تصاویر پوستر دیواری آپدیت 1401 دکوپیک

پوستر دیواری – قیمت، خرید، مقایسه + [ آپدیت ۱۴۰۱ ]

نکات مهم در انتخاب و خرید پوستر دیواری

همیشه تغییر حال و هوای دکوراسیون خانه، نیازمند صرف هزینه‌های زیاد نیست. یکی از راه‌های خلاقانه در ایجاد تغییرات چشم نواز در دکوراسیون خانه، استفاده از پوستر دیواری یا کاغذ دیواری است. تنوع بالای طرح این مدل از تزئینات دکوراسیون داخلی، تمام سلیقه‌ها را راضی نگاه می‌دارد. هر آنچه در ذهن داشته باشید، می‌تواند به شکل یک تصویر بزرگ و خارق‌العاده بر روی دیوار خانه شما بدرخشد. در این مقاله قصد داریم شما را با رموز انتخاب و خرید پوستر دیواری آشنا سازیم و تفاوت آن با پرده زبرا طرح دار را بازگو کنیم. لطفاً تا پایان ما را همراهی فرمایید.

پوستر دیواری چیست؟

در تعریف پوستر، آن هم از نوع دیواری بهترین مثالی که به ذهن می‌رسد، عکس‌برگردان‌هایی هستند که همگی ما در دوران کودکی چند تایی از آنها را داشته‌ایم. در آن سالهای کودکی، تصاویر کارتونی و یا فانتزی بر روی کاغذهای پشت چسب‌دار چاپ می‌شدند و برای اینکه بتوانیم آنها را بر روی دفتر و یا جامدادی خود بچسبانیم، از چسب پشت آن، استفاده می‌کردیم. در حقیقت پوسترهای دیواری همان ایده را دنبال می‌کنند. با این تفاوت که در ابعاد بزرگتر و برای نصب بر روی دیوار طراحی و چاپ می‌شوند.

این محصولات با توجه به فضای دیوار مورد نظر شما چاپ می‌شوند. از این رو هیچ محدودیتی در انتخاب اندازه و طرح وجود ندارد. دقیقاً به خاطر همین تنوع بالا و آزادی انتخاب طرح و رنگ، خرید پوستر دیواری یک چالش جدی اما دوست‌داشتنی خواهد بود. در بخش بعدی به نکات جالب و خواندنی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید آنها می‌بایست مد نظر قرار گیرند، خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید پوستر دیواری

از آنجا که تصویر مورد نظر شما در اندازه دلخواه شما چاپ می‌شود، باید توجه داشته باشید که اندازه انتخابی می‌بایست حتماً متناسب با ابعاد کلی فضا باشد. به عنوان مثال ممکن است اتاق خیلی بزرگ باشد. اگر در این حالت، بخواهید یک مدل کوچک را نصب کنید، زیبایی و جلوه آن در میان دیگر المان‌های فضا به درستی درک نخواهد شد. به همین ترتیب در فضای کوچک، نصب تصویر دیواری بزرگ، چندان مطلوب نخواهد بود، زیرا در این حالت باعث ایجاد حس بی‌نظمی و بهم ریختگی خواهد شد. از این رو رعایت تناسب پوستر انتخابی با ابعاد فضا بسیار مهم است.

رنگ انتخابی شما باید متناسب با طیف رنگی غالب فضای مورد نظر باشد. این یکی از بهترین روش‌ها در ایجاد هارمونی و تعادل در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود.

مهم‌ترین ویژگی در انتخاب و خرید پوستر دیواری، کیفیت چاپ آن می‌باشد. به عبارت دیگر تقریباً می‌توان گفت، تمام جلوه و زیبایی یک پوستر، به شدت وابسته به کیفیت چاپ آن می‌باشد. این مورد بر روی قیمت تمام شده هم تأثیر می‌گذارد.

اندازه آن باید متناسب با ابعاد فضا و ابعاد دیوار باشد. برای دیوارهای باریک و بلند، می‌توانید از پوسترهای دیواری با همین خصوصیات سفارش بدهید.

بهتر است قابل شستشو باشد و یا اینکه حداقل بتوان سطح آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کرد.

