرمایه گذار باشید. با توجه به کارایی این سامانه، در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با این سامانه سرمایه گذاری آشنا کنیم. اگر چنانچه شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ماهیت سامانه اونیکس

سامانه اونیکس در واقع اولین و همچنین معتبرترین سامانه ثبت آگهی سرمایه گذاری و شراکت در دو روش عمده بانکی و همچنین آزاد است که با هدف ساده کردن امور اخذ تسهیلات برای ایرانیان افتتاح شده است. البته ناگفته نماند که اونیکس یک موسسه سرمایه نبوده و مستقلا دارای سرمایه خاصی نیست و همچنین از شما به عنوان سرمایه گذار، درخواست سرمایه نمی‌کند؛ بلکه یک مرجع آگهی معتبر برای سرمایه گذاران است و در واقع دارای نقش واسطه‌ای میان سرمایه گذار و فرد سرمایه پذیر شناخته می‌شود. در واقع اونیکس پل ارتباطی میان شما خواهد بود و می‌توانید پس از عضویت در وبسایت اونیکس، به صورت کاملا مستقیم با سرمایه گذاران در تماس باشید و با هم قرارداد همکاری برای اخذ تسهیلات مالی و غیره منعقد نمائید. شما در این مجموعه می‌توانید از طریق انتخاب دو روش انتخاب شهر یا انتخاب نوع سرمایه مورد نیاز به سرمایه گذارهای مختلف در بخش‌های خصوصی، دولتی و نیمه دولتی متصل شوید.

ناگفته نماند که اعتبار این مجموعه با کسب مجوز فعالیت از ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نماد اعتماد الکترونیک از وزرات صمت، کاملا تائید شده است و با خیال راحت می‌توانید چه به عنوان سرمایه گذار و چه به عنوان سرمایه پذیر، از خدمات این مجموعه استفاده کنید و نگرانی از بابت کلاهبرداری و سواستفاده از اطلاعات نداشته باشید.

نحوه درخواست سرمایه و یافتن سرمایه گذار در اونیکس

برای این که بتوانید به دنیای سرمایه گذارهای اونیکس دسترسی داشته باشید، بایستی در وهله اول وارد پنل کاربری خود شوید. برای این منظور بایستی متناسب با نیاز خود اقدام به خرید اشتراک نمائید. البته با توجه به مزایای بی‌شمار این مجموعه، پرداخت مبلغی ناچیز در ابتدای کار امری نیست که چندان قابل توجه باشد و این اشتراک بیش از آن که به عنوان کارمزد و مواردی از این قبیل محسوب گردد، ارتباطی سازنده میان شما و شخص سرمایه گذار به وجود می‌آورد و تا قبل از خرید اشتراک، به شماره افراد سرمایه گذار دسترسی نخواهید داشت.

از آنجایی که اونیکس چندان به دنبال کسب سود نبوده و هدف خویش را کمک به سطح رفاه کاربران ایرانی در نظر گرفته، همواره نسبت به قیمت خرید اشتراک، تخفیفات ویژه‌ای تعریف می‌کند و برای اشتراک یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه به ترتیب مبالغ 69 هزار، 99 هزار و 119 هزار تومن را درخواست خواهد کرد.

پس از خرید اشتراک، به دو روش می‌توانید به سرمایه گذار مدنظر خود دسترسی پیدا کنید:

  • وارد کردن استان و شهر مدنظر خود (در صورتی که می‌خواهید سرمایه گذار شما ساکن شهر خودتان باشد)
  • انتخاب نوع سرمایه

شرایط دریافت سرمایه از سامانه اونیکس

همان طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، سامانه اونیکس به صورت مستقل دارای سرمایه نیست و به همین علت تمامی هماهنگی‌های شما درباره مدارک مورد نیاز، میزان سرمایه و مواردی از این قبیل کاملا به مذاکرات شما با سرمایه گذاران مختلف بستگی دارد. البته ناگفته نماند که اگر چنانچه قصد فروش وام خود را در سامانه اونیکس دارید، بایستی همانند افرادی که می‌خواهند سرمایه دریافت کنند، ابتدا یک پنل کاربری برای خود در سامانه اونیکس ایجاد کنید. اگر در هر مرحله از ایجاد اکانت، ارتباط با سرمایه گذار، ثبت آگهی سرمایه گذاری و غیره دچار مشکل شدید می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه کمک بگیرید.

دریافت مشاوره از کارشناسان اونیکس

در برخی موارد که دچار سردرگمی در امر دریافت تسهیلات و سرمایه متناسب با نیاز خود شده‌اید، مطمئنا راهنمایی یک کارشناس خبره می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد تا با دید بازتری بتوانید وام و تسهیلات مورد نیاز خود را انتخاب کنید. اونیکس برای این مشکل نیز چاره‌اندیشی کرده و شما می‌توانید در صفحه نخست وبسایت اونیکس گزینه درخواست مشاوره را انتخاب کنید و در این صفحه پس از مطالعه توضیحات ارائه شده، مشخصات فردی خود اعم از نام، نام خانوادگی، ایمیل، شماره موبایل را وارد کنید و در نهایت در بخش تعبیه شده مشکل خود را مطرح کنید تا کارشناسان اقتصادی اونیکس پس از بررسی توضیحات ارائه شده در اسرع وقت با شما تماس گرفته و درباره مشکلتان راه‌حل مناسبی را ارائه نمایند.

قوانین حمایتی اونیکس در حمایت از حقوق کاربران

اونیکس طبق مقررات خویش متعهد شده که اطلاعات ثبت شده کاربران در مجموعه اونیکس را در اختیار هیچ شخص ثالثی اعم از حقیقی یا حقوقی قرار ندهد و همواره حفظ حریم خصوصی کاربران را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اونیکس اعلام کرده است؛ لذا با توجه به فعالیت‌های کاملا قانونی و ثبت شده سامانه اونیکس به هنگام استفاده از خدمات مالی و تسهیلات موجود در این مجموعه، نگرانی خاصی از بابت افراد سودجو و کلاهبردار نخواهید داشت و تمامی مذاکرات و مراودات مالی از طریق سامانه اونیکس و با نظارت کامل آن‌ها صورت می‌گیرد.

اونیکس؛ بهترین سامانه دریافت تسهیلات مالی

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد، سامانه اونیکس یک سامانه کاملا ایرانی است که با هدف ارتقا سطح رفاه ایرانیان طرح‌ریزی و پایه‌گذاری شده و شما به هنگام استفاده از خدمات این سامانه متناسب با سرمایه مورد نیاز خود، با سرمایه گذاران بسیاری وارد مذاکره می‌شوید و پس از رسیدن به توافقی که تمامی اهداف منفعتی شما را پوشش می‌دهد، می‌توانید نسبت به اخذ تسهیلات از هریک از سرمایه گذاران اقدام نمائید. اگر برای اجرایی کردن ایده‌های خلاقانه مالی خود به سرمایه گذار نیاز دارید، توصیه ما به شما این است که حتما سری به مجموعه اونیکس بزنید.

دکمه بازگشت به بالا