موادی که برای چاپ طرح مورد استفاده قرار می‌گیرند نباید از انواع آلرژی‌زا باشند. دقت داشته باشید که یک محصول با کیفیت باید بدون بو باشد! و یا اینکه از مواد مضر برای سلامتی ساخته شده‌باشد.

 بهترین انواع این محصولات، نسبت به تابش نور خورشید مقاوم هستند و به سادگی در اثر تابش نور خورشید، تغییر رنگ نمی‌دهند. وضعیت دیواری که قرار است پوستر بر روی آن نصب شود، را قبل از هر اقدامی، بررسی نمایید. در صورت نیاز به تعمیر و زیرسازی، اقدامات لازم را حتماً باید انجام داد.

در بخش بعدی به یکی از مهمترین چالش‌ها در انتخاب و خرید پوسترها خواهیم پرداخت. انتخاب طرح مناسب از میان تصاویر پوستر دیواری متنوع یکی از مهمترین آیتم‌ها در خرید به شمار می‌رود.

بهترین طرح پوستر دیواری

تنوع بالایی که برای چاپ طرح بر روی پوسترهای دیواری وجود دارد، انتخاب را با دشواری‌هایی روبرو کرده‌است. در گام نخست باید گفت، آن طرحی بهتر است که متناسب با حال و هوای دکوراسیون داخلی باشد. به عنوان مثال برای سالنی که مبلمان آن مدرن و از چوب بامبو ساخته شده‌است، یک انتخاب عالی، طرحی از جنگل بامبو می‌تواند باشد. در واقع طرح آنها باید به نوعی تکمیل کننده و در امتداد دکوراسیون داخلی باشد.

اگر طرح انتخابی هارمونی کافی با دیگر المانهای فضا را داشته باشد، با گذشت زمان، از تماشای آن خسته و دلزده نخواهید شد. ببه عبارت دیگر برایتان خسته کننده نخواهد بود.

برای فضاهای کوچک بهتر است از طرحی که نسبتاً خلوت‌تر هستند استفاده کنید. به این ترتیب طرح مورد نظر فضا را به سمت شلوغی نخواهد برد.

و در نهایت آن طرحی را انتخاب کنید که بیش از بقیه به دلتان می‌نشیند. به عنوان مثال مناظر طبیعی و مناظر شهری جزو زیباترین و پرطرفدارترین طرح‌ها هستند.

برخی از انواع جدید پوسترهای دیواری با طرحهای هندسی و سه‌بعدی هم به تازگی مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی و خریداران قرار گرفته‌است. شاید بد نباشد آنها را هم از نظر بگذرانید.

خرید پوستر دیواری

برای آگاهی و مقایسه قیمت و کیفیت انواع پوسترهای دیواری می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه نموده و جنس‌ها و طرحهای گوناگون را مورد ارزیابی قرار دهید. ما با ارائه بهترین پوسترهای دیواری هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت، توانسته ایم نظر خریداران را به خوبی تأمین نماییم.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با یکی از به روزترین تزئینات دکوراسیون داخلی، یعنی پوستر دیواری آشنا ساختیم. برای داشتن یک خرید عالی و موفق در این زمینه و یا خرید پرده شید، می‌بایست نکات فنی و مهمی که در بخشهای قبلی به آنها اشاره شد، مورد توجه قرار گیرند. در نهایت هم سلیقه و شاید رویای شما امضای نهایی خرید را بزند و تصمیم نهایی را بگیرد.

آرزوهایتان را دنبال کنید و با توجه به نکات مهم در انتخاب آنها، طرحی را انتخاب کنید که شما را به رویایتان یک قدم نزدیک‌تر می‌سازد. دنیای زیبای پوستر دیواری، یک دنیای رؤیایی و رنگارنگ است. و خلاقیت و زیبایی شناسی فردی در آن حرف اول و آخر را می‌زند. شاید بد نباشد در انتخاب طرح مناسب با کارشناسان مربوطه در این زمینه هم مشورتی صورت گیرد. به هر حال اهل فن بهتر می‌توانند نتیجه نهایی را مجسم نموده و وضعیت نهایی را برای شما تشریح نمایند.

امیدواریم با انتخاب عالی این نوع از تصاویر دیواری بتوانید زیبایی بیشتری را به فضای خانه خود هدیه بدهید. متشکریم که تا پایان مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم یک راهنمای جامع و کامل در انتخاب و خرید پوستر دیواری ارائه دهیم.

۵۰ مدل پوستر دیواری سه بعدی با طرح های شیک

پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری های سه بعدی با طراحی جالبی که دارند و جلوه برجسته و سه بعدی ای که ایجاد می کنند، باعث جذابیت خاصی در چیدمان و جلوه بیشتر مبلمان آن فضا را به همراه دارد. کاغذ دیواری سه بعدی حتی به جای دکوری های سنگین و گران قیمت یا دیوار پوش های سه بعدی مانند چوب کاذب و سنگ ها که هزینه بسیار زیادی هم دارند، استفاده می‌شود. این پوسترهای سه بعدی در طرح های شیک و مختلف تولید می‌ شوند و در فضا های اتاق کودک، اتاق نشیمن، آشپزخانه، یا یک قسمت از پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. آنها دارای جنس براق و مات هستند که که باید با توجه به دکوراسیون داخلی منزلتان، آن را انتخاب کنید تا چیدمان هماهنگ‌ تر و زیبا تری داشته باشید. در ادامه گلچینی جدید و شیک از انواع پوستر دیواری سه بعدی با طرح های مختلف برای شما دوستان جمع آوری نموده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

مدل پوستر دیواری سه بعدی با طرح های جدید و گوناگون

کاغذ دیواری نوعی دیوار پوش می باشد که طرح و رنگ های آن تصاویر برجسته و سه بعدی ایجاد می نماید، این نوع دیوار پوش ها جزء جدید ترین و شیک ترین محصولات دکوراسیون داخل می باشد که امروزه محبوبیت ویژه ای در بازار دارند. پوسترها از طراحی خاصی برخوردار هستند که با توجه به سلیقه و هماهنگی با چیدمان منزل می توانید انتخاب کنید. آنها مات و براق هستند و همچنین قابل شستشو می باشند. در ادامه نمونه های بی نظیری از انواع کاغذ دیواری سه بعدی را مشاهده می نمایید.

امروزه کاغذ دیواری های سه بعدی در طرح های زیبا و متنوع روانه بازار می شوند که شما عزیزان باید متناسب با سلیقه خانواده و همچنین نظر یکی از فروشندگان انتخاب کنید. دقت نمایید ایجاد یک هارمونی شکل در منزل می تواند جذابیت فضای داخلی شما را چند برابر کند، پس خوب است کمی حساسیت در انتخاب طرح این پوستر های دیواری زیبا به خرج دهید و چنانچه یک مدل مناسب و بی نظیر برای منزل و محیط مورد نظرتان پیدا نکرده اید، اقدام به خرید نکنید. گفتنی است که مدل هایی مانند طبیعت، منظره و … برای برخی از سالن های پذیرایی و اتاق خواب بزرگسالان مناسب می باشد.

یکی  دیگر از مواردی که در زمان خرید باید به آن توجه کنید رنگ دیوار پوش ها می باشد که بسیار مهم و اهمیت دارد. بنابراین شما با خرید یک دیوار پوش سه بعدی در واقع به سراغ بخشی از دکوراسیون خانه رفته اید و همین دلیل بهتر است که رنگ دیوار پوش های سه بعدی متناسب با رنگ دیگر قسمت های خانه و یا وسایل دکوری باشد که در آن استفاده شده است. پیشنهاد می کنیم برای این کار ابتدا فضای مورد نظرتان را بسیار خوب بررسی کرده و از رنگ هایی که در آن بکار برده شده را به عنوان معیارتان قرار دهید.

حال پس از انتخاب طرح و رنگ مورد نظر خود، باید به اندازه آن توجه کنید. خوب است شما دوستان اندازه دیواری که قصد نصب کردن کاغذ دیواری بروی دیوار را دارید را اندازه بگیرید و متناسب با آن اقدام به خرید آماده و یا اینکه سفارشی این محصول زیبا کنید. در این مطلب مجموعه ای جدید و خاص از انواع مدل پوستر دیواری سه بعدی را مشاهده نمودید که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گزاریم.

دکمه بازگشت به بالا